Camping Municipal de Saint Rome de Dolan

Meer campinginfo

1 review over Camping Municipal de Saint Rome de Dolan

• 9marella14-08-2014

Must voor Roofvogel en Gieren liefhebbers

Rustig ontbijten is er niet bij op deze prachtige camping. Je zit op zo'n 900 meter hoogte en kijkt vanaf de camping de Tarn vallei in. Zodra de zon op de rotswanden komt ontstaat er de thermiek die de vogels doen opvliegen. We hebben er 2 nachten gestaan. Vale Gieren, Monniksgieren, Steenarend, Wouwen en Dwergarend gezien Sommige op ooghoogte. Plaats 10, 11, 12 en 13 zitten aan de rand. Prachtige camping goed onderhouden. Super vriendelijke beheerder. Er is een overdekte recreatie ruimte waar je dag en nacht gebruik van mag maken. Koffie, thee, spelletjes boeken het is er allemaal. Ook de koelkast en diepvries mag je gebruiken. Kruidentuintje buiten waar je mag pakken voor het koken. Goed en mooi sanitair. Bakker komt s'morgen met een busje.

• 9Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Municipal de Saint Rome de Dolan