Vakantiehuis Mas l'Arcadie

Vakantiehuis
Vakantiehuis Mas l'Arcadie
9,5

38 reviews over Vakantiehuis Mas l'Arcadie in het Nederlands

Genieten met een hele grote 'G'

Wendy en Jef
28-8-2018

Hartelijke ontvangst en aangename kennismaking met Jan en Monique. Mas l'arcadie is een plek om tot rust te komen met al het nodige comfort buiten en in de gîte. De omgeving is prachtig en biedt een grote diversiteit aan mogelijkheden (strand, bergen, mooie dorpjes, fietsen,...)

Jan en Monique staan ook steeds paraat voor de nodige tips. Kortom bedankt Jan en Monique voor jullie gastvrijheid en de geweldige vakantie!

Helemaal TOP

Vincent en Mieke
17-8-2018

Wat een schitterende plek om lekker vakantie te vieren, Prachtig uitzicht op zowel de zee als de uitlopers van de Pyreneeën. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Heerlijk zwembad voor de deur en mooie tennisbaan. Jan en Monique geven graag tips om de omgeving op een fijne manier te verkennen. Je voelt je werkelijk als een "God in Frankrijk". Jan en Monique bedankt voor alles en we komen zeker weer terug.

fantastisch

Wim & Cora
16-8-2018

Wij hebben enorm genoten van de prachtig aangelegde tuin, het uitzicht, de privacy en zeker deze zomer was het zwembad een regelmatige bron van verkoeling. Het apartement is niet groot, maar heeft alles voor een comfortabel verblijf en bovendien is de tuin voor de deur toch het hoofdverblijf geweest. Vanwege de bijzonder warme zomer had een airconditioning in de slaapkamer het verblijf fijner gemaakt en daar zou ik wel extra voor willen betalen. Monique is een geweldige gastvrouw, je merkt amper dat ze aanwezig zijn, maar zijn er wel met de nodige raad en daad. Monique regelde zelfs pijnstillers na een fiets valpartij (de omgeving leent zich uitstekend voor mooie tot uitdagende (race)fietstochten, bijvoorbeeld naar Les Illas aan de grens met Spanje). Jan is de rust zelve en altijd beschikbaar voor een gesprek als je er behoefte aan hebt. Wij komen er graag weer een keer terug. Dank je wel Jan en Monique

Het waren twee fantastische vakantieweken!!

Ineke en Bert Visscher
7-8-2018

Na een hartelijke ontvangst hebben wij genoten van het appartement, de prachtige tuin met heerlijk zwembad. Ook van de omgeving tot en met Barcelona aan toe hebben onze vakantie compleet gemaakt. Gemoedelijkheid, rust en ruimte zijn trefwoorden waardoor deze vakantie gekenmerkt wordt.

Een aanrader voor iedereen die hier ook van houdt.

Jan en Monique, bedankt voor jullie gastvrijheid.

Zeer verzorgd, hartelijke eigenaren.

Leo Veldman
19-7-2018

Zeer mooi verblijf, met goed onderhouden tuin!! Ruim, schoon appartement.

Monique en Jan zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Genoeg te zien en te doen in de omgeving. De week vloog voorbij.

voor een stel zonder kinderen zeer aan te raden

hans en emma, lemmer
22-6-2018

gastvrijheid, zoals gastvrijheid behoort te zijn

door jan en Monique sympathiek en vol zorg 0ntvangen

heerlijke locatie en waarnodig gezelligheid met de nodige humor,

prettig om bij zo`n natuurlijk, ongedwongen stel te gast te mogen zijn

we troffen het met onze buren van "montagne"

Eén bezoek is niet genoeg..

Amber Herrewijn
22-5-2018

Heerlijke bestemming in ons favoriete gebied. Veel gezien en gedaan en enorm genoten. De gite is stijlvol doch compact. Alles is prachtig onderhouden en met smaak ingericht. Helaas hadden wij iets minder zon dan gehoopt, maar juist daardoor hebben we heerlijk gewandeld en alle omringende dorpen en steden bezocht. Volgende keer luieren aan het zwembad want we komen zéker terug.

Heerlijk

Leon&Elena
8-10-2017

Heerlijk vakantie adres waar we een weekje hebben kunnen onthaasten. Diverse mogelijkheden om de omgeving te ontdekken, maar ook om een dagje lekker niets te doen en bij het zwembad een boekje te lezen.

Fantastisch.

Rob en Elina
18-9-2017

Vanaf het moment dat je de auto parkeert en hartelijk ontvangen wordt door Monique en Jan voel je je in de watten gelegd.

Prachtige omgeving, magnifieke uitzicht. We hadden nog wel langer willen blijven (3 weken was te kort om alles te bezichtigen). We hebben genoten van de prachtige tuin en het mooie ruime appartement. Alles tot in de puntjes verzorgd.

In de nabije omgeving is heel veel te doen.

Als je van bergen houdt is dat ook op korte afstand te bereiken met avontuurlijke bergwandelingen.

Wijnproeverij (van oeroude merk BIRRH), kastelen in de bergen, kloven om met de auto te nemen, en kloven om overheen te wandelen. Klooster in de bergen.

Mooie steden in de buurt, en de kust met rots-,en zandstranden.

een goede plek om te relaxen ,of er op uit te gaan. Een prachtig fietsgebied.

Kortom het was een super vakantie. Bij Monique en Jan voel je je onmiddellijk thuis omdat zij er zichtbaar plezier in hebben om het de gasten naar de zin te maken.

Wij zijn Monique en Jan dankbaar voor de mooie vakantie!! Wij hebben genoten en komen beslist weer terug!

Hier voel je je helemaal thuis

Sylvia
15-8-2017

Als je voor een tweede keer naar dezelfde vakantiebestemming gaat, is er altijd het risico dat het tegenvalt. Maar het tegendeel was waar. Het was weer een heerlijke vakantie met veel zon, ontspannen bij het zwembad en genieten van de prachtige omgeving. Bij Jan en Monique voel je je welkom en je kan zien dat zij de twee gites en de tuin met zorg hebben ingericht. Alles ziet er altijd keurig uit en ze helpen je graag op weg met tips en weetjes voor een dagje uit. Na deze tweede vakantie, komt er zeker weer een derde!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mas l'Arcadie in Tordères, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mas l'Arcadie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.