Camping La Combe de Ferrière

Restaurant
Speeltuin
Sauna

53 reviews over Camping La Combe de Ferrière in het Nederlands

Fantastisch , wij zijn hier niet voor het laatst g

E.H.J. van der Vliet,
23-9-2018

Prachtige omgeving, fijne camping, superstil en heel vrij. Camping eigenaresse Lisa is gastvrij en er kan van alles.

Gereisd met partner in september 2018

Zensuper!

Margreeth,
9-9-2018

Eind augustus begin september 3 weken gekampeerd en als 'toetje' 2 overnachtingen in een van de studio's. Voor de vierde keer terug naar LcdF. Waarom? Schitterende wandelingen, ge-wel-dige vergezichten! Dorpjes bezoeken in dromerig septemberlicht. Steenmannetjes, kastanjebroden, bramen snoepen, wijntjes van de Mas op het terras drinken, stilte, tijd om na te denken, te 'zennen'. Er is nog genoeg te ontdekken in de Cevennes. R.L. Stevensons' boek gaat elk jaar mee in de rugzak.

Gereisd met partner in augustus 2018

jolis paradis qui se mérite

jean michel et sandrine,
26-7-2017

bon accueil ,bonne semaine reposante dans un super cadre ,rencontre des gens sympa....merci

Gereisd met vrienden in juli 2017

Een stukje paradijs in Frankrijk

Rob en Anita,
18-7-2017

La Combe de Ferrière is de plek voor mensen die even weg willen uit de rush van het allerlaagste leven en tot rust willen komen, willen genieten van het heerlijke klimaat, de overweldigende natuur en alle mooie bezienswaardigheden of activiteiten die binnen een uur bereikbaar zijn, zonder uit die mooie omgeving weg te hoeven. La Combe bestaat uit een kleine camping met ptachtig uitzicht over de bergen, twee Gites en drie studio's. Zelf hebben we een studio gehuurd in juli, een voudig maar compleet en dat in een gebouw dat al 800 jaar oud is. De ontvangst was zeer vriendelijk en er is een fijn en hartelijk contact met de eigenaresse (Nederlands). Er worden gezamenlijke maaltijden georganiseerd en iedere ochtend is er vers brood. Vanaf de camping kunnen lichte en stevige wandelingen gemaakt worden, in de buurt zijn mooie dorpjes, bergen tot 1700m, prachtige Gorges met kristalhelder water, grotten en zo veel meer. Absoluut aan te bevelen!

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch gelegen camping

Paul & Wilma
16-9-2016

Prachtig gelegen in een afgelegen dal. Mooie plekken met fantastisch uitzicht. Prima schone voorzieningen. Relaxte atmosfeer. Gastvrije ontvangst.

Gereisd met partner in september 2016

De weg is smal en hobbelig maar goed te doen. Je moet er wat voor over hebben om op zo'n plek te kunnen kamperen.

Een echte aanrader.

Lisa bedankt.

Gereisd met partner in juni 2016

Het was weer heerlijk om hier te zijn.

Fam. van Mook
17-7-2016

Als je op een schitterende plek heerlijk tot rust wilt komen, dan moet je hier zijn.

Omdat onze kinderen niet meer naturistisch op vakantie wilden, zijn we ca. 10 jaar geleden voor het laatst hier geweest. Het werd hoog tijd weer terug te komen, nu met zijn 2'en.

Wij hebben weer echt genoten van het verblijf hier. De camping biedt hele mooie plaatsen, het zwembad is heerlijk en de omgeving is echt schitteren en heel stil.

Na onze lange afwezigheid voelden we ons weer direct helemaal thuis in dit naturistische paradijsje.

Mee-eten boven bij de Mas is iedere keer weer erg smakelijk en gezellig. De sfeer is gemoedelijk en de accommodatie is bijzonder en niet te "gladjes", voor ons perfect zo.

Meestal blijven we nergens langer dan een dag of 4 nu zijn wij zelfs 8 dagen gebleven! Het gaat zeker niet opnieuw 10 jaar duren voor we weer terug keren op la Combe de Ferriere. Dit verblijf smaakte naar meer.

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig en gastvrij

Evert
4-7-2016

Wij hebben in de maand juni bijna 3 weken heerlijk gekampeerd op La Combe. Een heerlijk terrein, veel rust, prachtig uitzicht. Fantastisch gelegen voor prachtige wandelingen. En -op het nippertje- toen het wat drukkere seizoen ging beginnen genoten van een heerlijke en gezellige maaltijd van Lisa.

Kortom, voor rustzoekers en wandel-liefhebbers is La Combe HET uitgangspunt!

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastische omgeving, rustige camping!

Ad & Liesbeth
29-6-2016

De sfeer is gemoedelijk. De gîte le Clède is comfortabel voor twee personen. Hoewel er zes slaapplaatsen zijn, 1 slaapkamer met een tweepersoonsbed en 1 slaapkamer met twee stapelbedden, vinden wij het niet geschikt voor zes volwassenen. De lessen Qi-Gong waren zeer inspirerend, leuk om te volgen! Vooral veel natuur en rustig, op enkele huilende kinderen na dan...... Aan dat laatste kun je natuurlijk weinig doen maar het is wel irritant.

Heerlijk uitgerust!

Stel zonder kinderen
4-5-2016

Wat een prachtige omgeving, omgeven door de bergen! Heerlijk appartement!

Lisa bedankt voor alles!

Als u Lisa wilt verrassen neem dan kletskoppen en butterscotch-chocolade voor haar mee😉☺️

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Combe de Ferrière in St. Michel de Dèze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Combe de Ferrière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.