Camping Municipal de la Plage

Camping Municipal de la Plage
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Municipal de la Plage voor je op een rij gezet:

13 reviews over Camping Municipal de la Plage in het Nederlands

vakantie sept. 2018

JaapK62
11-9-2018

heerlijk verblijf gehad op deze camping. Dicht bij het strand en mooie fietsroutes in de omgeving. Wij komen hier graag weer een volgende keer!

Gereisd Anders in september 2018

Beoordeling camping

Marianne
26-8-2018

Het was jammer dat heren in het zwembad een strakke zwembroek aan moeten. Het restaurant was betaalbaar en goed van kwaliteit. Vriendelijke bediening. Onze plek had lekker veel schaduw!!! Fijn.

Gereisd Anders in augustus 2018

Het vernieuwde zwembad was een verassing de rest was dat

Jacques bongers
25-8-2018

Het vernieuwde zwembad was een verassing de rest was bekend dat dat goed was.

Gereisd Anders in augustus 2018

Prettig gekampeerd!

Kampeerder
24-8-2018

Nette camping, schoon Sanitair. Wel te weinig douches; Vrijwel altijd een rij bij de douches. Camping wordt bij ingangen bewaakt. Om 20.00 uur gaat de ingang aan het strand al dicht. Ruime plaatsen Weinig Nederlanders. ‘S avonds veel geluid van naast liggende camping. Schoon zandstrand, helder blauwe zee. Dorpje stelt niet veel voor.

Gereisd Anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Franse top camping op top locatie.

A.W. Rowaan
24-8-2018

Bloemrijke top camping direct aan mooie strand, met mooi nieuw zwembad, goed restaurant en winkel. 1 van de 4 toiletgebouwen is gerenoveerd en ziet er goed uit. De overige 3 zijn schoon maar erg gedateerd en worden hopelijk snel gerenoveerd om het helemaal af te maken. Vanaf de camping loop je zo het dorp in voor een restaurant, de markt of een winkel. Het schone strand is direct vanaf de camping bereikbaar. Toezicht door strandwacht. Prima nieuw zwembad met voldoende ligbedden. Toezicht door badmeester/-juf. Goed restaurant met dito afhaal. Bar bij restaurant direct naast het zwembad. Winkel met voldoende assortiment. Dagelijks animatie, wel in het Frans. Bij de receptie wordt wel Engels gesproken. Personeel zonder uitzondering vriendelijk en behulpzaam.
Zowel op het strand als in het zwembad voorzieningen om mensen met een handicap in en uit de zee of in het zwembad te helpen. Mooie omgeving vooral gebied westelijk van Perpignan.

Prima

Maasland
30-7-2018

Het voorste gedeelte van de camping schrokken we van. Druk. Iedereen dicht op elkaar. Veel Fransen die daar ongeveer woonden. Maar achterin op de camping, waar wij een plek kregen, was het prima. Grote plek, voldoende schaduw en rustig. Straat over en je zit op een lekker strand. Sanitair wat verouderd. Plankje in douche en haak zou fijn zijn. Maar voldoende sanitair. Heerlijke week gehad. En voor t eerst een pizza besteld die bij je tent bezorgd wordt

Gereisd Met partner in juli 2018

zijn geld waard

Filip en Tessa
7-2-2018

Wij zijn hier vorige zomer geweest met onze 2 kinderen (5 en 6). We konden bij aankomst zelf een plaatsje gaan uitzoeken en vonden een plaats vlakbij het strand. Het sanitair was zeer proper, men was constant aan het poetsen. Het sanitaire gebouw aan het restaurant heeft wc-brillen,,, de andere zijn zonder. Het restaurant vonden we zeer aan te bevelen. Er waren 90% franse gasten wat wij geen probleem vinden... onze kinderen hebben met franse kids gespeeld. De kinderanimatie vonden we wel minder.. men deed erg weinig moeite om anderstalige kinderen te betrekken bij de activiteiten. In het winkeltje kan je alles krijgen wat je nodig hebt maar vonden het wel redelijk duur. Over het zwembad kan ik kort zijn: dat was in 2017 verschrikkelijk koud ondanks het warme weer. Maar in 2018 zou het vernieuwd worden met glijbanen. De zee is vlakbij maar er mogen geen honden op het strand. Op 10 min rijden is er wel een strand voor de 4-voeters. Prijs-qualiteit zeer goed als je op het strand wil zitten.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer geslaagde vakantie gehad op deze camping

Erik SCHOUTEN
18-8-2017

Sommige toilet gebouwen kunnen wel een upgrade gebruiken.zoals toiletten en douches.

Gereisd Anders in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben een geweldige tijd gehad op de camping, echt de

Lotte Sanders.
12-8-2017

Wij hebben een geweldige tijd gehad op de camping, echt genoten van de gastvrijheid, vriendelijkheid, ligging en faciliteiten.

Gereisd Anders in augustus 2017

Leuke Franse camping

A.V.
27-1-2016

Wij zijn twee jaar achter elkaar op deze camping geweest. Het is een echte Franse camping, alles gebeurt in het Frans. Bij de bar, receptie en het animatieteam spreken ze wel Engels. voor ons geen bezwaar omdat wij juist voor een Franse camping hebben gekozen. Onze dochter (5) heeft zich ondanks het taalverschil prima vermaakt op de mini-club van deze camping, het team heeft er echt voor gezorgd dat ze haar begrepen. Het personeel op de gehele camping is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Bij de winkel is dagelijks vers brood te verkrijgen, ook voor de kleine boodschap kun je daar prima terecht. Voor de grotere boodschappen ligt de supermarkt op 5 minuten rijden. Toiletgebouwen zijn netjes en worden de hele dag door schoon gemaakt, het feit dat er geen apart dames en heren gedeelte aanwezig is, vonden wij totaal niet storend. Wie zich wil wassen zonder andere mensen om zich heen kan kiezen voor een aparte gesloten ruimte, daar zijn niet veel van dus het kan zijn dan je even moet wachten. De douches zijn altijd lekker warm. De kampeerplaatsen zijn ruim opgezet. Let op bij het zwembad mag alleen in badkleding worden gezwommen, zwemshorts zijn niet toegestaan. Op het strand mag er wel in shorts gezwommen worden, wel is het aan te raden om zwemschoentjes aan te doen, er liggen vrij veel steentjes in het begin.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de la Plage in Ste. Marie-la-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de la Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.