Vakantiehuis Mas Can Prim

Vakantiehuis Mas Can Prim
9,3

12 tips over Vakantiehuis Mas Can Prim

fam. geerts, 4-7-2015
"le mouton noir" (of ook het voormalige kippenhok) is de beste keuze
MHes, 5-8-2014
Figueres heeft het beroemde museum van Dalí en er is een prachtige tocht te maken langs de kust en door de bergen. Er zijn wandel- en fietspaden. Plan je trip wel goed van tevoren, want het kost tijd om 'even' een uitstapje te maken.
MARIJKE EN TON, 19-7-2014
Bij de picknickplaats vlakbij het huis loopt een 'petit randonnee' aangegeven met gele balkjes op de bomen, een rondwandeling die leidt naar St Laurent en is heel leuk en goed te doen.

henny, 22-9-2013

In de omgeving zijn leuke dorpjes waar je een dag mee kunt vullen.

Op zaterdag is er markt in Cerét, zeker een bezoek waard.

Ook de badplaats Collioure en Banyuls-sur-Mer zijn erg leuk om naar toe te gaan.

Judith van Leeuwen, 17-9-2013
Mooi wandelgebied en goede uitval basis naar Spanje
Simone, 14-8-2013

In een nabijgelegen dorp is een Parc Aventure, leuk voor pubers.

Perpignan, Rosas.

rene de Jong, 20-9-2012
Strand bij Banyuol sur Mer is een aanrader, mooie rustige stranden en goed lunchen.
FJ Hes, 28-8-2012
Probeer absoluut zijn uitgebreide lunch met veel ingrediënten uit eigen tuin!
Maaike Kors, 26-8-2012
Niet geschikt voor al te jonge kinderen.
Tjerk Erich, 23-7-2012
Uitstapjes: Ceret, Figueras, Coulioure, Argeles sur mer, Racefietsen, mountainbiken, paardrijden, wandelen, etc, etc, etc