Camping La Palmeraie

Camping La Palmeraie

5 tips over Camping La Palmeraie

J.W. Schipper, 19-8-2015
Meer kleine speelplaatsen op de camping voor de kleinere kinderen, die nog niet ver van de accommodatie weg kunnen.
Esther, 30-9-2013
Ga met de auto naar Figueres of Girona (Spanje) en vanuit daar met de sneltrein naar Barcelona!
Esther, 19-9-2013
Boodschappen doen bij de Lidl of de Aldi, op zo'n 5 km afstand, er zit daar ook een intermarche. Voor een carrefour moet je wat verder rijden, naar Perpignan. Restaurant op de boulevard (Miami Beach) is top! Lekker eten! Bij de winkels bij de Spar is er gratis wifi, die is niet erg stabiel alleen...

We hebben een aantal aanbieders voor La Palmeraie voor je op een rij gezet:

Jasper Winkelhuijzen, 10-7-2013
Je kunt er goed fietsen langs de kust en naar Perpignan. Torreilles is een leuk dorpje. Zaza is een leuke strandtent en is vlakbij.
Johanna, 24-8-2012
Het stokbrood en de croissants waren volgens ons echt het lekkerst bij de laatste bakker voor het strand, en de prijzen ontliepen elkaar echt maar met 5 cent.

We hebben een aantal aanbieders voor La Palmeraie voor je op een rij gezet: