Géén boekingskosten

Camping Le Sainte Marie

FrankrijkLanguedoc - RoussillonSte. Marie-la-Mer

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Sainte Marie voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 93 reviews

Meer camping info

94 Reviews over Le Sainte Marie

• 8Sanne06-09-2021

Mooie camping

Voor ons het eerste jaar naar een grotere camping en dit is ons goed bevallen. Een super mooi zwembad met leuke glijbanen en de duikplank was ook een succes op het drukste moment wel weinig bedjes maar dan legden we de handdoek op de grond. Het zwembad is tussen 13.00uur en 14.30uur dicht maar dit vonden wij niet vervelend. Omgeving is super en genoeg stranden om te bezoeken en leuke stadjes en markten genoeg in de buurt. De camping is wel heel erg op de Fransen gericht dus je vind er weinig Nederlanders en alle activiteiten zijn in het frans maar er was genoeg te doen op de camping en na 23.00uur was het meestal helemaal stil op de camping. Wij zullen nog wel eens terug komen op deze camping.

• 8Eetgelegenheden
  • 9John van der Wel27-07-2020

Super!

Het ontbreekt je echt aan helemaal niets. Zowel de camping als het gebied is geweldig. Als wij echt 1 ding moeten noemen waarvoor je deze camping niet wilt boeken is dat je een fiets of een auto nodig hebt om bij het strand te komen.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Olivia Bulcke10-07-2019

Kindvriendelijke, mooie camping

Wij verbleven in een stacaravan met 2 zoontjes van 1 en 3 jaar. Er waren veel speelmogelijkheden voor hen. (Springkastelen, trampolines, schommels,...) Er is ‘s avonds wel wat animatie die wat luider is, maar wij hebben nooit onze slaap hiervoor gelaten. Kindjes zijn ook nooit wakker geworden. Er is veel schaduw op de camping waardoor het op zeer warme dag leuk vertoeven is. Het zwembad is proper en goed onderhouden. Een camping om nog eens naar terug te keren!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Kim01-09-2018

Het was een topvakantie, mooie, schone camping!

Het is een leuke, nette camping, niet heel groot, maar daardoor juist heel knus. De stacaravan Premium van reisorganisatie zijn echt top, hebben ook mooie plekken op de camping. Het zwembad is geweldig voor de kids en ook erg schoon allemaal, alleen mannen, let wel op dat je een strakke zwembroek bij je hebt, want daar wordt streng op gelet;-) De omgeving is perfect, genoeg winkels e.d. in de buurt, strand van Canet is perfect en max 10 min rijden! Dagje Spanje is ook goed te doen. Verder kun je serieus echt heerlijk eten bij het restaurant op de camping zelf, de mensen daar zijn ook echt erg vriendelijk en de prijzen zijn ook prima te doen, ook voldoende keus voor de kids, voor €7,50 heb je een kindermenu (drinken, eten en een ijsje). Het enige minpuntje wat wij kunnen bedenken is dat alles erg gericht is op de Fransen zelf. Dus verwacht geen animatie of show in het Engels of welke andere taal dan ook. Wij vonden dat niet zo erg.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Steenweg19-08-2018

Prachtig zwembad wel een Frans gerichte camping

Deze zomer een leuke vakantie gehad op deze 90% Franse camping. Super zwembad en strand van Canet heel mooi en lang aflopend! Bij aankomst bleek er net extreem regen te zijn gevallen, de eigenaren waren heel behulpzaam en kwamen meteen een lading zand neer leggen. De plaats was helaas niet heel ruim, dit hadden we met boeken in december wel gevraagd gezien de grote van onze tent. De auto moest op de parkeerplaats, anders was er geen zitplaats, minpuntje (parkeerplaats op camping). De plaatsten worden netjes aangeveegd voor je arriveert, receptiepersoneel spreekt goed Engels en behulpzaam. Wat wij jammer vonden was dat het sanitair gebouw net te ver lag, en afwas plekken op camping geen warm water meer hebben. Wij vonden dat alles een beurt extra kon gebruiken op de dag, dit gebouw (bij centraal punt camping) word te intensief gebruikt en vaak niet schoon. Veel animatie, in Frans, leuke shows bij het prima restaurant.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7C. Martens07-08-2018

Heerlijke vekantie gehad.

Mooie camping met een prachtig zwembad. Niet te groot, ruime plekken en vriendelijk personeel. Minpuntje is de weg naar de camping, deze is slecht en smal. Er is een strand nabij de camping (1 km), maar dit is een onbewaakt strand en wordt niet onderhouden. Voor het strand van Sainte Marie (en de leuke boulevard) moet je met de auto. Bij het strand is een grote parking en kun je gratis parkeren. Hier vind je ook diverse restaurantjes en barretjes. Op de camping is veel animatie, maar helaas alleen in het Frans. Op de camping kun je afhaalgerechten halen (pizza, panini's, friet etc) en er eten. De kaart is simpel, maar het eten is goed. In de omgeving zijn veel badplaatsen. Canet ligt naast Sainte Marie, heeft een grote boulevard en leuke winkelstraatjes. Wij vonden het zeer de moeite waard en komen zeker nog eens terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10F Demartelaere05-08-2018

Gewoon subliem meer doenf

Een heel schone streek veel natuur veel mooie dorpen en bezienswaardig heden lekker eten lekker wijntjes gratis stiergevechten worden geen dieren verwond kan ook gratis gaan kijken paard rijden met gids door de natuur te veel om op te noemen de streek

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Fam. R.24-07-2018

Mooie gemoedelijke camping

Goed bereikbaar. Laatste stuk is weg minder goed asfalt. Vriendelijk personeel. Schaduwrijk. Grote plaatsen. Gemoedelijk. Zeer mooi zwembad, tussen 13 en 14.30 dicht. Winkeltje aanwezig. Net sanitair, na 23 uur douche/was gedeelte gesloten. Mag vernieuwd worden. Leuke activiteiten, wel Franstalig Mooi speelveld Dieren Animatie begint laat en duurt tot 24 uur, soms zeer luid. Veel Fransen. Prima restaurant. WiFi met hotspots, dus betaald.

• 1arnoldus22-07-2018

nooit en zeker nooit meer

dat ik door deze camping legionella heb opgelopen ,en zeer slecht heb gelegen. heb ik ziekenhuis gelegen enkel en alleen maar omdat ,men de leidingen niet doorspoelt.Het had mij mijn leven kunnen kosten. gelukkig heeft een ziekenhuis een meldingsplicht en meld dit ik werd gebeld door GGD midden nederland.Die heeft het adres opgeschreven etc waar wij waren.Gelukkig geven die dat weer door aan een Franse autoriteit die de camping een bezoek brengt en de eigenaar alsnog verplicht word gesteld om alle leidingen door te spoelen met name douches..Van het zwembad kon niet want die was nog niet met water gevuld.Was ons tweede bezoek camping op zich nog rustig.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 10Theo Muit19-06-2018

Dat er geen disco is verder prima camping zwembad kinderbad vriendelijke eigenaren

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar