Vakantiehuis Mas l'Arcadiestersterster

Meer vakantiehuis info

42 reviews over Vakantiehuis Mas l'Arcadie

• 2018
    10Amber Herrewijn22-05-2018

Eén bezoek is niet genoeg..

Heerlijke bestemming in ons favoriete gebied. Veel gezien en gedaan en enorm genoten. De gite is stijlvol doch compact. Alles is prachtig onderhouden en met smaak ingericht. Helaas hadden wij iets minder zon dan gehoopt, maar juist daardoor hebben we heerlijk gewandeld en alle omringende dorpen en steden bezocht. Volgende keer luieren aan het zwembad want we komen zéker terug.

Gereisd met partner in mei 2018

• 2017
    9Leon&Elena08-10-2017

Heerlijk

Heerlijk vakantie adres waar we een weekje hebben kunnen onthaasten. Diverse mogelijkheden om de omgeving te ontdekken, maar ook om een dagje lekker niets te doen en bij het zwembad een boekje te lezen.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Rob en Elina18-09-2017

Fantastisch.

Vanaf het moment dat je de auto parkeert en hartelijk ontvangen wordt door Monique en Jan voel je je in de watten gelegd. Prachtige omgeving, magnifieke uitzicht. We hadden nog wel langer willen blijven (3 weken was te kort om alles te bezichtigen). We hebben genoten van de prachtige tuin en het mooie ruime appartement. Alles tot in de puntjes verzorgd. In de nabije omgeving is heel veel te doen. Als je van bergen houdt is dat ook op korte afstand te bereiken met avontuurlijke bergwandelingen. Wijnproeverij (van oeroude merk BIRRH), kastelen in de bergen, kloven om met de auto te nemen, en kloven om overheen te wandelen. Klooster in de bergen. Mooie steden in de buurt, en de kust met rots-,en zandstranden. een goede plek om te relaxen ,of er op uit te gaan. Een prachtig fietsgebied.

Kortom het was een super vakantie. Bij Monique en Jan voel je je onmiddellijk thuis omdat zij er zichtbaar plezier in hebben om het de gasten naar de zin te maken.

Wij zijn Monique en Jan dankbaar voor de mooie vakantie!! Wij hebben genoten en komen beslist weer terug!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Sylvia15-08-2017

Hier voel je je helemaal thuis

Als je voor een tweede keer naar dezelfde vakantiebestemming gaat, is er altijd het risico dat het tegenvalt. Maar het tegendeel was waar. Het was weer een heerlijke vakantie met veel zon, ontspannen bij het zwembad en genieten van de prachtige omgeving. Bij Jan en Monique voel je je welkom en je kan zien dat zij de twee gites en de tuin met zorg hebben ingericht. Alles ziet er altijd keurig uit en ze helpen je graag op weg met tips en weetjes voor een dagje uit. Na deze tweede vakantie, komt er zeker weer een derde!

• 9Michaela13-08-2017

Heerlijk tot rust gekomen

Heerlijke plek om te zijn. Rust, natuur, cultuur alles is mogelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Daan, Bruin, Tom en Luuk07-08-2017

GASTVRIJHEID in optima forma!

Vanaf het moment dat je de auto parkeert en hartelijk ontvangen wordt door Monique en Jan voel je je in de watten gelegd. De aanblik van tennisbaan, het zwembad omringd door de mooie tuin met de uitnodigende ligstoelen, de bbq/eettafelhoek, uiteraard de pétanquebaan en dan als kers op de taart: de appartementen! Sfeervol en praktisch ingericht en heel schoon. Wij voelden ons met 2 studenten die hun eigen appartement hadden als in een fantastisch filmdecor. Een luxueus gevoel met een heerlijk besef van: hier gaan wij samen een zalige week doorbrengen. Tips voor uitstapjes, dorpjes en cultuur alsook strand en zee op rij afstand. Wij hebben een heerlijke week hier doorgebracht terwijl we nog lang niet een fractie gezien en gedaan hebben. Eigenlijk willen wij deze parel niet delen.................... want wij gaan zeker nog eens terugkomen!

Ook de 2 mannen van 19 hebben zich top vermaakt!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10ingrid19-07-2017

formidable

Rust, ontspanning en gezelliheid

• 8Ton13-07-2017

Leuke en mooie plek

Mooi appartement, direct aan het mooie zwembad. Aardige eigenaars. Leuke inrichting. Mooie omgeving en genoeg te doen! Perfect.

• 10Fred en Chris01-07-2017

Super goede, leuke en mooie accomodatie

De ligging is super, vanaf het terras kijk je over het zwembad heen, in de wijngaard. Als je van rust houdt, ben je op de juiste plaats. De eigenaren, Monique en Jan, zijn grandioos voor de gasten. Het was dan ook onze 2e keer, en het zal ook niet onze laatste keer zijn !

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Jose en Jo06-06-2017

Een rustpunt in een prachtige omgeving.

Voor de tweede keer bij Monique en Jan onze voorjaarsvakantie doorgebracht. Dit keer 3 weken. We hadden nog wel langer willen blijven. We hebben weer genoten van de prachtige tuin en het mooie ruime appartement (Montagne). Alles tot in de puntjes verzorgd. De ongedwongen sfeer met de Zeeuwse nuchterheid. Mas L 'Arcadie ligt mooi centraal om uitstapjes naar de kust en in de bergen te maken. Je kunt in de directe omgeving ook goed fietsen (met onze e-bikes) tussen de wijnvelden. Dit jaar hebben we een aantal uitstapjes naar Spanje gemaakt. Prima te doen. Bij terugkomst van activiteiten is de Mas L 'Arcadie een rustpunt in een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in mei 2017

2 tips over Vakantiehuis Mas l'Arcadie

• Emma Lieske, 29-05-2012

Céret heeft een leuke markt, mooi museum en je kunt er heerlijk eten op een plein onder platanen; voor ons echt het ultieme vakantiegevoel in Frankrijk!

• fvanrouwendal, 30-06-2015

's morgens boodschappen doen en 'geld pinnen' anders na 16.00 uur, de banken zijn vaak 's middags dicht.

0 vragen over Vakantiehuis Mas l'Arcadie

Vakantiehuis info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad