Camping Les Cerisiers du Jaur

Camping Les Cerisiers du Jaur
8,3

12 tips over Camping Les Cerisiers du Jaur

Wil nicolaas, 17-8-2017
Een fantastische camping plaatsen met aan alle kanten uitzicht paradijsje in frankrijk ontzettend aardige mensen heerlijk voir alle leeftijden mooi zwembad leuk speeltuintje gezellig in het restaurant met muziek een mooi veld waar honden heerlijk kunnen rennen ik heb geen hond maar toch heel mooi klein strandje aan de river kortom een parsdijsje
PJagers, 10-8-2015
Gratis wifi. Water regelbaar in sommige douches (te heet)
Familie van den Heuvel, 21-8-2014

Bakker naast de Intermache in Saint Pons heeft heerlijk brood.

Valras plage is een mooi strand om naar toe te gaan.

Carcassonne de oude stad is zeker de moeite waard.

Diny, 15-8-2014

Carcassonne, Minèrve, een boottocht vanuit Homps over Canal du Midi, de vier kastelen van Lastours, Neuf Ecluses de Fonserannes, het overdekte 3 etages tellende winkelcentrum Polygone in Béziers, allemaal de moeite waard!

Familie van Ginneken, 15-8-2014
De plaatsen op het nieuwe gedeelte vinden wij wel fijner omdat ze groter zijn dan op het oude gedeelte. Hier bevindt zich ook het prive-sanitair.
Ilse--b, 12-8-2013
Ga Carcassonne bekijken! Een hartstikke leuke vestingstad.

astridlutters70, 3-8-2013
Carcasonne, mazamet, lac du montagne, het strand
H de knoop, 21-7-2013
Grotten van deveze erg mooi. Carcasonne en strand bij beziers ook nog goed te doen voor dagtochtje.
inge, 17-2-2013
Dagje strand (vraag bij de receptie naar de leuke stranden)
Marc, 3-9-2012
Zorg voor een plaats beneden als het rustig is. Dan heb je geen hinder van verkeer. Bovenin (daar stonden wij) is er wat meer hinder van verkeersgeluid maar dat mag de algehele pret zeker niet drukken. Sanitair is schoon maar de douches zouden wat langer aan mogen blijven na het drukken op de knop. Verder echt prima vertoeven!

Onze bezoekers bekeken ook: