Weer vandaag19°

2 reviews over Camping Le Pont de la Selle in het Nederlands

Fantastische familiale camping!

Jespi
12-8-2011

Eenmaal je camping Pont de La Selle hebt bereikt begint de ontspanning, rust, plezier,... en zo veel meer!

Gereisd met partner in juli 2011

Voor een paar nachten, prima te doen

E. Straathof
7-8-2011

Omdat alles in de omgeving vol was kwamen we op deze camping terecht. Gelukkig lees ik nu pas wat er enkel dagen eerder voorgevallen is. We kregen een prachtige plek toegewezen, heel ruim (volgens de plattegrond bedoeld als 4 campeerplaatsen, wij stonden er 3 dagen alleen, 2 dagen met een camper). Onze plek lag op een plateau boven de rivier. Het pad naar de rivier was op 10 meter afstand. De kinderen hebben zich hier ontzettend vermaakt. Behalve het zwembad heeft de camping weinig te bieden voor kinderen. Weinig Nederlanders. De sanitaire ruimte was 's nachts niet verlicht. Het sanitair was redelijk, af en toe een koude douche. Iedere dag, behalve maandag, zouden er crepês te koop zijn. Maar dinsdag, woensdag en donderdag, waren er geen crepês. Het eten en de eetgelegenheid waren beperkt en ongezellig. Wij hebben het er heerlijk gehad, dit lag vooral aan het mooie plekje, niet zo zeer aan de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pont de la Selle in Sumene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pont de la Selle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.