Camping La Pergola

18-8-2018

Aurelie,
17-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Niet schoon, de accomodatie is klein gelegen langs de weg, te veel herrie, het personeel is niet behulpzaam kortom is geen 4 sterren camping.

3 kinderen

Marlies Dekker,
1-3-2018

Prima sanitaire voorzieningen, mooie meer,fijne zwembad en vriendelijke mensen die er werken en prachtige omgeving waar veel te doen is

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Camping niet voorzien voor kampeerders, propvol met challets ( 1 meter tussenruimte ). Na veel moeite toch een plaats gekregen die ruim genoeg was voor een vouwwagen, welliswaar aan de straatkant. Vuilniscontainers werden dagelijks geledigd met oorverdovend lawaai om 05.30 's morgends. Vuil sanitair, lauw water. Zwembad en speeltuin was wel dik in orde. Het aantal sterren maakt volgens mij niet uit, sanitair en slaapkwaliteit zijn primordiaal. Wij komen zeker niet terug.

Gereisd anders in september 2017

Camping voldoet

LiekeS
8-8-2016

De camping bestaat voornamelijk uit huisjes (die overigens heel mooi zijn en er verzorgd uitzien - niet uit eigen ervaring) en er zijn ook leuke safaritenten te huur. Met je eigen kampeermiddel sta je dus te midden van de huisjes en dat is minder leuk. De camping nodigt daardoor ook minder uit tot sociale contacten aan de afwas bv.

De kampeerplekken zijn echter wel heel ruim, mooi vlak en bieden voldoende schaduw. Elke plek heeft makkelijk toegang tot elektriciteit, maar niet tot water! Er zijn geen centrale watertappunten. Wij moesten voor water over andere kampeerplekken heen.

De reservatie werd prima afgehandeld: er werd rekening gehouden met wensen en er wordt snel en efficiënt gereageerd op vragen.

Vriendelijk personeel (al hangt dat wel eens van dag tot dag af ;-))

Sanitair vonden we onder de maat: geen echte schoonmaak, maar schoonspuiten, vaak geen warm water voor douche of afwas en te weinig douches en toiletten op piekmomenten.

We waren er een week en hebben veel van het strand -op loopafstand- genoten, maar er lijkt nog heel wat meer te doen in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

prima plekje, maar....

h.vogelesang
26-7-2014

camping La Pergola in Ste Marie la Mer is een goede keus. Wij, tentkampeerders, hebben een voldoende grote plaats. De camping ligt gedeeltelijk aan een drukke weg (verkeer raast), maar wij slapen daar gewoon doorheen. Het sanitair ziet er goed uit. De douches zouden warmer mogen (ook tijdens 'spitsuren'), de verlichting op het terrein is niet zo slim aangelegd. Omdat de camping voor het merendeel uit huisjes bestaat, zijn er nooit wachtrijen bij de douches of de afwasplaats. Het is goed te lopen naar de boulevard, het strand, de supermarkt. Op diverse locaties organiseert men leuke dingen voor toeristen (muziek, dans). Versnaperingen op het terras zijn zeer schappelijk geprijsd. Er is gratis wifi op het terras (op de eigen plaats moet je betalen). Het toezicht op het zwembad is prima. Vanaf ongeveer middernacht is het heerlijk stil en dat duurt tot ruim in de ochtend.

Gereisd met partner in januari 2014

Zeer goede camping

nikki
30-6-2014

Mooie camping met mooie infrastructuur. Huisje super in orde, zelf screens, vliegenraam en gordijnen in de slaapkamers. Propere huisjes ook en vriendelijk personeel. Dicht bij zee en in een rustig stadje! In de regio vele bezienswaardigheden

Gereisd met partner in januari 2014

We hebben een aantal aanbieders voor La Pergola voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pergola in Ste. Marie-la-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pergola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.