Vakantiehuis Mas l'Arcadiestersterster

Meer vakantiehuis info

42 reviews over Vakantiehuis Mas l'Arcadie

• 10Kurt en Catherine29-10-2016

Super

3°maal bij Jan en Monique op vakantie voor 2 weken. Weeral van een super vakantie kunnen genieten in gite Mer. De ideale plek voor een rustige vakantie met mooi ruim zwembad en prachtig verzorgde tuin. De gastheer en vrouw zorgen dat u een mooie vakantie kan doorbrengen op dit mooie rustige plekje met mooi uitzicht. Alles aanwezig en zeer verzorgd, veel privacy. Bedankt Jan en Monique en zeker tot een volgende.

• 9Alex Soepboer15-08-2016

Een superaccomodatie met idem gastvrouw en -heer!

Normaal gesproken heb je altijd een aantal punten die positief zijn en een aantal die negatief zijn... In dit geval heb ik eigenlijk alleen maar positieve punten. Als ik echt iets moest bedenken, dan is het dat het huis misschien voor de strandbezoekers ietsje dichter bij de zee had mogen liggen... Maar de ligging is nu wel optimaal voor mensen die ook eens de Pyreneeën willen bezoeken en degenen die Naar Figueres in Spanje willen... Kortom: een prachtig huis dat wordt omgeven door prachtige natuur en van waaruit je de omgeving kunt verkennen

• 9Alex Soepboer15-08-2016

Hoe lang je ook gaat... het is altijd te kort!

Alles is tot in de puntjes verzorgd; het huis, de tuin, het prachtige zwembad. De sfeer is erg goed. De eigenaren zijn super flexibel en erg gemakkelijk in de omgang. Er is veel mogelijk is de nabijheid van het prachtige huis. We hebben een vakantie gehad die onze verwachting overtrof; hoe vaak maak je dat nog mee?

• 9ria05-07-2016

Een droomplek in Frankrijk

Prima gites voor 2 personen, ligt fantastisch aan de voet van de Pyreneeën . Monique en Jan doen er alles aan om het meer dan uitstekend naar je zin te maken. Een plek om terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Karin18-06-2016

Heerlijk en rustig verblijf

Fijne gite, van vele gemakken voorzien. Heerlijk rustig doordat er naast de eigenaren nog maar 2 andere gasten zijn. Goed zwembad, mogelijkheid van BBQ, tennisbaan en jeu de boules baan. Leuke uitstapjes mogelijk in de nabije omgeving. Hele vriendelijke en behulpzame eigenaren. Het strand ligt net wat verder weg.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9René Moseman10-05-2016

de juiste plek voor een ontspannen week.

op de plek heerst er rust. wij zaten in appartement Mer, deze heeft een kleine huiskamer en kleine keuken, badkamer met douche en toilet, grote slaapkamer, alles op en top oké. huiskamer en slaapkamer hebben openslaande deuren naar terras en zwembad. in de nabije omgeving is heel veel te doen. oa wijnproeverij (van oeroude merk BIRRH), kastelen in de bergen, kloven om met de auto te nemen, en kloven om overheen te wandelen. klooster in de bergen. mooie steden in de buurt, en de kust met rots-,en zandstranden. een goede plek om te relaxen ,of er op uit te gaan.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Kurt & Catherine17-10-2015

Geweldig!

Fantastisch!! Het tweede jaar op rij in de Mer verbleven voor 2 weken. Zaaaalig genieten in de mooie tuin met verzorgd zwembad met super gastvrouw en heer. Wij gaan voor 3. Rustig plekje met rosé van een "lokaal wijnboertje". Verschillende mooie uitstapjes in de nabije buurt mogelijk. Jan & Monique, bedankt en tot volgend jaar.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Wout en Natasha03-10-2015

Geweldig, gezellig, rust en plezier

Het concept van de eigenaren van Mas LÁrcadia is geweldig. Iedereen heeft voldoende prive ruimte. Het is mogelijk voor sportieve activiteiten zoals zwemmen en tennissen. Je kan ook uitrusten onder de schaduw van de palmbomen of genieten van het prachtige uitzicht. De nabije dorpjes in de omgeving zijn typisch Frans en pittoresk met sfeer. Zwemmen in de zee is een half uur rijden en zelf in eind september was de water temperatuur prima. Als je van bergen houdt is dat ook op korte afstand te bereiken met avontuurlijke bergwandelingen. In Barcelona ben je in 2 uur met de auto en zeker een aanrader. Monique en Jan zijn prima gastvrouw en heer die altijd voor je klaar staan. Wij hebben een hele goede vakantie gehad. Toen wij vertrokken hadden wij het gevoel dat we nog wel een week wilden blijven omdat we het zo erg naar ons zin hadden en eigenlijk maar alleen positieve ervaringen hebben bij Monique en Jan. Wij zijn Monique en Jan dankbaar voor de mooie vakantie!!

Gereisd met partner in september 2015

• 10Jean-Lout en Sylvia01-09-2015

Een aanrader!

Terug van een heerlijke week bij Jan en Monique kan ik maar één ding zeggen: geweldig!! Ik kan niets noemen dat wij minder leuk vonden. We hebben genoten van de rust, de prachtige omgeving, alle faciliteiten rond het huis (altijd tiptop verzorgd) en de gezelligheid. Bij Jan en Monique voel je je onmiddellijk thuis omdat zij er zichtbaar plezier in hebben om het de gasten naar de zin te maken. Doordat er maar twee appartementen voor twee personen zijn, heb je soms stiekum het gevoel dat dit paradijsje helemaal van jou is. Een week was te kort...

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Jaap en Aafje18-08-2015

Ontspannen en Genieten !!

De rust, de prachtige omgeving, het thuisgevoel, het welkom zijn......hele belangrijke ingredienten voor een heerlijk verblijf waarin je kunt ontspannen en genieten ! De gite is van alle gemakken voorzien, goede bedden, compleet ingerichte keuken met koffiezetapparaat en waterkoker, badkamer met wastafel, toilet en douche ! Daarnaast de gezellig ingerichte woonkamer met tv, boekenplank (met boeken) lekkere bank en stoel. Kortom: alles wat je nodig hebt om je thuis te voelen. Monique en Jan zijn twee enthousiaste, sportieve en lieve eigenaren die je op een ontspannen en natuurlijke manier het naar de zin willen maken. Altijd in voor een gezellig praatje, een grap en/of een glaasje. We hebben genoten en komen beslist weer terug !

Gereisd met partner in augustus 2015

2 tips over Vakantiehuis Mas l'Arcadie

• Emma Lieske, 29-05-2012

Céret heeft een leuke markt, mooi museum en je kunt er heerlijk eten op een plein onder platanen; voor ons echt het ultieme vakantiegevoel in Frankrijk!

• fvanrouwendal, 30-06-2015

's morgens boodschappen doen en 'geld pinnen' anders na 16.00 uur, de banken zijn vaak 's middags dicht.

0 vragen over Vakantiehuis Mas l'Arcadie

Vakantiehuis info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad