Camping Marisol

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

In Frankrijk in de Languedoc-Roussillon vind je Camping Marisol. Deze camping is niet geschikt voor rustzoekers, vanwege de grootschalige animatie met bijbehorende muziek. Er zijn meerdere zwembaden met glijbanen en ook het strand is vlakbij. De supermarkt en de Mcdonalds zijn op een paar minuten rijden.

372 reviews over Camping Marisol

• 2018
    3Marion Kieft26-08-2018

Nooit meer

Geen of gebrekkig sprekend Nederlandstalig personeel, ZEER VIES SANITAIR. Oorverdovend lawaai van de animatie, soms tot diep in de nacht. Mooi zwembad. Trek je wandelschoenen maar aan als je naar het strand wil. Straat achter de camping wordt gebruikt als racebaan met als gevolg stofhappen. Voor de miniclub moet betaald worden. minigolf en voetbalveldje stellen weinig voor.

• 2Eetgelegenheden

• 7Bas Janssen18-08-2018

Leuke camping

Leuke camping, dicht bij het strand. Mooi zwembad Alleen het sanitair was niet goed.

• 3Staat v/h sanitair

• 3Cox03-08-2018

Nooit meer!

We vonden dit echt een verschrikkelijke camping. Zijn na 2 nachten vertrokken. De herrie op de camping is niet meer normaal zo hard. Van smiddags tot ‘s avonds animatie die over de gehele camping te horen is. Wij hebben nauwelijks geslapen. Daarnaast is het sanitair schandalig vies en wordt nauwelijks schoongemaakt. Het zwembad zou wat goed kunnen maken, ware het niet dat je door het animatie team van je bedje wordt geschreeuwd. De omgeving is prima, strand is een stukje lopen. Om iets te doen buiten de camping moet je de auto pakken. Het personeel was op zich prima. Maar de directie, manager stond niet open voor onze kritiek en ons geld hebben we dan ook niet terug gekregen.

• 2Eetgelegenheden

• 8Desiree02-08-2018

Top camping.

Mooie verzorgde camping met veel bloemen. Mooi en gezellig zwembad. Zee is dichtbij, 7 minuutjes wandelen. Vriendelijk personeel en net toilletgebouw. Douches waren soms wat te heet. Jammer genoeg geen verlichting bij het voetbalveldje, maar daar waren ze volgens mij nog mee bezig om dat aan te leggen. Mooie omgeving en supermarkt en mc donalds op 5 min. Rijden met de auto. Naast de camping staan wat foottrucks waar je heerlijk een vette hap kunt halen. Pizzahut langs de groente/fruit winkel was echt TOP! Wij hadden een tent van touroperator die was echt fijn met een partytent ervoor. Plaats was ook ruim voldoende, zaten op 1 minuut wandelen van het zwembad af. Supermarkt op de camping was ook prima.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 4Mike12-07-2018

Opgelicht na vroeger vertrekken dan eindcontrole

Bij aankomst werd gevraagd om creditcard gegevens op een blaadje in te vullen om om die manier borg te staan. I.v.m. fraude niet de wenselijke manier, maar ach, je denkt ook dat zullen ze niet doen want dan gooien ze hun naam te grabbel. Stacaravan schoongeboend en met goedkeuring vroeger vertrokken dan de eindcontrole. Dezelfde dag schrijft de camping €100 euro van de credit card af (kosten eind schoonmaak). Gemaild en als reactie 'very dirty things' met foto's. Wat haren in de doucheput, wat kruimels in de koelkast/diepvries en wat zandkorrels in de schoonmaakemmer. Voor vertrek filmpje gemaakt en daarin is te zien dat diepvries schoon was. Reisorganisatie ingeschakeld, maar de camping bleef volhouden dat die €100 terecht ingehouden was. Gelukkig heeft reisorganisatie ons gecompenseerd. Tip: Maak ook een filmpje, foto's om tegen bewijs te hebben of een foutieve security code op. Deze laffe actie zullen ze vast vaker doen als mensen eerder vertrekken!

• 5Staat v/h sanitair

• 2017
    6E.30-12-2017

Nooit meer, wat een herrie

Op deze camping gestaan in een huurtent van touroperator. Tent was prima, hele mooie grote plek. De locatie van de tent zeer centraal op de camping waar het probleem van herrie enorm was. Nog nooit op een camping gestaan met zoveel herrie. Van 10 uur in de ochtend tot 12 uur in de avond dreunde je je tent uit door de muziek van de animatie. Animatie speelt zich vooral af in en rond het zwembad wat dichtbij onze tent lag. Voor de tent kon je in de avond eigenlijk niet met elkaar praten. Wij hebben dit echt als last ervaren. Wij gaan al jaren op deze manier op vakantie, zoeken altijd campings uit met animatie en hebben nooit last van muziek. Een beetje leven in de tent vinden wij gezellig, maar dit was echt verschrikkelijk. Directe omgeving van de camping was ook erg saai, dus even een wandelingetje om de herrie ontvluchten was er ook niet bij. Dan moest je de auto pakken.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 6Jaap de jong29-08-2017

Redelijke camping

In het voorseizoen een tent gehuurd op aanraden van vrienden. Bij aankomst werden we ingecheckt door een jongen van een ándere camping. Hij was aan helpen omdat het zo druk was. Dit vonden wij een beetje raar omdat de camping nog niet half vol was. Het sanitair is verouderd en in slechte staat. Zwembad is top en strand op loopafstand. De beheerders, ouder koppel en jonge jongen, waren erg aardig. De tent zelf was prima maar de rest van de camping is zeker geen 5 sterren waard. We hebben een prima vakantie gehad maar o.a. het sanitair is voor ons een reden om hier niet terug te komen.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 4Anne zoonen27-08-2017

geen aanrader!

De locatie is niets mis mee, maar aan het strand betekend hier nog door een stuk natuurgebied lopen voordat je er bent. Sanitair is schandalig. Douches gaan om de 12 seconden uit en de temperatuur is niet zelf te regelen, als je al in het hokje past. Toiletten zijn smerig, zonder bril, en met de tijdrovende techniek van deur naar binnen open dus eerst op de plee gaan staan voordat je hem dicht hebt. Animatie team is leuk want er staat een zooi aangeschoten lijkende tieners op en neer te springen. Het mooiste eraan is dat het zwembad mooi is met wat glijbanen dus voor kinderen is er genoeg te doen. Verder is alles wat redelijk interessant is niet op loopafstand dus alles moet met de auto. de tent plaatsen hebben weinig tot geen schaduw. Maar ik snap dat ze geen geld hebben om de camping op te knappen aangezien het geld waarschijnlijk verdwijnt in de zak van de persoon die ze omgekocht hebben om deze camping 5 sterren te geven.

• 8Eetgelegenheden

• 6Mineur26-08-2017

Eerst nieuw sanitair

Ligging van de camping is mooi. Korte wandeling door de natuur voordat je op het strand bent. Twee strandtenten aanwezig waarbij de linker onze favoriet was. Bedjes voor 10 euro voor een hele dag met vrolijke parasol. Lekker eten, heerlijke café au lait. Helaas is het niet toegestaan een wijntje te schenken op het strand. Wel als je eerst de lunch hebt gehad daar. Toch zou ik deze camping absoluut niet aanraden. Het sainitair is zo verouderd en wordt zeer slecht schoongehouden. Er is weinig privacy door een constructiefout van de hokjes waarbij de deur naar binnen opengaat. Oftewel, het is onmogelijk om het hokje in te gaan en de deur te sluiten. Hoe kun je het bedenken? Animatie afwisselend leuk en niveau kleuterklas. De bar, met boxen op het terras, hield de muziek aan ondanks een voorstelling op het podium. Een groot scherm met non stop voetbal, leuk voor de liefhebber. Voor een lekker bakkie koffie is de mac richting lea bacares een aanrader.

• 3Staat v/h sanitair

• 6Mike en sabrina broerse22-08-2017

Nooit meer

Zwembad het strand en strandtent waren top..personeel ook zeker!! Wc s waren heeeeeel vies ..douches ook en je moest om de 12 sec drukken voor water...stoelen bij het terras storte gewoon in..misschien aan vervanging toe🙃weten ze zelf ook wel..de plek van onze tent was verschrikkelijk..achter ons zat een weg waar ze snachts een racebaan van maakte vrachtwagens en al..dus 2 weken niet geslapen..heel veeeeel stof dus ook..

• 5Eetgelegenheden

Met vrienden

20 tips over Camping Marisol

• Tessy, 11-12-2013

Winkels dichtbij: Lidl/Aldi etc. 10 min In de omgeving: Barcares, Canet, Coullioure, Argeles sur mer. Genoeg te bezoeken en je bent binnen 2 uur in Barcelona. Let op! mocht je een extra tentje voor de kinderen mee nemen hier word extra voor in rekening gebracht.

• m sonntag, 18-07-2013

Uitstapjes zijn leuk naar: Carcassonne een burcht met stadje binnen de muren. Perpignan, Rivesaltes voor de wijn, Collioure super gezellige franse straatjes, Leucate voor de oesters en leuke jachthaven, Barcarés.

• Fam_T-S_Breda, 27-07-2013

Tips! Bacares, Gorges de Fou, Carcassonne, Barcelona, Perpignan, Fort Salses, Collioure, Banyuls, Villerfranche de conflet, Riversaltes etc etc... Heel veel te bezoeken en te doen in de omgeving... alleen wel met de auto.

39 vragen over Camping Marisol

• Britt, 16-07-2018

14 - 18 jarige

Is er ook een discotheek voor de "oudere" kinderen? Of zijn er andere acticiteiten te doen voor deze leeftijd?

• Annemiek, 25-07-2017

benodigdheden?

weet iemand of in de stacaravans dekens en lakens aanwezig zijn?

en is er een airco te huur?

• pietervdd, 13-10-2016

Kinderbedje slaapkamer

Weet iemand of het mogelijk is om in een slaapkamer een kinderbedje bij te plaatsen? De foto's zijn niet duidelijk genoeg. We zijn namelijk met 3 kinderen (7jaar, 4jaar, 1jaar) en 4 volwassenen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel