Camping Le Lamparo

Camping Le Lamparo
3,3

Onvoldoende

3 reviews over Camping Le Lamparo in het Nederlands

Goede camping, alles was aanwezig,

lon,
4-9-2017

Nieuwe eigenaren en alles wordt goed onderhouden.Alles was aanwezig en zeer overzichtelijk,Fijne,ruime plekken en op loopafstand van winkeltjes en strand is 5 minuten fietsen.

Afschuwelijke camping! Bijna alleen stacaravans en vierkante huurtenten, nauwelijks gewone kampeerplaatsen. Alleen Fransen op de camping is geen probleem, maar we werden als - enige - buitenlanders bijna weggekeken.... De toiletten waren continue smerig - ondanks 2x per dag schoonmaken. Fransen kijken nergens naar: overal pis op de grond, modder in de douches, lekkende toiletpotten, enz.

Alle waterkranen op de camping waren afgesloten, warm water alleen in de douches, dus ook geen warm water voor de afwas.

De nieuwe douches waren nog niet klaar - dus deuren in de grondverf, wandtegels nog niet aangebracht, deuren die niet sluiten, geen haken.

Het enige positieve was het (kleine) zwembad. Omdat er veel geklaagd werd over te weinig ligbedden, werden na een week 10 extra bedden neergezet. De zijkant van de jacuzzi lag trouwens open en werd niet gerepareerd.

Bovendien €22 reserveringskosten betalen, hoewel we niet hadden gereserveerd!! En ook meteen voor een aantal dagen betalen!

2008

Een leuke franse camping

Familie Moors
8-8-2008

Dit is een echte franse camping met dan ook alleen franse bezoekers. Dit merk je dan ook in de activiteiten die worden georganiseerd. Wij spreken geen frans maar er werd zeker moeite gedaan om ons te woord te staan. In de bar werkt een engelse dame. Op de camping is geen winkel aanwezig maar je kan brood bestellen en er komt een bakker. Op loop afstand is er een bakker en een supermarkt. Er zijn veel activiteiten zoals filmavond, disco, tennistoernooi, waterpolo, smincken. Wel is het zo dat je op de camping een polsbandje moet dragen en daar wordt ook op gecontroleerd. het sanitair was wat verouderd maar wel netjes. Erg grote schaduwrijke plaatsen. De laatste week van de vakantie was na 1-8 waardoor het erg druk was op de camping en dan is 't zwembad wat klein. Voor ons met kleine kids (3 en 4) een prima kleine overzichtelijke camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Lamparo in Ste. Marie-la-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Lamparo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.