Géén boekingskosten

Camping Yelloh! Village Les Tropiques

FrankrijkLanguedoc - RoussillonTorreilles - Plage

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Les Tropiques voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 251 reviews

Meer camping info

260 Reviews over Yelloh! Village Les Tropiques

• 6Wendy24-08-2021

Koude douche

Op zich een mooie camping. Wel te duur voor wat je krijgt. Wij hadden een campingplaats. De douches in het 1e sanitairgebouw waren elke dag koud. Echt een groot nadeel. Zwembad was oké. Veel last gehad van schreeuwende jongeren( maar dat komt op meerdere campings voor) na 00.00 uur. Winkel is prima, maar weinig keus aan broodjes. Het restaurant en de pizza afhaal was goed te doen en goed gegeten. Alle plussen en minnen bij elkaar:Ik zal hier niet snel meer naar teruggaan.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7theo24-08-2021

Vlees noch vis

Op zich een leuke camping, winkeltje en zwembad zijn prima. Kampeerplekken zijn ruim. Het strand is 600 mtr. lopen, goed te doen. Het sanitair ziet er nieuw uit, maar het water is, of ijskoud, of gloeiend heet, er is geen tussenweg. Toiletpapier is regelmatig op. Er is 1 (!) wasbak voor de afwas....de andere 6 wasbakken zijn bedoeld om kleding te wassen, maar in de praktijk wordt hier ook de afwas in gedaan. De camping is 100% gericht op Franse vakantiegangers, er wordt geen woord buiten de deur gesproken, ook niet tijdens de avond activiteiten. Wij zaten red. voor aan de camping, hierdoor kwam er veel autoverkeer langs, met name in de avond erg irritant door de autoverlichting, in de ochtend reed het personeel af en aan in golfkarretjes om 1 voor 1 lege afvalcontainers naar de voorkant van de camping te brengen, dit zorgt om 07:30 uur voor behoorlijk veel kabaal.Conclusie: de camping is goed, maar kan zeker beter.

• 8Eetgelegenheden
  • 5Marc Jongeneel10-08-2021

Viel ons erg tegen dit jaar

Sanitair is netjes winkeltje is goed wat tegen valt alles vroeg dicht 1 min voor 11 bar dicht net als het gezellig word voor COVID weinig rekening mee gehouden dat er voor zorgt dat dat er zeker zieken zijn gevallen erg jammer

• 2Eetgelegenheden
  • 6Mathijs10-08-2021

Camping in degradatie van 4 naar 3 sterren.

Les Tropiques is een mooie camping op een mooie locatie. Er zit echter wel een ‘maar’ aan. De camping draait op automatische piloot en niet op het ‘stapje extra’ wat wij gewend zijn van Yelloh Village. Ik heb weinig, of eigenlijk geen, bevlogen personeel gezien welke met liefde aan het werk was.De camping is niet slecht of slordig maar mag voor zijn 4 sterren zéker netter bijgehouden en onderhouden worden.Een inventarisatie van alle spullen door de gasten verwacht ik niet op een 4-sterren camping, daar moet alles gewoon goed en aanwezig zijn.Badmeesters mogen wat minder op hun telefoon kijken en wat meer aandacht aan het bad geven, oude campingbedjes en koelkasten kunnen ook uit het zicht opgeborgen worden en vuil achter het restaurant, waar de gasten langs lopen, hoeft daar niet te staan.Moet je de camping mijden? Nee maar als je keuze hebt zou ik even verder kijken.De prijs is namelijk wél 4-sterren.

• 7Janneke09-08-2021

Prima maar kanttekening

Een prima camping, fijn bij zee, mooie plekken en met goed zwembad. Maar de douches zijn koud en de muziek is hard tot half 12. Zeker de koude douches zijn een minpunt, dat zou niet mogen voor een 4 sterrencamping met deze prijs.

• 4Staat v/h sanitair
  • 3Ben22-07-2021

Strontzinnig

Leuke camping in een mooie omgeving. Echt een aanrader als je graag in een schijtlucht je eten zit te verorberen. Altijd al goed contact met je buren willen hebben? Bij deze camping is iedere kak- en pisbeurt weer een ontmoeting met de mensen naast je. De stront komt letterlijke uit de riolering onder de caravan gespoten. Al met al een bijzonder aromatische ervaring.

• 1Staat v/h sanitair
  • 8Lianne11-09-2020

Fijne camping! Huisjes zijn mooi en schoon met grote buitenruimte. Toplocatie ook. Genoeg te zien in de omgeving. Zwembad had verwarmd mogen zijn maar was verder top. Neem wel deet mee als je in augustus gaat. Er zitten heel veel muggen

• 9Stefanie25-08-2020

Leuke camping. Wordt goed onderhouden en vriendelijk personeel.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7Erik14-08-2020

Toiletgebouwen zijn onder de maat voor een 4 sterren camping. 3x per dag schoonmsken in de coronatijd is niet best. Namen zelf ons reiningsmiddel mee om schoon te maken

• 3Staat v/h sanitair
  • 6Denise12-08-2020

Camping is ok

Camping is prima maar zeker niet wat wij zoeken met twee tieners.

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar