Camping Les Dunes

190 reviews over Camping Les Dunes

• 2019
    8Fam met kind18-09-2019

Brilliant gelegen

Met een camper op deze heerlijke plek terecht gekomen. Het hielp wel dat we aan het einde van het seizoen waren. En buiten hoogseizoen, hierdoor zijn de prijzen ok eur23 inclusief electrisiteit. De beleving was hierdoor prima. Mooi zwembad voor de kleine, en het strand op een steenworp afstand. Let op de beleving zal in het hoogseizoen volkomen anders zijn, gezien het massale karakter. Oh ja het is Frans georiënteerd dus verwacht hier geen massale Nederlandse of Duitse enclave. Gezien eerdere reviews kan ik aangeven dat er nu voldoende sanitair is op de camping. En dat dit er nieuw uitziet. Warm water, gezins cabines, automatische verlichting buiten douches voor het afwassen van het strandzand.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• Oude reviews

6Pauline18-09-2017

Veel geluidsoverlast en slecht contact

Er was veel geluidsoverlast op de camping. Wij sliepen in een fantastische safari tent van touroperator alleen ging het geluid tot soms wel 05.00 uur door. En uitslapen met twee kleine kinderen is geen optie. Dit was best vermoeiend.

Verder hebben wij vanuit Nederland contact proberen te krijgen met de camping omdat wij iets heel belangrijks zijn vergeten, en tot onze spijt, krijgen wij ze niet te pakken. Er is gewoon geen contact mogelijk! Heel frustrerend. Het liefst zou ik terug rijden, maar dit is helaas, niet mogelijk.

• 10Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 3Raymond Vos17-08-2017

Nooit meer

Campingplaats geboekt via touroperator. Waardeloos sanitair, koude douches, afwassen met koud water en vies. Na klachten bij touroperator werden we doorverwezen naar de receptie en goede waardering door andere gasten. Campingplaats niet ingericht op een vouwwagen of caravan en midden tussen de stacaravans. De camping is meer gericht op de verhuur van stacaravans en de vele Fransen. Zwembad prima en het strand behoudens het grind en keien in de branding ook prima. Prijs / kwaliteit totaal niet in verhouding. Het personeel op de camping was wel vriendelijk. Uiteindelijk zijn we vanwege de vele minpunten maar 2 dagen eerder weggegaan.

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 5Petra groen13-08-2016

Geen tweede keer

Stacaravans dicht op elkaar. Receptiepersoneel wel heel aardig. Campingwinkel belachelijk duur, lachwekkend gewoon. Strand veel te ver lopen. Zwembad o.k. maar erg kleine ruimte eromheen om te liggen. Gedoucht in openbare ruimte omdat er in stacaravan niet te douchen was. Van ijskoud naar loeiheet, was niet te regelen. In openbare ruimte hing plankje om je spullen op te leggen los, slot had zo 'gewerkt' dat je 2 handen nodig hebt er enigszins beweging in te krijgen. Wifi moest je kopen en alleen inloggen bij de bar, is toch echt niet meer van deze tijd! Snackbar oogt niet fris, prompt dochter 3 dagen ziek volgens ons na het eten van de pizza ( die lauw/koud) was. Al met al.....

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 4Anoniem02-07-2016

Nooit meer.

Steeds problemen met warm water. Douchen is dus een ramp. Bij aankomst werkte koffiezetapparaat niet en er waren geen ligstoelen aanwezig. Op de receptie spreekt men nauwelijks engels, uiteindelijk is het wel opgelost na handen- en voetenwerk. Er is geen inventarisatielijst aanwezig en wat de schoonmaakkosten zijn, is mij onbekend. Bij aankomst in de caravan was er nog geen rolletje closetpapier of afwasmiddel aanwezig. Op de meeste campings waar ik ben geweest, lag dit altijd klaar zodat je niet meteen naar de winkel moest vliegen. Het zwembad ziet er mooi uit, maar men kan vanuit het kinderbadje naar het diepe. Slechts een muurtje vanuit het badje overstappen. Heel gevaarlijk. Het ergste is de verschrikkelijke harde muziek (house en hardcore) tot midden in de nacht. Iedere avond. Hier lig ik wakker van. Op de camping spreekt niemand engels en er is niets rond de camping te beleven. Er staat een tv in de caravan maar die werkt niet.

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Katrien23-08-2015

Comfortabel zalig!

Wat een vakantie... Na een lange rit in de wagen toegekomen en eerste wat ik zag was wat teleurstellend, de entree is niet zo uitnodigend maar wat een organisatie en eenmaal je alles begint te verkennen, caravan, domein, strand, zwembad. Hoedje af. Dit is een verouderd domein maar wat betreft de stacaravan was splinternieuw en één en al luxe wat je kon hebben. Wat betreft eetgelegenheid was het prijs/kwaliteit zeker en vast in orde! Animatie is zeer gering, ze reden rond met wagentje om af te roepen wat er die avond was maar zonder getouwtrek en zeker niet opdringerig! Voor kinderen is er op het einde van de camping genoeg ruimte om te spelen in een aangelegde (zand)speeltuin. Naast het domein heb je een winkel waar je de basis benodigdheden kan kopen, wel vrij duur. Met wagen 5min verder heb je carrefour en dergerlijke, Voor een gezin met kinderen: Grote aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7Monique09-08-2015

Mooie ligging van de accomodaties

De stacaravans liggen allemaal apart met soort van privétuintje. Mensen van de receptie zijn zeer vriendelijk, restaurant is in verhouding duur. Animatie is er volop maar bijna alleen in het Frans, er is 1 persoon die een beetje Engels sprak. Zeer Franse camping met in de nabije omgeving weinig te doen. Je bent aangewezen op de auto om de omgeving te ontdekken. Le Bacarès is een leuk plaatsje met een zeer uitgebreide markt.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 7Marijke05-07-2014

Heerlijke vakantie gehad

Mooie plek gekregen, via touroperator een caravan met airco geboekt. Dat had je wel nodig! Goed verzorgde camping. Veel keuze aan brood in het winkeltje. Zwembad klein maar voor ons prima. Er is geen wifi!! Daar wordt wel mee geadverteerd, maar het lukt niemand om met een smartphone of tablet in te loggen. Winkels (Lidl en Intermarché) met de auto binnen 5 minuten bereikbaar. Er zit ook een bakker met heerlijk gebak etc. bij de winkels!!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8familie maes10-09-2012

prachtige vakantie

Fijne vakantie gehad op camping les dunes . Voor de eerste keer geboekt met touroperator en het is ons prima bevallen , wij hadden een grote plaats (nr 150) en een grote staancaravan (waikiki) waar niks op aan te merken was .Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Ook lekker gegeten op de camping. één minpuntje was het zwembad dat toch wel te klein is voor de camping maar doordat de camping aan zee lag was dat voor ons niet zo erg.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Carin22-08-2012

We zouden hier zo weer terug naar toe gaan

We hebben een lekkere relaxvakantie gehad op deze mooie camping. De caravan was erg mooi, bijna nieuw. Er zat zelfs airco in.De plaats was ook in de schaduw met olijfbomen. Het strand was lekker dichtbij.Onze interesse gaat niet uit naar animatie dus dat weten we niet. Onze kinderen van 15 en 17 hebben zich prima vermaakt met andere kinderen.We hebben ze eigenlijk niet zo veel gezien. Winkels vlakbij,wel met auto. Het is wel een Franse camping,er zaten niet zo heel veel Nederlanders. Iedereen gedraagt zich rustig en om 12.00 uur 's nachts was alles stil.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

4 tips over Camping Les Dunes

• Schouten, 22-07-2012 Rapporteren

Ga er nooit heen met kleine kinderen!

• lida, 15-08-2012 Rapporteren

Een leuk uitstapje is het plaatsje Ille Sur Tet een geologische evolutie van meer dan 5 miljoen jaar, prachtig om te zien.

• Bekkali , 09-12-2012 Rapporteren

Boek op tijd, want het is echt razendsnel volgeboekt!

0 vragen over Camping Les Dunes

Camping Les Dunes info