Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Sainte Marie

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Sainte Marie voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 97 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

97 Reviews over Le Sainte Marie

• 10emmanuelle messager03-10-2022

séjour reposant

Grand camping nature avec beaucoup d'espace pour faire du vélo. Arrière saison calme et reposante. parfait pour les animaux. Un peu surpris du commentaire précédent car la miniferme était très bien, nous allions nourrir les animaux tous les jours avec les épluchures de nos légumes :-)

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 03-11-2022

Bonjour, Nous vous remercions pour votre message et nous vous souhaitons une excellente continuation!

• 2Ischa21-09-2022

Ga er nooit heen!!!

Ze doen alsof ze een ‘leuke boerderij’ hebben bij de camping, met geiten, kippen en biggetjes, maar dit is allemaal voor de slacht. Wij hadden een plek naast de boerderij en het GEKRIJS van alle dieren ging door merg en been…BAH BAH BAH ….echt om te kosten !!! En vooral walgelijk, had ik dat maar geweten, dan was ik hier echt nooit heen gegaan. En mogen ze ook wel even vermelden op de site. We zaten op de eerste rij helaas en getuige van alles ….. BAH en werkelijk afschuwelijk om te horen. Zou er zeker niet met een kind naartoe gaan…En dan wordt er ook nog eens vlakbij de camping elke dag gejaagd, mijn hond is doodsbang, slechte vakantie voor hem en helaas ook voor mij op die manier. Dus als je hond angstig is voor knallen ook NIET hierheen gaan of de hele dag weg blijven! daarnaast is half september alles dicht op de camping en uitgestorven dus werkelijk niks meer aan. Niet voor herhaling vatbaar.

• 6Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 2Haasakker26-08-2022

Ga hier nooit heen!!!

Ga hier nooit Heen!!! Het avondprogramma start om 21:30 en houd op om 00:00. Het is echter zo luidruchtig dat mijn stacaravan (via Homair) staat te trillen. Als je er in gaat vragen houden de camping en het restaurant zich allebei van de domme. Echt onacceptabel luid en ze hebben de boxen op de camping gericht. Krankzinnig en dom van camping eigenaren dat ze de ervaring van de camping kapot maken door de gasten tot middernacht wakker te houden met herrie. Begrijp dat het entertainment heel de dag vrij rustig is… dan is savonds de speakers op de camping richten erg dom! Ps. De stacaravans en de douche gebouwen hebben koud water. Ze hebben niet begrepen hou een douche moet werken. Dus iedere avond koud douchen. (Ps. Ik ben vrij technisch en weet de boiler te manipuleren dus ik los het op. Homair heeft geen idee hoe het werkt.)

• 1Staat v/h sanitair
  • 7Milex25-08-2022

Voelt als thuiskomen!

Voor ons de derde keer op camping Le Sainte Marie. Het voelde weer als thuiskomen. Heerlijke camping onder de bomen, nagenoeg de hele dag schaduw. Voornamelijk franse gasten maar dat vinden wij geen probleem. Alle activiteiten op de camping dus ook in het Frans! Animatie stopt om 24.00uur en daarna is het ook stil. Wil je wat minder last hebben van het geluid kies dan voor een plek achteraan, bv plek 519 of 520. Zwembad leuk met apart gedeelte met glijbanen. Genoeg te doen in de omgeving en strand op loopafstand.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Sanne06-09-2021

Mooie camping

Voor ons het eerste jaar naar een grotere camping en dit is ons goed bevallen. Een super mooi zwembad met leuke glijbanen en de duikplank was ook een succes op het drukste moment wel weinig bedjes maar dan legden we de handdoek op de grond. Het zwembad is tussen 13.00uur en 14.30uur dicht maar dit vonden wij niet vervelend. Omgeving is super en genoeg stranden om te bezoeken en leuke stadjes en markten genoeg in de buurt. De camping is wel heel erg op de Fransen gericht dus je vind er weinig Nederlanders en alle activiteiten zijn in het frans maar er was genoeg te doen op de camping en na 23.00uur was het meestal helemaal stil op de camping. Wij zullen nog wel eens terug komen op deze camping.

• 9John van der Wel27-07-2020

Super!

Het ontbreekt je echt aan helemaal niets. Zowel de camping als het gebied is geweldig. Als wij echt 1 ding moeten noemen waarvoor je deze camping niet wilt boeken is dat je een fiets of een auto nodig hebt om bij het strand te komen.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Olivia Bulcke10-07-2019

Kindvriendelijke, mooie camping

Wij verbleven in een stacaravan met 2 zoontjes van 1 en 3 jaar. Er waren veel speelmogelijkheden voor hen. (Springkastelen, trampolines, schommels,...) Er is ‘s avonds wel wat animatie die wat luider is, maar wij hebben nooit onze slaap hiervoor gelaten. Kindjes zijn ook nooit wakker geworden. Er is veel schaduw op de camping waardoor het op zeer warme dag leuk vertoeven is. Het zwembad is proper en goed onderhouden. Een camping om nog eens naar terug te keren!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Kim01-09-2018

Het was een topvakantie, mooie, schone camping!

Het is een leuke, nette camping, niet heel groot, maar daardoor juist heel knus. De stacaravan Premium van reisorganisatie zijn echt top, hebben ook mooie plekken op de camping. Het zwembad is geweldig voor de kids en ook erg schoon allemaal, alleen mannen, let wel op dat je een strakke zwembroek bij je hebt, want daar wordt streng op gelet;-) De omgeving is perfect, genoeg winkels e.d. in de buurt, strand van Canet is perfect en max 10 min rijden! Dagje Spanje is ook goed te doen. Verder kun je serieus echt heerlijk eten bij het restaurant op de camping zelf, de mensen daar zijn ook echt erg vriendelijk en de prijzen zijn ook prima te doen, ook voldoende keus voor de kids, voor €7,50 heb je een kindermenu (drinken, eten en een ijsje). Het enige minpuntje wat wij kunnen bedenken is dat alles erg gericht is op de Fransen zelf. Dus verwacht geen animatie of show in het Engels of welke andere taal dan ook. Wij vonden dat niet zo erg.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Steenweg19-08-2018

Prachtig zwembad wel een Frans gerichte camping

Deze zomer een leuke vakantie gehad op deze 90% Franse camping. Super zwembad en strand van Canet heel mooi en lang aflopend! Bij aankomst bleek er net extreem regen te zijn gevallen, de eigenaren waren heel behulpzaam en kwamen meteen een lading zand neer leggen. De plaats was helaas niet heel ruim, dit hadden we met boeken in december wel gevraagd gezien de grote van onze tent. De auto moest op de parkeerplaats, anders was er geen zitplaats, minpuntje (parkeerplaats op camping). De plaatsten worden netjes aangeveegd voor je arriveert, receptiepersoneel spreekt goed Engels en behulpzaam. Wat wij jammer vonden was dat het sanitair gebouw net te ver lag, en afwas plekken op camping geen warm water meer hebben. Wij vonden dat alles een beurt extra kon gebruiken op de dag, dit gebouw (bij centraal punt camping) word te intensief gebruikt en vaak niet schoon. Veel animatie, in Frans, leuke shows bij het prima restaurant.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7C. Martens07-08-2018

Heerlijke vekantie gehad.

Mooie camping met een prachtig zwembad. Niet te groot, ruime plekken en vriendelijk personeel. Minpuntje is de weg naar de camping, deze is slecht en smal. Er is een strand nabij de camping (1 km), maar dit is een onbewaakt strand en wordt niet onderhouden. Voor het strand van Sainte Marie (en de leuke boulevard) moet je met de auto. Bij het strand is een grote parking en kun je gratis parkeren. Hier vind je ook diverse restaurantjes en barretjes. Op de camping is veel animatie, maar helaas alleen in het Frans. Op de camping kun je afhaalgerechten halen (pizza, panini's, friet etc) en er eten. De kaart is simpel, maar het eten is goed. In de omgeving zijn veel badplaatsen. Canet ligt naast Sainte Marie, heeft een grote boulevard en leuke winkelstraatjes. Wij vonden het zeer de moeite waard en komen zeker nog eens terug.

• 7Eetgelegenheden

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

Entertainment

• ZwembadBeschikbaar (2)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • KanovarenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar