Camping Domaine de Labeiller

7.4Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, St. Victor-de-Malcap (Gard)

7.4Goed

• 7.4Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Labeiller voor je op een rij gezet:

Meer camping info

135 reviews over Camping Domaine de Labeiller

• 2019
    8Toppie16-04-2019

Toppie

Het is een fijne camping. Alles wat je eigenlijk leest is wel waar. Wij komen hier nu op en af al een aantal jaar en gaan komend jaar weer terug. Het is ideaal voor jonge kinderen van een jaar of 5 . Nee geen animatie maar een top zwembad en rustige straatjes om te spelen . Het handdoeken leggen mag wel wat minder 🤨 ook s avonds wel eens wat geluid. Veel gezellige mensen dan drink je wel eens wat 🥂 maar zeker niks geks.

• 8Jansen24-01-2019

Geweldig!

Geweldig zwembad voor de kinderen. Ze mogen hier ook met luchtbed vanaf. Het is maar een enkele glijbaan maar dat geeft niet. Prima camping, ligging is ook goed. Voor de rivier moet je wel echt een stukje lopen of de auto pakken, dat is jammer. Gelukkig valt het zwembad heel erg in de smaak bij de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 2018
    9Lisanne01-12-2018

Zeer leuke camping in prachtige omgeving

Mooie ruime plaatsen,schoon sanitair,leuk zwembad,goed eten bij het restaurant,mix Franse/Nederlanders, Belge,onze zoon van 14 jaar heeft het ook leuk gehad met andere van zijn leeftijd. Op korte afstand leuke rivier waar jezelf en onze honden heerlijk konden afkoelen. Op korte afstand genoeg winkels. Kortom wij hebben genoten en komen terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Fam ten Brug24-08-2018

Prima camping in mooie omgeving! GEEN ANIMATIE

Voor ons het 2e jaar dat we hier kwamen, na vorig jaar in de Glamtent te hebben gestaan wat prima was, alleen erg achteraf, hadden we nu gekozen voor een normale tent. Wij hadden onze voorkeur aangegeven voor het “ veldje” hier staan 3 tenten op een rij. Prima tent, alles aanwezig en super plek. Sanitair prima! Zwembad heeft onderhoud nodig maar is ook prima, het enige nadeel is de animatie.. die is er gewoon niet. Elke doordeweekse dag is er om 1700 u iets. Dit is of schminken of een ballonnen maker.. bingo voor kinderen begint om 21:30 u.. persoonlijk vinden wij dit te laat.. de omgeving is prachtig , mooie riviertjes om met de kinderen naar toe te gaan, de Pont d Arc , Haribo fabriek enz... als je jonge kindjes hebt die nog geen animatie nodig hebben is het prima! Zowel de camping zelf als de aanbieders adverteren met animatie maar deze is er dus absoluut niet!! Touroperator weigert ook dit aan te passen op hun site ...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Rick van Dijk20-08-2018

Lawaai!

Leuke ligging, prachtig zwembad en mooi dat die tot 22.00 u open is. Maar wij zullen er nooit weer komen... Camping is in aug erg lawaaierig en qua rekenschap met anderen dat kennen de Fransen niet. Er staat een bord met de tekst: Na 23.00 u geen lawaai maar dat is echt een “wassen neus” . Zal er zeker aan liggen dat we vrij vooraan stonden en dicht bij de “hoofdweg” op de camping verbleven maar er wordt na 23.00 geen rekening met elkaar gehouden. Tot zelfs midden in de nacht wordt er volop gevoetbald met veel gekrijs en geschreeuw en gasten die terug komen van de animatie die gewoon luid praten en lachen... Op een gedempte toon met elkaar communiceren kennen ze echt niet.

Zelf midden in de nacht vertrekken er mensen en wordt er volop met deuren en achterkleppen gesmeten. Eten op de camping was prima maar vriendelijkheid aan de bar zou het wat enthousiaster en vrolijker mogen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7De voer10-08-2018

Middelmatige camping voor een keer "wel mooie omg

Hebben deze camping geboekt via touroperator en door goede recensies ,maar bij aankomst kregen we een tent achter op de camping nr 69 geen verlichting wel redelijk schaduw maar ook veelal dennen die er af vielen de hele dag door! de tent stond aardig scheef onze bedden werden door klosjes beetje recht gesteld maar dat hielp weinig" verder sanitair wordt schoongemaakt met Franse slag 1xa2 keer per dag spiegels en kraan gewoon verkalt , animatie kan ik kort in zijn bingo, joule de boule en muziekavondje, personeel wel vriendelijk maar ziet soms dingen over het hoofd! Bv glazen van de middag bij het terras lagen er s'avonds nog op tafel , verder zwembad mooi ook tot 21.30 nog open en de omgeving gard/ardesh's heel mooi . Dit was onze ervaring wat wij vonden en hadden zeker beter verwacht.

• 5Staat v/h sanitair

• 7suuzje70408-08-2018

Leuke camping

Leuk zwembad, sanitair goed. Minpuntjes: plek waar wij stonden lag erg geïsoleerd. Het was hier erg donker, geen verlichting. En voor water moest je helemaal naar het sanitair gebouw. Her en der een kraantje zou fijn zijn. Verder hier een fijne tijd gehad.

• 7Guido04-08-2018

Leuke familie-camping

Nette camping, verzorgd sanitair, goede voorzieningen, vele gasten die vaker zijn geweest en dus terugkwamen. Restaurantje is niet duur en smaakt goed! Maar er zijn ook minpunten: Overdag weinig tot geen animatie voor jonge kids , moeten zichzelf vermaken wat overigens heel goed lukt in speeltuin, zwembad/peuterbad, andere kindjes. Daarnaast zijn onze kids (1.5&5) helaas niet zo'n uitslapers (6.30-7uur wakker) en om 7.30 maar samen naar speeltuin gegaan, deze grenst aan 1 zijde slechts aan staanplaatsen. Kids enthousiast, uitbaatster vroeg of het rustiger kon omdat er nog gasten wilden slapen. Moest maar met kids op de lege/saaie parking/visvijver gaan lopen. Hallo het is een familie-camping!! Daarnaast is het zogenaamde handdoekje-leggen wel hot-item hier, 8-9uur handdoek op ligbed leggen om vervolgens pas na 13uur te komen zwemmen/zonnen!

• Oude reviews

8Nicolien03-09-2017

Heerlijke vakantie

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooie camping, zeer gastvrij en een mooie omgeving. Het zwembad is heerlijk maar heeft wel wat onderhoud nodig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7anoniem24-08-2017

een keer is genoeg

Een plek gereserveerd op de camping voordat we weggingen. Op de dag van aankomst mochten we zelf een openstaande plek uitzoeken en dat werd een hele grote van ongeveer 150m2 ( plek 23) . Dit was wel precies tussen alle fransen in, maar wel met veel privacy. Helaas ook dicht bij de voetbalplek waar tot s'avonds heel erg laat wordt gevoetbald en ook geschreeuw wordt door de jongeren die daar nog aan het voetballen waren. Soms werd er zelf gekrijsd ! Zwembad was heerlijk , alleen jammer dat er bij het ophalen van het brood ook al gelijk handdoeken worden neer gelegd op de ligstoelen. Helaas zie je die personen de rest van de dag niet meer terug zodat de stoelen wel bezet zijn maar niet worden gebruikt. Douches en wc's waren netjes. Heerlijk heet afwaswater. In de omgeving zijn wel leuke dingen te doen. In Saint Denis zit een leuk strandje waar je kan zwemmen en van de rotsen springen. Cascades de Sautadet is erg leuk, Uzes is een mooie stad evenals Nimes. Genoeg grotten in de buurt die te bezichtigen zijn. Wat ik wel vervelend vond is dat je elke keer de berg over gestuurd wordt en dat rijdt niet erg prettig. Personeel van de camcping is wel aardig , maar bij de bar worden de Fransen eerder geholpen dan de Nederlanders. ( dat is mij zelf overkomen) Wij vonden de camping leuk maar gaan hier zeker geen 2e keer heen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Camping Domaine de Labeiller info