Vakantiehuis Mas Can Prim

9,3

78 reviews over Vakantiehuis Mas Can Prim in het Nederlands

Familie De Vries
19-5-2018

Het is de tweede keer dat we mogen verblijven bij Mas Can Prim en dat is niet verwonderlijk wat een paradijs! Lieve gastheer, behulpzaam, die heerlijke broodjes bakt en ook voor je kan koken

stilte en rust in heerlijk paradijsje

Martens
        29-10-2017

Een prachtig afgelegen en zonovergoten paradijsje met een prachtig uitzicht waar rust en hartelijkheid samenkomen met de gastvrijheid en het heerlijke eten van de gastheer.

Fantastische lokatie midden in de natuur.

Arja
        22-10-2017

De Mas is gelegen op de zonkant van de berg, heeft een mooi uitzicht en een heerlijk zwembad met ligstoelen. Gastvrij ontvangst door Marc die op verzoek ook nog heerlijk voor je kan koken en voor het ontbijt verse broodjes voor je maakt incl. zelfgemaakte compote. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen (mountainbike) of gewoon de relaxen bij het zwembad.

Zeker een aanrader!

Romi
        16-10-2017

Ik heb genoten van de vakantie. De locatie is geweldig, het is er heerlijk rustig met een prachtig uitzicht! Marc is onwijs gastvrij en hij maakt heerlijke gerechten!

adembenemend

angelique
        2-10-2017

Het was in één woord voortreffelijk. Een bijzonder vriendelijke eigenaar, goede kok,heerlijk huisje, rust in een prachtige omgeving.

Auto is onontbeerlijk. Mountainbiken is zeer goed mogelijk.

Heel mooie stille lokatie voor te genieten

Michel motar
        28-9-2017

Een goede ontvangst goede sympathieke gastheer en heel rustige omgeving

Onvergetelijke trip

21-9-2017

Heerlijk eten, volledig zelfgemaakt door de gastvrije huisbaas. Je betaalt hier een extra centje voor, maar dat is het zeker meer dan waard! Marc legt je met veel plezier en enthousiasme in de watten in zijn oase van rust. De kamers zijn ook uitgerust met kunstwerken van zijn hand (wat een extra persoonlijke touch geeft). Met andere woorden: een fantastische reis die we niet snel zullen vergeten!

Heerlijk

Gert en Heleen
        20-9-2017

Het was heerlijk om 2 weken hier te verblijven. Je moet van rust en natuur houden en het niet erg vinden om verder weg te zitten van de nodige voorzieningen. We zijn niets te kort gekomen en hebben genoten. Van het huis, de omgeving, de katten en de zeer gastvrije eigenaar. De weg erheen is voor de één een avontuur en voor de ander een uitdaging!

Om bij het huis te komen moet je via een bergweg (ook onverhard) en dat was de eerste keer spannend. Huis heeft alles wat je nodig hebt, netjes en verzorgd. Fijn terras en lekker zwembad (klein beetje koud).

Echt een aanrader voor de rustzoeker en natuurliefhebber.

Rust, rust, rust en gezelligheid

P. Motard, België
        24-8-2017

De stilte, de rust, de omgeving, gastvrijheid van Marc. Het mooie weer kregen we er zo maar bij.

Niets is perfect, maar de minpunten waren hier echt ver te zoeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mas Can Prim in St. Laurent de Cerdans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mas Can Prim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mas Can Prim scoort een 9.32 uit 10 op basis van 87 reviews.