Reviews over St. Laurent-de-la-Cabrerisse

Leuke bestemming - goede prijs kwaliteitverhouding

tony,
    8-9-2015

Ligging resort is optimaal als je het Katharenland wil verkennen. Carcassonne vlot bereikbaar.

Mooi huisje met alle comfort - in redelijke staat van onderhoud. Voorzien van ruime keuken/vaatwas en wasmachine.

Erg rustig. Je kan lekker eten in het restaurant / er is ook een vlotte pizzadienst.

Ruime parking voor je wagen op het domein.

Zwembad is veel te klein voor het aantal gasten : er zijn nooit stoelen beschikbaar - die moet je zelf meebrengen. Ook veel te druk : zijn er maar 1 x geweest.

Kust is goed alternatief met mooie stranden maar is wel bijna 1 uur rijden.

mooie accomodatie in mooie omgeving, culinair wat

mevrouw van Gasselt,
    8-8-2014

we hadden een 2 slaapkamerappartement zonder zwembad geboekt, maar hebben ons ter plaatse om laten boeken naar een met zwembad, daar het terras van het appartement zonder zwembad wel erg klein was. Blij dat we dit gedaan hadden, daar bij het grote zwembad dagelijks het vechten was om de zonnebedjes en veel parasols kapot waren. De appartementen of liever gezegd huisjes waren erg mooi en ruim en voorzien van alle gemakken. Jammergenoeg viel het restaurant van het resort erg tegen. s' Avonds werd er een buffet geserveerd, dat er wat verpieterd bij stond zeker tegen het einde. s' Middags werd er geen lunch geserveerd. Een goed restaurant met meer a la carte mogelijkheden zou zeker op zijn plaats zijn bij dit resort.

Mooi maar zwembad te klein tijdens hoogseizoen

denneke,
    7-9-2012

Pluspunten: het domein en de huisjes zijn mooi, de kamers zijn supernetjes, handdoeken en lakens worden regelmatig verrvangen. Het personeel is supervriendelijk.

Kleine minpuntje: enkel airco op de slpk, te weinig tv zenders, een zeer klein terras dat uitkijkt op de muur van de aanpalende huisjes, gebruik van binnenzwembad niet inbegrepen in de prijs.

Belangrijk nadeel: geen rust aan het zwembad. Het kinderzwembad is te afgelegen en heeft geen ligstoelen voor de ouders. Het "grote" zwembad zat vol baby's (met pampers en al) peuters, gillende kinderen. Ook veel te weinig ligstoelen waarvan drie kwart ook nog eens stuk bleek te zijn. Voor tieners is er zeer weinig te beleven. Er zijn 2 tennisvelden maar die liggen op een verre uithoek van het domein (10 min stappen), zijn niet verlicht en je moet er naar toe via een hobbelige weg. Wij komen misschien nog wel eens terug maar dan tijdens het laagseizoen als het minder druk is aan het zwembad.

Prachtige locatie

Yvonne,
    28-8-2012

We zijn hier 2 weken geweest. Echt een aanrader. We hadden een huis met prive zwembad. Er is ook een groot alg. bad aanwezig waar je bijv in de ochtend prima baantjes kan trekken. Huis was prachtig ingericht. Ruime keuken met wasmachine, oven, magnetron, enz. Slaapkamers ook heel ruim met mooie badkamer. Park is ook leuk. Restaurant vonden wij wat minder. Er zijn wel af en toe in de zomer thema avonden. Paella avond, mossel avond met een leuk frans bandje erbij. Lokale markt en een avondje met oud franse spelletjes voor de kids. Kidsclub is leuk voor de wat jongere kinderen. Ze gaan groente plukken id tuin en de geiten eten geven maar ook vissen in de rivier of spelletjes in het zwembad. Er is eigenlijk maar 1 nadeel en dat is de ligging vh park. De dichtsbijzijnde stad is ongeveer 40km (Narbonne en Carcassonne). Verder top vakantie hier gehad!

Mooi en sfeervol, maar puntjes op de i missen nog

Stijn,
    26-8-2012

Les Jardins de saint Benoit is een prachtig aangelegd resort in de vorm van een oud wijnmakersdorpje. Hoewel de huisjes dicht op elkaar zijn gebouwd hebben de huisjes toch allemaal een klein tuintje, meestal met redelijk goed privacy. Hoewel het resort heel luxe is, missen er veel puntjes op de i. Bij het grote zwembad zijn veel te weinig ligbedden (die 's ochtends vroeg geclaimd worden met badlakens) en het onderhoud laat soms te wensen over. Er is een leuke kinderclub, een speeltuin en een apart kinderbad. Nadeel van het kinderbad is wel dat het apart van het grote bad ligt, en dat er helemaal geen ligbedden zijn. De huisjes zijn compleet ingericht met oven, magnetron, vaatwasser, wasmachine etc. Op de slaapkamers is ook airco, maar die koelde helaas maar matig en maakte veel lawaai. Het personeel is heel vriendelijk en doet erg zijn best om het iedereen naar de zin te maken.

St. Laurent-de-la-Cabrerisse scoort een 6,1 uit 10, op basis van 9 reviews