Vakantiehuis Mas l'Arcadiestersterster

• Jacuzzi
Meer vakantiehuis info

42 reviews over Vakantiehuis Mas l'Arcadie

• 10Paul en Monique12-08-2019

Een paradijsje van rust en schoonheid

Een schitterend gelegen vakantieadres met eigenaren die het woord gastvrijheid zeer hoog in het vaandel hebben staan. Jan en Monique doen er alles aan om het de gasten volledig naar de zin te maken. Mas L'Arcadie beschikt over twee compleet ingerichte appartementen waar alles aanwezig is wat je nodig hebt voor een aangenaam verblijf. Een oase van rust, met een fantastisch uitzicht, centraal gelegen zodat je kunt genieten van de natuur, maar ook de levendigheid van steden in de regio en het strand kunt opzoeken.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9les filles09-08-2019

Eén week is te kort bij deze lieve mensen!

Een heerlijke plek om tot rust te komen. Toen wij er waren was het warm maar aangenaam met een windje. Jan en Monique waren er voor je en wisten ons goede tips te geven. We voelden ons erg welkom en ze wisten op gepaste manier contact te maken en ons op ons gemak te stellen. In ons geval was er zelf over nagedacht hoe je zelfs als mindervalide ergens toch kon komen. We zijn erg tevreden. Oja, bij aankomst kregen we een fles wijn van het huis. Die was erg lekker! Jammer dat we niet nog 1 als herinnering mee hebben genomen. We zijn dankbaar en hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Peggy en Dirk02-07-2019

Perfect

Een rustgevende vakantie in een mooi omgeving. Jan en Monique zijn de perfecte gastheer en gastvrouw en geven veel tips om leuke uitstappen te maken. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Joost en Chantal08-06-2019

Schitterend

Heerlijk tot rust komen in een mooie omgeving

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Wendy en Jef28-08-2018

Genieten met een hele grote 'G'

Hartelijke ontvangst en aangename kennismaking met Jan en Monique. Mas l'arcadie is een plek om tot rust te komen met al het nodige comfort buiten en in de gîte. De omgeving is prachtig en biedt een grote diversiteit aan mogelijkheden (strand, bergen, mooie dorpjes, fietsen,...) Jan en Monique staan ook steeds paraat voor de nodige tips. Kortom bedankt Jan en Monique voor jullie gastvrijheid en de geweldige vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Vincent en Mieke17-08-2018

Helemaal TOP

Wat een schitterende plek om lekker vakantie te vieren, Prachtig uitzicht op zowel de zee als de uitlopers van de Pyreneeën. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Heerlijk zwembad voor de deur en mooie tennisbaan. Jan en Monique geven graag tips om de omgeving op een fijne manier te verkennen. Je voelt je werkelijk als een "God in Frankrijk". Jan en Monique bedankt voor alles en we komen zeker weer terug.

• 9Wim & Cora16-08-2018

fantastisch

Wij hebben enorm genoten van de prachtig aangelegde tuin, het uitzicht, de privacy en zeker deze zomer was het zwembad een regelmatige bron van verkoeling. Het apartement is niet groot, maar heeft alles voor een comfortabel verblijf en bovendien is de tuin voor de deur toch het hoofdverblijf geweest. Vanwege de bijzonder warme zomer had een airconditioning in de slaapkamer het verblijf fijner gemaakt en daar zou ik wel extra voor willen betalen. Monique is een geweldige gastvrouw, je merkt amper dat ze aanwezig zijn, maar zijn er wel met de nodige raad en daad. Monique regelde zelfs pijnstillers na een fiets valpartij (de omgeving leent zich uitstekend voor mooie tot uitdagende (race)fietstochten, bijvoorbeeld naar Les Illas aan de grens met Spanje). Jan is de rust zelve en altijd beschikbaar voor een gesprek als je er behoefte aan hebt. Wij komen er graag weer een keer terug. Dank je wel Jan en Monique

• 10Ineke en Bert Visscher07-08-2018

Het waren twee fantastische vakantieweken!!

Na een hartelijke ontvangst hebben wij genoten van het appartement, de prachtige tuin met heerlijk zwembad. Ook van de omgeving tot en met Barcelona aan toe hebben onze vakantie compleet gemaakt. Gemoedelijkheid, rust en ruimte zijn trefwoorden waardoor deze vakantie gekenmerkt wordt. Een aanrader voor iedereen die hier ook van houdt. Jan en Monique, bedankt voor jullie gastvrijheid.

• 9Leo Veldman19-07-2018

Zeer verzorgd, hartelijke eigenaren.

Zeer mooi verblijf, met goed onderhouden tuin!! Ruim, schoon appartement. Monique en Jan zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Genoeg te zien en te doen in de omgeving. De week vloog voorbij.

• 9hans en emma, lemmer22-06-2018

voor een stel zonder kinderen zeer aan te raden

gastvrijheid, zoals gastvrijheid behoort te zijn door jan en Monique sympathiek en vol zorg 0ntvangen heerlijke locatie en waarnodig gezelligheid met de nodige humor, prettig om bij zo`n natuurlijk, ongedwongen stel te gast te mogen zijn we troffen het met onze buren van "montagne"

Gereisd met partner in juni 2018

2 tips over Vakantiehuis Mas l'Arcadie

• Emma Lieske, 29-05-2012

Céret heeft een leuke markt, mooi museum en je kunt er heerlijk eten op een plein onder platanen; voor ons echt het ultieme vakantiegevoel in Frankrijk!

• fvanrouwendal, 30-06-2015

's morgens boodschappen doen en 'geld pinnen' anders na 16.00 uur, de banken zijn vaak 's middags dicht.

0 vragen over Vakantiehuis Mas l'Arcadie

Vakantiehuis info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad