Camping Le Pin Para Sol

8.5Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, St. Thibery

Op vakantie geweest naar Le Pin Para Sol?

8.5Fantastisch

• 8.2Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

Meer camping info

5 reviews over Camping Le Pin Para Sol

• 2018
    9Marleen en didier14-08-2018

Aanrader

Een zeer vriendelijk onthaal , zelf kwamen we toe als de receptie al gesloten was. Wij hebben er zeer lekker kunnen eten ook... De Camping is dicht bij de autosnelweg je hoeft niet ver al om te rijden Daarboven op is ze zeer verzorgd en proper ideaal als camping voor onderweg Wij komen zeker terug als we in de buurt zijn👍🏻☀️

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7Louise23-10-2014

Camping ingebouwd op bedrijventerrein

We waren in oktober op fietsvakantie en hadden moeite campings te vinden die nog open waren. Gelukkig dat deze camping nog open was maar bij aankomst stonden we raar te kijken dat hij volledig omgeven is door bedrijven. De camping zat er ooit helemaal alleen ende laatste jaren zijn er steeds meer bedrijven gekomen. Hij heeft zelfs zijn entree moeten aanpassen nadat de Lidl zich er naast vestigde. Toen wij aankwamen roken we een vreemde geur. Wij dachten aan en rioollucht, een andere kampeerder dacht aan een varkenshouderij maar het blijkt de Cave Cooperatieve te zijn waar de duiven verwerkt worden en je ruikt de gistende schillen enz. Dit zal zich misschien alleen na de druivenoogst in het najaar voodoen. Verder ligt er een feestzaal naast de camping en wij hadden de pech dat er een feest was die nacht met schreeuwerige jongeren op straat. Dit was om 2 uur afgelopen. Dus als doortrekkerscamping aan te raden maar verwacht geen camping in het groen.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 7Raymond Hekkert21-08-2011

Kleine nette camping

In juli/augustus 2011 zijn we 2 weken op deze camping geweest. Alle campings in de buurt zaten vol en kwamen we min of meer noodgedwongen op deze camping terecht. De camping heeft maar 35 plekken maar daarnaast vrij veel stacaravans. Het is een kleine, nette camping met 1 sanitair gebouw waarbij ook het zembad bij aan gebouwd is. Het sanitair gebouw en zwembad (geen glijbanen) zijn vrij recent gebouwd en zien er netjes uit. De eigenaar is vriendelijk en bijzonder behulpzaam.

Met de auto is het 20 minuten rijden naar het strand (Vias plage). Doordat de camping kort aan de snelweg ligt (hier merk je overigens niets van) zijn er veel 1 nachts overnachtingen. Een komen en gaan van gasten.

Voor kinderen is er niet veel te beleven en moeten ze vooral hun vertier zoeken bij het zwembad welke 'smiddags van 12.00 uur tot 14.00 uur gesloten is. Kortom voor de prijs van € 35,- (voor 2 vlws en 2 kinderen per nacht in hoogseizoen) heb je voor deze streek een kwalitatief goede camping.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7Nel Hendriksen Oostereng31-01-2010

LEUKE CAMPING VLAKBIJ DE TOLWEG!

Bijzonder geschikt als doortrekcamping. Vriendelijke mensen, mooi zwembad, prachtig, zeer schoon sanitair,ideale ligging. Voor deze streek zeer goedkoop.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Gijs vanden Brink26-06-2009

Perfecte doortrekcamping

heel goede doortrekcamping zeer goed sanitair, mooi zwembad en vriendelijke mensen op 3 minuten rijden vanaf de tolweg.

• 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juni 2009