Vakantiehuis Mas Can Prim

83 reviews over Vakantiehuis Mas Can Prim in het Nederlands

Doen!

robert jan heyning,
7-11-2018

Wat een heerlijke plek! Net zo aangenaam als de gastheer, Marc. We hebben hier een week gezeten, in de stilte, in de natuur, met uitzicht op de bergen: ruimte, rust, stilte. De vroege herfst is beeldschoon, met nog volop warmte, hier en daar al een lichte verkleuring van het blad aan de bomen. Ook het zwembad is fijn, het bronwater is koud, maar ook weer niet zo koud; zelfs ik, als koukleum, vond het water heerlijk. Vraag vooral een of meerdere keren aan Marc of hij voor je wil koken: dat doet hij namelijk graag en heel erg goed. En betaalbaar, met een uitstekende wijn. Spanje is een kwartiertje rijden, door een prachtig gebied en ook de zeer is op acceptabele rij-afstand. Ja, wij hebben het hier goed gehad en gaan zeker terug. Kortom, een aanrader. En neem vooral NIET je kleine kinderen mee, want daar is de plek niet geschikt voor.

Paradijslijk

Adrien Maas,
14-10-2018

Hier ga je naar toe voor totale rust en ongerepte, wilde natuur. Je kunt er wandelen, inspiratie opdoen, luieren en van een spectaculaire sterrenhemel genieten. De verblijven zijn heel erg comfortabel en je wordt als gast uitstekend verzorgd en verwend door een niet altijd even rustige gastheer, die je graag verteld hoe hij dit klein paradijs tot stand heeft gebracht.

Gemiste kans

KO,
18-9-2018

Prima huis met mooi uitzicht, waarbij de Flatscreen en DVD ontbrak evenals een zeer beperkte hoeveelheid servies. De laatste paar km over een zeer slecht begaanbare weg, vooral in het donker.

Er wordt gesproken over een aantal do's en don'ts, waarbij de don'ts toch wel de overhand hebben. In hele huis hangen briefjes waar rekening mee gehouden moet worden (jammer). Maakt enorme stennis als jezelf met milieurvriendelijke wasmiddel wat kleren wast, maar hij vraagt zelf € 12,50 om een was te draaien. Bij voorzieningen staat wel wasmachine, droger AC maar als je verder leest is het NVT. Verder wel vriendelijke eigenaar.

Fantastische plek om vakantie te vieren!

Monique Jacobs,
8-9-2018

Hoe beschrijf je iets wat eigenlijk niet in woorden te vangen is? De enige – en beste – manier is om het zelf te ervaren!

MCP ligt op een wondermooie, verstilde plek … we waanden ons even helemaal weg van de bewoonde wereld met alle prikkels en hectiek. Het laatste deel van de weg erheen is wat lastig begaanbaar en kost daardoor extra tijd als je erop uit wilt.

Het is domein prachtig. En we hebben genoten van de rust, het panoramische uitzicht, de natuur/tuin/poezen, en de vogels op de achtergrond. Maar MCP is méér dan dat … De gastvrijheid van Marc voegt een unieke, persoonlijke dimensie toe! Hij vervult die rol op een prettig eigen wijze. Daardoor voelden we ons gast en tegelijk de vrijheid en het respect om onszelf te zijn!

Prachtige locatie, fijn gastheerschap.

Fam. Thijssen,
11-8-2018

Prachtige locatie in ongerepte natuur. Perfect gastheerschap van verhuurder. Staat in alles paraat om van dienst te zijn en geniet zichtbaar van zijn aanwezige gasten. Mooi appartement van alle gemakken voorzien, behalve vaatwasser en airco welke we beiden een beetje hebben gemist. Goed uitgeruste keuken. Prima bedden. Goede wifi wat met kinderen onmisbaar blijkt tegenwoordig.

Ingebouwd opzet zwembad met bronwater zonder chloor of zout verkoeld heerlijk.

Een naddeltje is dat een goede grote supermart 40 minuten rijden is door prachtige omgeving en dat de laatste kilometers naar het huis onverhard zijn waar een auto met lage banden moeite mee gaat hebben.

Al met al een fijne week gehad in Marc’s paradijs.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Familie De Vries,
19-5-2018

Het is de tweede keer dat we mogen verblijven bij Mas Can Prim en dat is niet verwonderlijk wat een paradijs! Lieve gastheer, behulpzaam, die heerlijke broodjes bakt en ook voor je kan koken

stilte en rust in heerlijk paradijsje

Martens,
      29-10-2017

Een prachtig afgelegen en zonovergoten paradijsje met een prachtig uitzicht waar rust en hartelijkheid samenkomen met de gastvrijheid en het heerlijke eten van de gastheer.

Fantastische lokatie midden in de natuur.

Arja,
      22-10-2017

De Mas is gelegen op de zonkant van de berg, heeft een mooi uitzicht en een heerlijk zwembad met ligstoelen. Gastvrij ontvangst door Marc die op verzoek ook nog heerlijk voor je kan koken en voor het ontbijt verse broodjes voor je maakt incl. zelfgemaakte compote. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen (mountainbike) of gewoon de relaxen bij het zwembad.

Zeker een aanrader!

Romi,
      16-10-2017

Ik heb genoten van de vakantie. De locatie is geweldig, het is er heerlijk rustig met een prachtig uitzicht! Marc is onwijs gastvrij en hij maakt heerlijke gerechten!

adembenemend

angelique,
      2-10-2017

Het was in één woord voortreffelijk. Een bijzonder vriendelijke eigenaar, goede kok,heerlijk huisje, rust in een prachtige omgeving.

Auto is onontbeerlijk. Mountainbiken is zeer goed mogelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mas Can Prim in St. Laurent de Cerdans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mas Can Prim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.