Vakantiehuis Mas l'Arcadiestersterster

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

42 reviews over Vakantiehuis Mas l'Arcadie

• 9Ron27-05-2012

En met recht een fantastische plek.

Een aanrader, een prachtig goed verzorgd huis met een prachtig uitzicht en een geweldig zwembad, tennis baan en niet te vergeten een originele jeu de boules baan. Ook de omgeving voor elk wat wils, prachtige natuur, zee, strand en gezellige stadjes. Ook Jan en Monique, de eigenaren, zorgen voor een heerlijke onbezorgde vakantie waar het aan niets ontbreekt. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Ingena Bink19-05-2012

Fantastisch appartement op heerlijk ligging!

De twee appartementen die op de begane grond zijn gesitueerd zijn van alle gemakken voorziening. Kooktoestel, koelkast met vriezertje, koffiezetapparaat, combimagnetron, heerlijke badkamer met wastafel, toilet en douche, woonkamertje met bankje, televisie en eettafeltje. Mooie slaapkamer met openslaande deuren naar de tuin. Fantastisch uitzicht en een zwembad op 10 meter vanaf je 'voordeur'. Gezellige, hartelijke Nederlandse eigenaren die je van de nodige informatie kunnen voorzien over de in de omgeving prachtige stranden, leuke stadjes, mooie wandelingen/routes. Wij hebben zijn hier twee weken geweest en hebben echt een TOP vakantie gehad, prachtige weer en een fijn appartement. Voor ons is dit zeker voor herhaling vatbaar en ik kan het dus bij iedereen aanraden. Heerlijk, je voelt je hier echt 'als God in Frankrijk'!

Gereisd met partner in juli 2009

2 tips over Vakantiehuis Mas l'Arcadie

• Emma Lieske, 29-05-2012

Céret heeft een leuke markt, mooi museum en je kunt er heerlijk eten op een plein onder platanen; voor ons echt het ultieme vakantiegevoel in Frankrijk!

• fvanrouwendal, 30-06-2015

's morgens boodschappen doen en 'geld pinnen' anders na 16.00 uur, de banken zijn vaak 's middags dicht.

0 vragen over Vakantiehuis Mas l'Arcadie

Vakantiehuis info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad