Camping La Palmeraie

• 6.9Staat v/h sanitair

Camping Info

• Animatie
Meer campinginfo

Camping Le Palmeraie ligt in Torreilles in Frankrijk. Een kleine camping met Franse animatie en een heerlijk zwembad met glijbanen voor de kleintjes. Voor de ouders zijn hier ook voldoende ligbedjes. Het strand ligt op een kwartiertje lopen. Neem voor zwemmen in zee wel waterschoenen mee. Een grote supermarkt vind je op een paar minuten rijden.

195 reviews over Camping La Palmeraie

• 8Berkers12-07-2019

Leuke camping met kinderen

Mooie mobile home (villa riviera airco), ruime parkeergelegenheid. Leuk zwembad met 3 verschillende toffe glijbanen. Dichtbij strand en grootwarenhuizen. Fietsgelegenheid. Klein minpunt is de te luide animatie na 22h. Tip is om misschien het programma van de animatie vroeger te starten. Kids disco pas om 21h15. La palmaraie is zeker een aanrader maar wie 's avonds het wat rustiger wil best een caravan wat verder van de receptie vragen.

• 7Noortje13-03-2019

De plek nooit meer . de touroperator zeker weer !

Heerlijk verblijf. Super gastvrije medewerkers van touroperator. De omgeving was minder dan de Ardeche maar dat is persoonlijk. Aankomend jaar weer naar touroperator camping maar dan in Dordogne

• 4Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 2018
    8Caroline09-09-2018

Goede, schone camping

Wij verbleven deze zomer in een stacaravan classic op deze camping. De caravan was schoon bij aankomst. De slaapkamers waren aan de kleine kant maar goed. De faciliteiten op de camping waren zeer schoon. Het verwarmde zwembad was groot genoeg en de kids hebben zich ook prima vermaakt op de glijbanen. Animatieteam is alleen frans, dat is een beetje jammer maar wel een goed team. Regelden ook aqua gym en waterpolo voor de volwassenen. Het is een kleinschalige camping maar er is genoeg te doen. Winkels zijn er op 5 min met de auto en achter de camping is een kleine spar. Wij hebben genoten van onze vakantie op deze camping.

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9sab17-08-2018

Anders

• 8M05-08-2018

Tocamping op goede uitvals plek

Fijne camping, kleinschalig! Oudere stacaravans, maar netjes! Goede plekken met genoeg ruimte! Goede voorzieningen, super zwembad (volgens mijn kids) en alle overige voorzieningen voldoende!! Strand is 10-15 min lopen ! Maar ook voldoende mogelijkheden om auto bij strand te parkeren en dan nog een 5 min lopen! Veel stenen en kiezeltjes op strand ! Strand loopt snel af dus na 3 M al 2 M diep! Veel campings in de buurt. Winkels op 5 min auto rijden (Lidl , Aldi en intermarche) Op 15-20 min rijden groot winkelcentrum met veel meer winkels!! Mooie omgeving met veel Leuke dorpjes/stadjes. Veel te doen in de buurt!

• 2017
    5Betsy Favier25-09-2017

nooit meer

Ik vond de accommodatie erg slecht en verouderd. Verouderde en slechte bedden. Vieze, stinkende dekens. Weinig te doen in de omgeving. Niet dicht bij het strand. Slecht schoongemaakt. Het enige plus punt is dat er een mooi verwarmd zwembad bij was. Maar Ik zou niet nog een keer hierna toegaan. De caravan achter ons lag een vuilniszak 1,5 week lang open gemaakt (door dieren) en de vieze luiers op het balkon. Dat was het uitzicht wat wij hadden vanuit onze zithoek in de caravan. Er waren houten planken als looppaden waar verschillende kinderen met splinters in hun voeten van terug kwamen. De loopplanken waren behoorlijk kapot op sommige plekken. Mensen lieten ook hun hond uit op de camping.

• 8M25-07-2017

Prima camping met uitslutiend stacaravans.

• Nette camping, niet te groot, zwembad groot genoeg, aparte glijbanen, voldoende gratis prettige ligbedden bij het zwembad, reisorganisatie gedeelte achteraan op de camping hierdoor wat rustiger qua lawaai, groot winkelcentrum vlakbij, voldoende dingen te zien op rijafstand (Perpignan, Carcassonne, Collioure etc.), grootste voordeel: Mooi breed strand met meer dan voldoende plek! Je kan er overigens ook met de auto heen en aan duinen parkeren.

• Animatie enkel in het Frans, in het reisorganisatie gedeelte staan de caravans dicht op elkaar en de auto kan je er niet bij parkeren, strand iets te ver weg om te lopen met kleine kinderen en warm weer (eenvoudig op te lossen met de auto), weinig te doen in de directe omgeving (het is een straat met acht campings, geen boulevard of dorpje), verplichte strakke zwembroek bij het zwembad (de reden is nog altijd een raadsel, maar dat is het enige waar ze echt streng op zijn).

Samenvattend: prima camping, goede prijs en met de auto zijn er zat leuke dingen in de buurt te doen.

• 8Nicole14-07-2017

Super leuk, echt vakantie

Een camping vol palmbomen, schone straatjes en een heerlijke sta caravan met airco. Goede ontvangst. Inderdaad even lopen naar het strand, maar wel langs een mooi aangelegd pad. Voor ons geen probleem, gewoon een extra wandelingetje. Restaurant is prima, lekkere pizza's en charcuterie voor bij de borrel. Heerlijke plek, goed zwembad, kids (9 en 11) hebben zich goed vermaakt. Zijn geen kidsclub types, ze vermaken zichzelf. Voelt echt als vakantie!

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

6Henk28-08-2016

Leuk voor een keer

• Rustige camping.
    • Mooie plekken; wij hadden een mobile home met airco van touroperator.
    • Lekker (niet te groot) zwembad met glijbanen en gratis ligbedden
    • Strand is echt ruim een kilometer lopen!
    • Gerenoveerde fitness....is een oud (open) gebouw waar men vroeger de afwas deed met wat losse toestellen.
    • In de buurt niets te beleven. Gelukkig in de buurt wel gezellige (kust)plaatsjes met goede restaurants. Was leuk voor een keer maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

• 8Chantal08-08-2016

Prima camping

Echte strandcamping, dus veel mobile homes bij elkaar, maar wel leuk gescheiden door bomen en struiken. Verhouding NL-buitenlanders 25-75. Animatie geheel in het frans. Weinig voor de kleinsten, speeltuin met twee toestellen, geen peuterbad of mini disco. Zwembad is prima met aparte glibanen, maar in hoogseizoen wel erg vol. Restaurant op camping is erg leuk gelegen, kwaliteit eten matig. Beter pizza afhalen buiten de camping. Gratis wifi alleen bij de receptie, wifi kopen erg prijzig. Strand te ver om met veel spullen te lopen. Weg afrijden daar voldoende parkeerplaats. Strandtent L'Ovalie met heerlijk eten.

5 tips over Camping La Palmeraie

• Esther, 30-09-2013

Ga met de auto naar Figueres of Girona (Spanje) en vanuit daar met de sneltrein naar Barcelona!

• Esther, 19-09-2013

Boodschappen doen bij de Lidl of de Aldi, op zo'n 5 km afstand, er zit daar ook een intermarche. Voor een carrefour moet je wat verder rijden, naar Perpignan. Restaurant op de boulevard (Miami Beach) is top! Lekker eten! Bij de winkels bij de Spar is er gratis wifi, die is niet erg stabiel alleen...

• Jasper Winkelhuijzen, 10-07-2013

Je kunt er goed fietsen langs de kust en naar Perpignan. Torreilles is een leuk dorpje. Zaza is een leuke strandtent en is vlakbij.

4 vragen over Camping La Palmeraie

• marga, 27-11-2016

supermarkt

is er buiten de camping (dichtbij )en lild enz . een supermaket

• I.Mas, 21-03-2014

eigen electische barbecue en zwemshorts toegestaan

Zijn er op deze camping eigen electrische barbeques toegestaan en mag in het zwembad een zwemshort gedragen worden

toppershof, 19-09-2014

ja dat hebben we toch gezien terplaatste

• Eljada van Dijk, 12-02-2013

Voetbalveld

Omdat onze zoon maar 1 hobby heeft,en dat voetballen is,zoeken wij altijd een camping met voetbalveld waar ze lekker de hele avond/dag kunnen voetballen.Ik kon geen foto vinden van een veldje ook al staat er op de website dat het er is.Vorig jaar een camping gehad met voetbalveld maar daar stonden in het hoogseizoen caravans op.Dat willen we natuurlijk niet weer meemaken.

C. Smits', 09-03-2013

Ik heb ook twee voetballers en zoek ook altijd een voetbalveldje. Als je naar de video kijkt op de website kun je zien dat ze een Pannaveld (verhard) hebben. Er ligt wel gras omheen maar. Weet niet of je daar op kunt en mag voetballen.

• HuisdierenOp aanvraag

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand900 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel