Géén boekingskosten

Hotel Auberge de Tavel

FrankrijkLanguedoc - RoussillonTavel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Auberge de Tavel voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

5 Reviews over Auberge de Tavel

• 10Rudy Bromley08-06-2012

Geweldige plek en geweldig hotel en restaurant

Een prachtig klein hotel op een magnifieke locatie midden in het prachtige Tavel wijngebied. Uitermate vriendelijke eigenaren en zeer behulpzame en vriendelijke staf. De keuken is echt een openbaring, elke dag weer nieuwe en prachtige ontdekkingen op het bord. Mooie kamers en voldoende ruim, goede voorzieningen.

• 6Tiessen26-07-2009

Geen gast gevoel en over de top

Eigenaar gedraagt zich niet als een gastheer en is chagerijnig. Onbijt prima. Prijs/kwaliteit niet in balans. Zwembad vies en zeer klein. Schoonmaak kan veel beter. Hotelinrichting in restaurant is ouderwets. Bed in kamersuite no. 6 riant ( 2m bij 2,1m) en douche/bad OK. Hotel heeft een nieuwe inspiratie nodig, dit wordt dead end street.

• 3Hexspoor26-11-2008

Nooit meer

De Auberge ziet er aan de buiten onverzorgd uit. Het zwembad is klein en onverzorgd. De trap bekleding is vies Wij hadden een kamer op de tweede verdieping was gehorig en gedateerd Het ontbijt is goed Diner hebben wij geen mening over daar het restaurant op de dag dat we er waren was gesloten

• 8Henri WILLEMS02-07-2008

Rustig en romantisch hotelletje

Rustig en leuk hotelletje niet ver afgelegen van de autoroute en op wandelafstand van het dorpje. Zeer vriendelijke ontvangst en vriendelijk personeel.Het eten was lekker en er was voldoende afwisseling op de menukaart voor een verblijf van 4 dagen . Klein minpuntje, onze kamer had airco, maar was niet afzonderlijk te regelen doordat de 3 kamers op de hoogste verdieping een en hetzelfde systeem gebruiken.

• 7martien smekens12-10-2006

Shitterend charmant hotelletje! Kamers, service, ontbijt dik in orde, maar het diner 's avonds!!!!!!!!!!! We zijn hier in Vlaanderen vrij veel gewend, maar we hadden dit niveau, deze tongstreling, dit prachtig schouwspel op ons bord niet verwacht!!!! De Logis de France sprak van een uitzonderlijke keuken en daar was geen woord van overdreven!!!!! Daarenboven namen wij het menu "Logis de France" aan 27 euro per persoon... Onvoorstelbaar welke prijs/kwaliteit we gekregen hebben! Auberge du Tavel ligt op ongeveer 1000 Km van Gent en op een tiental Km van de splitsing Spanje/Côte d'Azur in Orange. Wij reden daags nadien verder naar Cannes, maar zelfs op de weg naar Spanje situeert zich dit rustige hotelletje op een perfecte ligging. Een aanrader!

Hotel Auberge de Tavel info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden