Vakantiehuis Mas l'Arcadiestersterster

Meer vakantiehuis info

42 reviews over Vakantiehuis Mas l'Arcadie

• 10fvanrouwendal30-06-2015

Fantastisch verblijf....

Alles perfect, koelkast onder aanrecht met vriesgedeelte, drie grote supers, met tankstation, een bakker en een delicatessenzaak (gegrilde kip) op korte afstand.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Peter en Joke22-06-2015

Fantastische plek

Als je niet midden in de drukte wilt zitten, een fijn verblijf en een prima gastvrouw en gastheer op prijs stelt, dan is dit een ideale plek. Het zwembad is een toegift, net als de gezellige barbecue. Een week is te kort. De omgeving heeft veel te bieden. Zorg wel voor een auto.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10PGH Deeder16-06-2015

Fantastische plek

Geweldig aardige mensen die je adviseren om een mooie route langs de kust te rijden of een museumbezoek naar Dali. Vragen zelfs of ze iets voor je mee kunnen nemen als ze een boodschap gaan doen.

• 9Trudy12-06-2015

heerlijke plek

geweldige ligging. prachtig huis. fantastisch uitzicht. zeer vriendelijke eigenaars die er een hemelse plek van hebben gemaakt.

• 10Fred en Chris03-06-2015

Een plaats om terug te komen!

Fantastisch gelegen, met uitzicht op een wijngaard en bossen. Mooi klein gerieflijk appartement aan het zwembad, omgeven door een prachtige tuin. Geweldige gastheer en gastvrouw. Een plaats om terug te komen.

• 10Kurt Vandemoortele11-10-2014

Prachtig

Heel mooie vakantie gehad, rustig gelegen, mooie tuin met verzorgd zwembad. Jan & Monique bedankt voor de ontvangst, gezeligheid en tips. Tot de volgende.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Carla en Wim Haagsma30-06-2014

Hemels plekje in La douce France

Mede dank zij het prachtige huis, de prachtige tuin, het prachtige uitzicht en zeker door 2 prachtige mensen waanden wij ons 2 weken op een Hemelse plek in het mooie Frankrijk. Lieve Jan en Monique het was geweldig, bedankt!

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Chris en Petra Merx04-01-2014

Fijn vakantie adres.

Wij hebben al twee keer een week doorgebracht in appartement La Mer. Dit is het kleinste appartement maar wij vinden het een hele fijne lichte ruimte. Alles wat je nodig hebt is er. Jan en Monique zijn sympathieke eigenaren die ervoor zorgen dat je jezelf snel thuis voelt. Prachtige omgeving, zee en bergen goed te bereiken en leuke plaatsjes om te bezoeken. Fijn zwembad met ligstoelen. Wij gaan zeker weer!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9T Bruinsma11-07-2012

mooi appartement

Ligging is mooi omdat je zowel strand als bergen binnen handbereik hebt. Appartement heeft hele mooie tuin met heerlijk zwembad. Eigenaarspaar is vriendelijk, erg behulpzaam en Nederlands sprekend.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Emma Lieske29-05-2012

Luxe en gezelligheid in mooie omgeving!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Mas l'Arcadie, mede dankzij de gastvrijheid en hulpvaardigheid van Jan en Monique. De omgeving biedt veel mogelijkheden om interessante en leuke dagtochten te maken: in het binnenland gezellige stadjes en mooie natuur, interessante musea, langs de kust leuke plaatsjes, maar ook Perpignan met grotere en luxere winkels. Daarnaast is het ook heerlijk om een dag 'thuis' te blijven, lekker aan het zwembad en een wandeling in de omgeving maken.

Gereisd met partner in mei 2012

2 tips over Vakantiehuis Mas l'Arcadie

• Emma Lieske, 29-05-2012

Céret heeft een leuke markt, mooi museum en je kunt er heerlijk eten op een plein onder platanen; voor ons echt het ultieme vakantiegevoel in Frankrijk!

• fvanrouwendal, 30-06-2015

's morgens boodschappen doen en 'geld pinnen' anders na 16.00 uur, de banken zijn vaak 's middags dicht.

0 vragen over Vakantiehuis Mas l'Arcadie

Vakantiehuis info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad