St. Michel de Dèze

vakantie St. Michel de Dèze

Reviews over St. Michel de Dèze

Fantastisch , wij zijn hier niet voor het laatst g

E.H.J. van der Vliet,
    23-9-2018

Prachtige omgeving, fijne camping, superstil en heel vrij. Camping eigenaresse Lisa is gastvrij en er kan van alles.

Gereisd met partner in september 2018

Zensuper!

Margreeth,
    9-9-2018

Eind augustus begin september 3 weken gekampeerd en als 'toetje' 2 overnachtingen in een van de studio's. Voor de vierde keer terug naar LcdF. Waarom? Schitterende wandelingen, ge-wel-dige vergezichten! Dorpjes bezoeken in dromerig septemberlicht. Steenmannetjes, kastanjebroden, bramen snoepen, wijntjes van de Mas op het terras drinken, stilte, tijd om na te denken, te 'zennen'. Er is nog genoeg te ontdekken in de Cevennes. R.L. Stevensons' boek gaat elk jaar mee in de rugzak.

Gereisd met partner in augustus 2018

jolis paradis qui se mérite

jean michel et sandrine,
    26-7-2017

bon accueil ,bonne semaine reposante dans un super cadre ,rencontre des gens sympa....merci

Gereisd met vrienden in juli 2017

Een stukje paradijs in Frankrijk

Rob en Anita,
    18-7-2017

La Combe de Ferrière is de plek voor mensen die even weg willen uit de rush van het allerlaagste leven en tot rust willen komen, willen genieten van het heerlijke klimaat, de overweldigende natuur en alle mooie bezienswaardigheden of activiteiten die binnen een uur bereikbaar zijn, zonder uit die mooie omgeving weg te hoeven. La Combe bestaat uit een kleine camping met ptachtig uitzicht over de bergen, twee Gites en drie studio's. Zelf hebben we een studio gehuurd in juli, een voudig maar compleet en dat in een gebouw dat al 800 jaar oud is. De ontvangst was zeer vriendelijk en er is een fijn en hartelijk contact met de eigenaresse (Nederlands). Er worden gezamenlijke maaltijden georganiseerd en iedere ochtend is er vers brood. Vanaf de camping kunnen lichte en stevige wandelingen gemaakt worden, in de buurt zijn mooie dorpjes, bergen tot 1700m, prachtige Gorges met kristalhelder water, grotten en zo veel meer. Absoluut aan te bevelen!

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch gelegen camping

Paul & Wilma,
    16-9-2016

Prachtig gelegen in een afgelegen dal. Mooie plekken met fantastisch uitzicht. Prima schone voorzieningen. Relaxte atmosfeer. Gastvrije ontvangst.

Gereisd met partner in september 2016
St. Michel de Dèze scoort een 7,4 uit 10, op basis van 11 reviews