Camping Marisol

• 5Eetgelegenheden
  • 4.5Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

In Frankrijk in de Languedoc-Roussillon vind je Camping Marisol. Deze camping is niet geschikt voor rustzoekers, vanwege de grootschalige animatie met bijbehorende muziek. Er zijn meerdere zwembaden met glijbanen en ook het strand is vlakbij. De supermarkt en de Mcdonalds zijn op een paar minuten rijden.

374 reviews over Camping Marisol

• 6E. Schoneveld10-09-2020

Mooie camping, slecht sanitair, veel lawaai.

De camping is gelegen aan een straat met meerdere campings. Je moet ongeveer 800 meter door de duinen lopen om bij het strand te komen. Wij zaten aan het einde van het seizoen wat toch wel wat beperkingen met zich meebracht. In het begin was er veel animatie en de camping heeft een prachtig zwemparadijs met mooie glijbanen. De schoonmaak liet te wensen over en de toiletten hebben geen bril. Sommige deuren slaan naar binnen open waardoor je er bijna niet uit kunt. De muziek op de camping was hard en ongeveer tot middennacht, maar de laatste weken was er bijna geen animatie meer. Wel veel overlast van de campings om ons heen. Meerdere nachten housemuziek tot wel 04.00 uur. In die laatste week werden winkelsluitingen, poortsluitingen en de schoonmaak van sanitair gereduceerd tot een minimum waardoor je niet meer echt het gevoel had welkom te zijn. Overal om ons heen werd alles al afgebroken en opgeruimd.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 8Joyce16-07-2020

Leuke familiecamping!

We verblijven nu op deze camping in een Kalaharitent. Een aanrader! Grote schone nieuwe tent met alle gemakken voorzien. Erg leuk voor onze kids van 2 en 6. Tent staat op een houten vlonder en omheind met een hek. Nieuwe kussens (lange smalle) en matrassen met zeil (liggen wel wat hard). Wij zitten qua ligging erg fijn. Vlakbij zwembad en speeltuin. Zwembad leuk voor de kids en verwarmd. Sanitair is erg verouderd maar wordt goed schoon gehouden. Als het vies is, komt het door de gasten zelf. Voor je rust moet je hier niet zijn. Muziek gaat tot 00.00 door maar op andere campings gaat het nog tot 01.00 door. Camping Trivoly en Palmera liggen hier vlak naast. Zee is op loopafstand vanuit de camping, wel een los zandpad dus met bolderkar niet handig. Animatie leuk (Frans, Engels). Iedere avond kinderdisco. Gister schuimparty. 5 sterren zou ik het niet geven ivm verouderd sanitair en oude speeltuin maar voor 2 weken zeker goed vertoeven!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2018
    3Marion Kieft26-08-2018

Nooit meer

Geen of gebrekkig sprekend Nederlandstalig personeel, ZEER VIES SANITAIR. Oorverdovend lawaai van de animatie, soms tot diep in de nacht. Mooi zwembad. Trek je wandelschoenen maar aan als je naar het strand wil. Straat achter de camping wordt gebruikt als racebaan met als gevolg stofhappen. Voor de miniclub moet betaald worden. minigolf en voetbalveldje stellen weinig voor.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Bas Janssen18-08-2018

Leuke camping

Leuke camping, dicht bij het strand. Mooi zwembad Alleen het sanitair was niet goed.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 3Cox03-08-2018

Nooit meer!

We vonden dit echt een verschrikkelijke camping. Zijn na 2 nachten vertrokken. De herrie op de camping is niet meer normaal zo hard. Van smiddags tot ‘s avonds animatie die over de gehele camping te horen is. Wij hebben nauwelijks geslapen. Daarnaast is het sanitair schandalig vies en wordt nauwelijks schoongemaakt. Het zwembad zou wat goed kunnen maken, ware het niet dat je door het animatie team van je bedje wordt geschreeuwd. De omgeving is prima, strand is een stukje lopen. Om iets te doen buiten de camping moet je de auto pakken. Het personeel was op zich prima. Maar de directie, manager stond niet open voor onze kritiek en ons geld hebben we dan ook niet terug gekregen.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Desiree02-08-2018

Top camping.

Mooie verzorgde camping met veel bloemen. Mooi en gezellig zwembad. Zee is dichtbij, 7 minuutjes wandelen. Vriendelijk personeel en net toilletgebouw. Douches waren soms wat te heet. Jammer genoeg geen verlichting bij het voetbalveldje, maar daar waren ze volgens mij nog mee bezig om dat aan te leggen. Mooie omgeving en supermarkt en mc donalds op 5 min. Rijden met de auto. Naast de camping staan wat foottrucks waar je heerlijk een vette hap kunt halen. Pizzahut langs de groente/fruit winkel was echt TOP! Wij hadden een tent van touroperator die was echt fijn met een partytent ervoor. Plaats was ook ruim voldoende, zaten op 1 minuut wandelen van het zwembad af. Supermarkt op de camping was ook prima.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 4Mike12-07-2018

Opgelicht na vroeger vertrekken dan eindcontrole

Bij aankomst werd gevraagd om creditcard gegevens op een blaadje in te vullen om om die manier borg te staan. I.v.m. fraude niet de wenselijke manier, maar ach, je denkt ook dat zullen ze niet doen want dan gooien ze hun naam te grabbel. Stacaravan schoongeboend en met goedkeuring vroeger vertrokken dan de eindcontrole. Dezelfde dag schrijft de camping €100 euro van de credit card af (kosten eind schoonmaak). Gemaild en als reactie 'very dirty things' met foto's. Wat haren in de doucheput, wat kruimels in de koelkast/diepvries en wat zandkorrels in de schoonmaakemmer. Voor vertrek filmpje gemaakt en daarin is te zien dat diepvries schoon was. Reisorganisatie ingeschakeld, maar de camping bleef volhouden dat die €100 terecht ingehouden was. Gelukkig heeft reisorganisatie ons gecompenseerd. Tip: Maak ook een filmpje, foto's om tegen bewijs te hebben of een foutieve security code op. Deze laffe actie zullen ze vast vaker doen als mensen eerder vertrekken!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

6E.30-12-2017

Nooit meer, wat een herrie

Op deze camping gestaan in een huurtent van touroperator. Tent was prima, hele mooie grote plek. De locatie van de tent zeer centraal op de camping waar het probleem van herrie enorm was. Nog nooit op een camping gestaan met zoveel herrie. Van 10 uur in de ochtend tot 12 uur in de avond dreunde je je tent uit door de muziek van de animatie. Animatie speelt zich vooral af in en rond het zwembad wat dichtbij onze tent lag. Voor de tent kon je in de avond eigenlijk niet met elkaar praten. Wij hebben dit echt als last ervaren. Wij gaan al jaren op deze manier op vakantie, zoeken altijd campings uit met animatie en hebben nooit last van muziek. Een beetje leven in de tent vinden wij gezellig, maar dit was echt verschrikkelijk. Directe omgeving van de camping was ook erg saai, dus even een wandelingetje om de herrie ontvluchten was er ook niet bij. Dan moest je de auto pakken.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 6Jaap de jong29-08-2017

Redelijke camping

In het voorseizoen een tent gehuurd op aanraden van vrienden. Bij aankomst werden we ingecheckt door een jongen van een ándere camping. Hij was aan helpen omdat het zo druk was. Dit vonden wij een beetje raar omdat de camping nog niet half vol was. Het sanitair is verouderd en in slechte staat. Zwembad is top en strand op loopafstand. De beheerders, ouder koppel en jonge jongen, waren erg aardig. De tent zelf was prima maar de rest van de camping is zeker geen 5 sterren waard. We hebben een prima vakantie gehad maar o.a. het sanitair is voor ons een reden om hier niet terug te komen.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2017

• 4Anne zoonen27-08-2017

geen aanrader!

De locatie is niets mis mee, maar aan het strand betekend hier nog door een stuk natuurgebied lopen voordat je er bent. Sanitair is schandalig. Douches gaan om de 12 seconden uit en de temperatuur is niet zelf te regelen, als je al in het hokje past. Toiletten zijn smerig, zonder bril, en met de tijdrovende techniek van deur naar binnen open dus eerst op de plee gaan staan voordat je hem dicht hebt. Animatie team is leuk want er staat een zooi aangeschoten lijkende tieners op en neer te springen. Het mooiste eraan is dat het zwembad mooi is met wat glijbanen dus voor kinderen is er genoeg te doen. Verder is alles wat redelijk interessant is niet op loopafstand dus alles moet met de auto. de tent plaatsen hebben weinig tot geen schaduw. Maar ik snap dat ze geen geld hebben om de camping op te knappen aangezien het geld waarschijnlijk verdwijnt in de zak van de persoon die ze omgekocht hebben om deze camping 5 sterren te geven.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017