• Type accommodatie

Reviews over St. Marcel sur Aude

Zeer goed!

Mevr, Van Aken
    21-2-2017
    In het dorpje is niets te beleven. Gelukkig hadden we een B&B met super gastheer en gastvrouw. Ze hadden verschillende uitstappen voor ons gepland. Een auto huren was dus een must. Zo raadden ze ons al aan om op onze weg van Carcasonne (waar we zijn geland) naar de B&B eerst de Cité van Carcasonne te bezoeken. Indrukwekkend was hier wel op zijn plaats. De zoutmijnen hebben we ook bezocht, lekkere fruit de mers gegeten. Op zondag zijn we naar Narbonne gegaan voor een bezoekje aan "les halles". Helemaal mijn ding! Kortom, mits een goede voorbereiding verveel je je niet.

een rustig authentiek Frans dorpje

Viv
    20-2-2017
    Wij verbleven in B&B le palmier cache. In het dorpje zelf is niet heel veel te beleven, maar het is zeker niet helemaal verstoken van moderne faciliteiten. Supermarkt, restaurantjes enz zijn gewoon aanwezig. Ca 10 minuutjes rijden is er een sluis aan het canal du midi met een aantal leuke restaurantjes. De kust is ca. 20-30 minuten rijden.

Is voor herhaling vatbaar

Callewaert Edwin
    23-6-2015
    Stadje zelf is niet zo groot. Is een gewoon plattelands stadje

Mooie streek

Veronique
    11-5-2015
    Dichtbij Narbonne, een zeer mooie stad en niet ver van de zee.
St. Marcel sur Aude scoort een 7,7 uit 10, op basis van 8 reviews