Vakantiehuis Mas Can Prim

81 reviews over Vakantiehuis Mas Can Prim in het Nederlands

Gemiste kans

KO
18-9-2018

Prima huis met mooi uitzicht, waarbij de Flatscreen en DVD ontbrak evenals een zeer beperkte hoeveelheid servies. De laatste paar km over een zeer slecht begaanbare weg, vooral in het donker.

Er wordt gesproken over een aantal do's en don'ts, waarbij de don'ts toch wel de overhand hebben. In hele huis hangen briefjes waar rekening mee gehouden moet worden (jammer). Maakt enorme stennis als jezelf met milieurvriendelijke wasmiddel wat kleren wast, maar hij vraagt zelf € 12,50 om een wat te draaien. Bij voorzieningen staat wel wasmachine, droger AC maar als je verder leest is het NVT. Verder wel vriendelijke eigenaar die er wel teveel de nadruk oplegt dat hij er eigenlijk wel klaar mee is en het wil verkopen.

Fantastische plek om vakantie te vieren!

Monique Jacobs
8-9-2018

Hoe beschrijf je iets wat eigenlijk niet in woorden te vangen is? De enige – en beste – manier is om het zelf te ervaren!

MCP ligt op een wondermooie, verstilde plek … we waanden ons even helemaal weg van de bewoonde wereld met alle prikkels en hectiek. Het laatste deel van de weg erheen is wat lastig begaanbaar en kost daardoor extra tijd als je erop uit wilt.

Het is domein prachtig. En we hebben genoten van de rust, het panoramische uitzicht, de natuur/tuin/poezen, en de vogels op de achtergrond. Maar MCP is méér dan dat … De gastvrijheid van Marc voegt een unieke, persoonlijke dimensie toe! Hij vervult die rol op een prettig eigen wijze. Daardoor voelden we ons gast en tegelijk de vrijheid en het respect om onszelf te zijn!

Prachtige locatie, fijn gastheerschap.

Fam. Thijssen
11-8-2018

Prachtige locatie in ongerepte natuur. Perfect gastheerschap van verhuurder. Staat in alles paraat om van dienst te zijn en geniet zichtbaar van zijn aanwezige gasten. Mooi appartement van alle gemakken voorzien, behalve vaatwasser en airco welke we beiden een beetje hebben gemist. Goed uitgeruste keuken. Prima bedden. Goede wifi wat met kinderen onmisbaar blijkt tegenwoordig.

Ingebouwd opzet zwembad met bronwater zonder chloor of zout verkoeld heerlijk.

Een naddeltje is dat een goede grote supermart 40 minuten rijden is door prachtige omgeving en dat de laatste kilometers naar het huis onverhard zijn waar een auto met lage banden moeite mee gaat hebben.

Al met al een fijne week gehad in Marc’s paradijs.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Familie De Vries
19-5-2018

Het is de tweede keer dat we mogen verblijven bij Mas Can Prim en dat is niet verwonderlijk wat een paradijs! Lieve gastheer, behulpzaam, die heerlijke broodjes bakt en ook voor je kan koken

stilte en rust in heerlijk paradijsje

Martens
        29-10-2017

Een prachtig afgelegen en zonovergoten paradijsje met een prachtig uitzicht waar rust en hartelijkheid samenkomen met de gastvrijheid en het heerlijke eten van de gastheer.

Fantastische lokatie midden in de natuur.

Arja
        22-10-2017

De Mas is gelegen op de zonkant van de berg, heeft een mooi uitzicht en een heerlijk zwembad met ligstoelen. Gastvrij ontvangst door Marc die op verzoek ook nog heerlijk voor je kan koken en voor het ontbijt verse broodjes voor je maakt incl. zelfgemaakte compote. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen (mountainbike) of gewoon de relaxen bij het zwembad.

Zeker een aanrader!

Romi
        16-10-2017

Ik heb genoten van de vakantie. De locatie is geweldig, het is er heerlijk rustig met een prachtig uitzicht! Marc is onwijs gastvrij en hij maakt heerlijke gerechten!

adembenemend

angelique
        2-10-2017

Het was in één woord voortreffelijk. Een bijzonder vriendelijke eigenaar, goede kok,heerlijk huisje, rust in een prachtige omgeving.

Auto is onontbeerlijk. Mountainbiken is zeer goed mogelijk.

Heel mooie stille lokatie voor te genieten

Michel motar
        28-9-2017

Een goede ontvangst goede sympathieke gastheer en heel rustige omgeving

Onvergetelijke trip

21-9-2017

Heerlijk eten, volledig zelfgemaakt door de gastvrije huisbaas. Je betaalt hier een extra centje voor, maar dat is het zeker meer dan waard! Marc legt je met veel plezier en enthousiasme in de watten in zijn oase van rust. De kamers zijn ook uitgerust met kunstwerken van zijn hand (wat een extra persoonlijke touch geeft). Met andere woorden: een fantastische reis die we niet snel zullen vergeten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mas Can Prim in St. Laurent de Cerdans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mas Can Prim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.