We hebben een aantal aanbieders voor Tourreilles voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Tourreilles voor je op een rij gezet:

Reviews over Tourreilles

René Schols,
    22-10-2018

Fantastisch verlof, alsook het onthaal,de accommodatie,ligging en de streek interesseert mij geweldig. Kom zeker en vast terug bij zulke aangename mensen en niet te vergeten te sfeer. Er was niets om over te klagen. FANTASTISCH.

Grts Annie en René

Gereisd met partner in augustus 2018

Een aanrader!

Truus en René,
    28-9-2018

"Entre les Vignes" is een schitterende plek met een fantastisch uitzicht. Marjan en Theo zijn geweldige gastvrouw en -heer, wij zijn zeer warm door hen ontvangen.

De gîtes zijn ruim, schoon, comfortabel en efficiënt ingericht. Vooral het overdekte terras aan de westkant, met een lekker zonnetje tijdens het apéritief, was heerlijk. Na een uitstapje op een warme dag was het heerlijk afkoelen in het zwembad. De omgeving, met al zijn katharenburchten, is zeer interessant. Wij komen zeker een keer terug!

Gereisd met partner in september 2018

We komen terug!

Wandels Véronique,
    16-9-2018

Supermooie vakantie achter de rug. 3 lieve mensen staan indien nodig klaar om te helpen. Het was onze tweede keer maar ongetwijfeld volgt er een derde keer. Bedankt Marjan en Theo 😀

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig!

Ngoc en Bym,
    12-8-2018

Een week bij Entre les vignes was te kort. De ligging van het vakantiehuis was super. Gezellig ingericht met alle benodigdheden en het huis was schoon. Veel bezienswaardigheden op korte reisafstand. Gezellige markten en dorpjes en natuurlijk heerlijke wijnen. Wij hebben een superweek gehad. Marjon en Theo waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Bedankt voor een superweek en wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
    Theo en Marjan, eigenaar, 22-8-2018

Hallo Gnoc en Bym,

Bedankt voor het fijne contact tijdens jullie verblijf en voor jullie mooie commentaar! We zien jullie graag weer terug op "Entre les Vignes", dus we zeggen gewoon "Tot ziens!"

Veel groeten,

Theo en Marjan

Voor herhaling vatbaar. Het was super!

Katia, Wil, Seppe en Marie,
    8-8-2018

Onze vakantie in 'entre les vignes' zit er spijtig genoeg al 2 weken op. Het was echt fantastisch. Gite was prima in orde, heel netjes, alles wat je nodig hebt, was aanwezig. Mooi onderhouden domein en zwembad. De omgeving is prachtig. Ruige kastelen, Carcasonne op een boogscheut, wijngaarden, bergen., grotten, gezellige stadjes en marktjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
    Theo en Marjan, eigenaar, 22-8-2018

Hallo Katia,Wil, Seppe en Marie,

Fijn dat jullie genoten hebben van jullie vakantie hier; hopelijk zullen jullie er nog lekker lang van nagenieten!

Veel groeten,

Theo en Marjan