Bed and Breakfast Le Palmier Caché

• Animatie
Meer bedandbreakfast info

46 reviews over Bed and Breakfast Le Palmier Caché

• 9Geert Dhaenens29-09-2016

Toppie ! Een echte aanrader !

Zeer mooi en stijlvol verblijf, kraaknet, piekfijn verzorgd en gastheer en gastvrouw die alles in het werk stellen om aan hun gasten een mooie vakantie te garanderen. Ook mooie streek, aangenaam vertoeven. Le Palmier Caché is een echte aanrader !

Gereisd met partner in september 2016

• 9Pascal Coenen13-09-2016

Heerlijke B&B!

Mooi gerestaureerd en met smaak ingericht herenhuis midden in een redelijk groot dorp. Zeer mooie, schone en royale kamers plus een heerlijke grote tuin met voldoende gelegenheid om te relaxen. Gastvrouw en gastheer doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Zo ook de table d'hôtes!

Gereisd met partner in september 2016

• 9Callewaert Edwin23-08-2016

Fantastich verblijf

Grootte kamers elk apart ingericht naar eigen stijl.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Bart Pardaens - Lieve Goutswilders - Anouck&Norah22-08-2016

Fantastisch verblijf !

Prachtige verblijf : heel mooie kamers, werkelijk met oog voor detail. In de tuin kan je echt tot rust komen en ook zwembad is er om lekker te verfrissen. Gastvrijheid staat voorop : Cindy en Frank staan steeds tot uw dienst. Hulp nodig voor een restaurantje : geen probleem, wordt voor gezorgd! Welke uitstap wens je te doen? Geen probleem, Frank geeft de nodige uitleg en kaart voorhanden. Lekker ontbijt en uitgebreide bbq ! Niet twijfelen, wij komen terug !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9dominique04-08-2016

zeer ruime,verzorgde,sfeervolle kamer met aparte badkamer. heerlijk ontbijt. super gastvrouw en gastheer.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10L. de Leeuw29-07-2016

Gewoon super

Deze B&B is het neusje van de zalm. De kamers zijn goed schoon, hebben een eigen identiteit en zijn zeer smaakvol ingericht. Het ontbijt is meer dan voldoende en zeer divers met iedere dag een verassing uit de keuken. De eigenaren, Cindy & Frank zijn op en top gastvrouw / gastheer. Frank doet er o.a. van alles aan om de gasten van zoveel mogelijk informatie te voorzien voor de dagelijkse uitstapjes en put dan uit eigen ervaring. (kan ook lekkere hapjes op de BBQ bereiden). Cindy is, wat ons betreft, een sterren kok die een verassend 3 gangendiner op tafel weet te zetten. Samen zijn ze ook een zeer vriendelijk koppel die er van alles aan doen om het de gasten helemaal naar de zin te maken en een super verblijf te bezorgen. De omgeving leent zich super voor allerlei soorten uitstapjes. Echt voor een ieder wat wils. Kortom we hebben er een geweldige vakantie beleeft en kunnen deze B&B van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Guy18-07-2016

Zeer goed

Voorherhaling vatbaar aangenaam verblijf

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Cindy24-05-2016

Super!

Super onthaal!
    Propere B&B, vriendelijke gastheer en gastvrouw! En als je de home-made choco op je brood smeert bent u verwittigd, deze is verslavend!! Het enige nadeel is dat er in het dorp op zich niets te zien is, maar dat maken Cindy en Frank ruimschoots goed door je tips te geven voor bezienswaardigheden in de buurt! (inclusief plan en wegbeschrijving).

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Paul en Lea19-05-2016

perfecte afsluiter na onze Spanje-reis!

bij onze terugkeer vanuit Spanje naar Belgie hebben we een tussenstop met twee overnachtingen geboekt in de b&b van Cindy en Frank, en dat hebben we ons niet beklaagd! bij aankomst na een lange autorit kregen we een prima kamer met uitzicht op de tuin en een kraaknette badkamer toegewezen. de table d'hotes was een voortreffelijke maaltijd door Cindy bereid, en er werd gezellig getafeld met onze gastheer en gastvrouw. top avond! de tweede dag hadden we een bezoek aan Narbonne gepland, en op voorstel van Frank hebben we nog een prachtige wandeling tot aan het canal du midi gemaakt. tel daarbij nog tweemaal een copieus ontbijt bij, en je hebt het recept van een uniek verblijf in een prachtig gerenoveerd oud frans herenhuis.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Rien20-10-2015

Zeker voor herhaling vatbaar, Super!

Zelfs voor een weekendje er tussen uit, is deze B&B een echte aanrader !

Mooi gerenoveerd huis, met oog voor detail, met alles erop en eraan! Cindy & Frank zijn "super" lieve mensen, die er alles aan doen om hun gasten een fantastisch verblijf aan te bieden. Héél netjes, zowel de kamers als ontbijt. Cindy &Frank geven graag tips voor een geslaagde uitstap.Met véél lof wil ik zeggen "Dank je wel voor voor het fantastisch weekend" !

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Bed and Breakfast Le Palmier Caché info