Reviews over St. Marcel sur Aude

Toppie ! Een echte aanrader !

Geert Dhaenens,
    29-9-2016

Zeer mooi en stijlvol verblijf, kraaknet, piekfijn verzorgd en gastheer en gastvrouw die alles in het werk stellen om aan hun gasten een mooie vakantie te garanderen. Ook mooie streek, aangenaam vertoeven. Le Palmier Caché is een echte aanrader !

Heerlijke B&B!

Pascal Coenen,
    13-9-2016

Mooi gerestaureerd en met smaak ingericht herenhuis midden in een redelijk groot dorp. Zeer mooie, schone en royale kamers plus een heerlijke grote tuin met voldoende gelegenheid om te relaxen. Gastvrouw en gastheer doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Zo ook de table d'hôtes!

Fantastich verblijf

Callewaert Edwin,
    23-8-2016

Grootte kamers elk apart ingericht naar eigen stijl.

Fantastisch verblijf !

Bart Pardaens - Lieve Goutswilders - Anouck&Norah,
    22-8-2016

Prachtige verblijf : heel mooie kamers, werkelijk met oog voor detail. In de tuin kan je echt tot rust komen en ook zwembad is er om lekker te verfrissen. Gastvrijheid staat voorop : Cindy en Frank staan steeds tot uw dienst. Hulp nodig voor een restaurantje : geen probleem, wordt voor gezorgd! Welke uitstap wens je te doen? Geen probleem, Frank geeft de nodige uitleg en kaart voorhanden. Lekker ontbijt en uitgebreide bbq ! Niet twijfelen, wij komen terug !

dominique,
    4-8-2016

zeer ruime,verzorgde,sfeervolle kamer met aparte badkamer.

heerlijk ontbijt.

super gastvrouw en gastheer.

St. Marcel sur Aude scoort een 7,5 uit 10, op basis van 8 reviews