Camping Le Trivoly

Camping Le Trivoly
7,1

2 tips over Camping Le Trivoly

Roos_daal25, 4-8-2013

ruim strand met onderverdeling in strand met hond, strand zonder hond en naaktstrand, allen voorzien van beachtenten.

Grote parkeerplaatsen en strandwachten aanwezig

Wekelijks, 3x een toetistische markt en 1 x p/wk ook met groente/fruit

Kleine kermissen in de omgeving, kleinschalig opgezet en geen massatoerisme

Op rijafstand van grote badplaatsen zoals Arges sur Mer, Narbonne Plage en Costa Brava (binnen 1 uur)

Ligt aan Perpignan

Goede wandel en fietsroutes

Verder weinig te beleven

Roos&Daal, 4-8-2013
Mooie wandel en fietsroutes en kleinere badplaatsen in nabije omgeving zoals Les Barcares. Grote badplaatsen zoals Argels sur Mer en Narbonne en ook de spaanse kust binnen 1 uur aan te rijden. Pizakar aan voorzijde camping schijnt goed te zijn. Het ruime Strand is in verschillende gedeeltes verdeeld, met en zonder honden en een naaktstrand. Wifipunt bij plaatselijk toeristisch centrum. Leuke beachtenten op strand.