Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

43 Reviews over Mas l'Arcadie

• 9Ria en Rien12-07-2021

Een klasse adres!

Voor ons was dit een geweldige vakantie. Dit wordt gevoed door een heerlijk appartement, een fantastisch uitzicht, zeer aardige eigenaren en een fijn zwembad. Het geheel wordt uitstekend onderhouden, de tuin is groen en je waant je door de diverse palmen in een mediterrane sfeer. De tips voor bezoekjes zijn geweldig en worden gedoseerd aangeboden. Meestal gaan we niet twee maal naar hetzelfde adres maar nu slaat de twijfel toch wel erg toe. Een klasse adres!!!!

• 10Paul en Monique12-08-2019

Een paradijsje van rust en schoonheid

Een schitterend gelegen vakantieadres met eigenaren die het woord gastvrijheid zeer hoog in het vaandel hebben staan. Jan en Monique doen er alles aan om het de gasten volledig naar de zin te maken. Mas L'Arcadie beschikt over twee compleet ingerichte appartementen waar alles aanwezig is wat je nodig hebt voor een aangenaam verblijf. Een oase van rust, met een fantastisch uitzicht, centraal gelegen zodat je kunt genieten van de natuur, maar ook de levendigheid van steden in de regio en het strand kunt opzoeken.

• 9les filles09-08-2019

Eén week is te kort bij deze lieve mensen!

Een heerlijke plek om tot rust te komen. Toen wij er waren was het warm maar aangenaam met een windje. Jan en Monique waren er voor je en wisten ons goede tips te geven. We voelden ons erg welkom en ze wisten op gepaste manier contact te maken en ons op ons gemak te stellen. In ons geval was er zelf over nagedacht hoe je zelfs als mindervalide ergens toch kon komen. We zijn erg tevreden. Oja, bij aankomst kregen we een fles wijn van het huis. Die was erg lekker! Jammer dat we niet nog 1 als herinnering mee hebben genomen. We zijn dankbaar en hebben genoten!

• 9Peggy en Dirk02-07-2019

Perfect

Een rustgevende vakantie in een mooi omgeving. Jan en Monique zijn de perfecte gastheer en gastvrouw en geven veel tips om leuke uitstappen te maken. Voor herhaling vatbaar.

• 10Joost en Chantal08-06-2019

Schitterend

Heerlijk tot rust komen in een mooie omgeving

• 10Wendy en Jef28-08-2018

Genieten met een hele grote 'G'

Hartelijke ontvangst en aangename kennismaking met Jan en Monique. Mas l'arcadie is een plek om tot rust te komen met al het nodige comfort buiten en in de gîte. De omgeving is prachtig en biedt een grote diversiteit aan mogelijkheden (strand, bergen, mooie dorpjes, fietsen,...) Jan en Monique staan ook steeds paraat voor de nodige tips. Kortom bedankt Jan en Monique voor jullie gastvrijheid en de geweldige vakantie!

• 10Vincent en Mieke17-08-2018

Helemaal TOP

Wat een schitterende plek om lekker vakantie te vieren, Prachtig uitzicht op zowel de zee als de uitlopers van de Pyreneeën. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Heerlijk zwembad voor de deur en mooie tennisbaan. Jan en Monique geven graag tips om de omgeving op een fijne manier te verkennen. Je voelt je werkelijk als een "God in Frankrijk". Jan en Monique bedankt voor alles en we komen zeker weer terug.

• 9Wim & Cora16-08-2018

fantastisch

Wij hebben enorm genoten van de prachtig aangelegde tuin, het uitzicht, de privacy en zeker deze zomer was het zwembad een regelmatige bron van verkoeling. Het apartement is niet groot, maar heeft alles voor een comfortabel verblijf en bovendien is de tuin voor de deur toch het hoofdverblijf geweest. Vanwege de bijzonder warme zomer had een airconditioning in de slaapkamer het verblijf fijner gemaakt en daar zou ik wel extra voor willen betalen. Monique is een geweldige gastvrouw, je merkt amper dat ze aanwezig zijn, maar zijn er wel met de nodige raad en daad. Monique regelde zelfs pijnstillers na een fiets valpartij (de omgeving leent zich uitstekend voor mooie tot uitdagende (race)fietstochten, bijvoorbeeld naar Les Illas aan de grens met Spanje). Jan is de rust zelve en altijd beschikbaar voor een gesprek als je er behoefte aan hebt. Wij komen er graag weer een keer terug. Dank je wel Jan en Monique

• 10Ineke en Bert Visscher07-08-2018

Het waren twee fantastische vakantieweken!!

Na een hartelijke ontvangst hebben wij genoten van het appartement, de prachtige tuin met heerlijk zwembad. Ook van de omgeving tot en met Barcelona aan toe hebben onze vakantie compleet gemaakt. Gemoedelijkheid, rust en ruimte zijn trefwoorden waardoor deze vakantie gekenmerkt wordt. Een aanrader voor iedereen die hier ook van houdt. Jan en Monique, bedankt voor jullie gastvrijheid.

• 9Leo Veldman19-07-2018

Zeer verzorgd, hartelijke eigenaren.

Zeer mooi verblijf, met goed onderhouden tuin!! Ruim, schoon appartement. Monique en Jan zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Genoeg te zien en te doen in de omgeving. De week vloog voorbij.

Vakantiehuis Mas l'Arcadie info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)