Bed and Breakfast Logeren als god in Frankrijk

BedAndBreakfastWeer vandaag27°18°
Bed and Breakfast Logeren als god in Frankrijk
9,1

24 reviews over Bed and Breakfast Logeren als god in Frankrijk in het Nederlands

verwenadres

Hokken_1
7-6-2015

je een week laten verwennen. overdag je gang gaan, wandelen, fietsen of een stadje bezoeken, 's avonds heerlijk met elkaar eten. Bijzonder gezellig.

Bijzondere verwen locatie.

GJ
21-8-2010

De superlatieven die andere beoordelaars hebben beschreven zijn ook in 2010 van toepassing. Mooie kamers, heerlijk ontbijt en diner. (lunch kunnen we niet beoordelen want onderweg naar bezienswaardigheden). Gastheer en vrouw doen hun uiterste best om het leven zo aangenaam mogelijk te laten voortkabbelen. De Braziliaanse koelkast bij het zwembad was trouwens een perfecte oplossing voor onze 5 uur dip. Er waren twee minpuntjes te benoemen zo al noodzakelijk: de slechte staat waarin de lange oprijlaan verkeerde wat met ons lage auto niet echt comfortabel was en het feit dat het zwembad niet optimaal functioneerde. Daar werd echter hard aan gewerkt en zal inmiddels wel weer geheel op orde zijn. Een heerlijke week in een mooie omgeving. Aanraders zijn het Dali museum, de vele wandelingen, Perpignan en wat plaatsjes in de directe omgeving.

Prachtig gelegen,schitterende lokatie.

Jo en Willy
1-8-2010

Bijzonder lekkere keuken,schitterende wijnkeuze,aangename gastvrouw en gastheer.Alles kan ,niets hoeft.Voor wie het wil betalen de prijs waardig.

Na een stressvol jaar waren we op zoek naar een rustig vakantieoord waar we verwend zouden worden. Geen all-inclusive massahotel met vretende en lawaaierige toeristen maar een kleinschalige bed en breakfast, gericht op culinaire hoogstandjes, gezellige avonden en aangename gesprekken met de gasten en de gastheer/vrouw. We hadden ons niet beter kunnen wensen: Mas el Faig was een schot in de roos! We zijn hier 12 dagen geweest en hebben elke dag heerlijk gegeten, van vlees van huppelkalfjes tot de door ons zelf geplukte weidechampignons. Natuurlijk ontbrak bij elke gang de bijpassende wijn niet. Ook qua service waren we erg te spreken. We "mochten" niets zelf doen en we werden zelfs opgepikt met de auto toen we toch iets verder waren gaan wandelen dan gepland. Het uitzicht op de Canigou is schitterend. Het water in het zwembad is heerlijk verkoelend evenals de 20 soorten sapjes in de grote Braziliaanse koelkast. Kortom, "leven als god in Frankrijk" dekt volledig de lading.

Voor wie de combinatie zoekt van natuur en luxe eten en drinken, is dit een absolute aanrader. Het is uitsluitend door de wat moeilijk begaanbare toegangsweg dat de ligging "slechts" een 9 heeft gekregen!

Wat een weelde, wat een luxe, wat een boeiende mensen, wat een natuurpracht, wat een rust, wat een stilte, wat een héérlijke bedden, wat een zalig eten, wat een héérlijke wijnen, we komen zeker nog eens terug ! Gastheer en gastvrouw, dank voor de zéér boeiende en ontspannende week, we komen zeker terug !

De route is nostalgisch, maar het resultaat is ruim de moeite waard !

De kwaliteit, niet alleen van het eten, maar van alles is de prijs waard

Was er niet met kinderen, maar dat zal zeker niet anders zijn!

De gezellige sfeer die je hier hebt omdat je als gast echt

Maddy en Nicole Goossens
12-3-2008

De gezellige sfeer die je hier hebt omdat je als gast echt verwend wordt is heel speciaal en heel persoonlijk. Zo tref je dat nergens meer.

Daarbij is de locatie heel erg mooi, het uitkijken over een vallei naar een mooie bosrand met een heerlijk glas geeft een heerlijk rust en relax gevoel.

Na een lange reis richting Zuid-Frankrijk kwamen we al snel onder bekoring van het landschap met op de achtergrond de besneeuwde toppen van de Pyreneeén.Door de harttelijke ontvangst van onze gastvrouw voelden we ons direct thuis:we waren welkom.Dit gevoel werd continu versterkt door het gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden die het gastenechtpaar en het gastenverblijf ons boden.

In deweek die daarop volgde konden we dankzij deze goede en niet aflatende zorgen ons volledig overgeven aan het genieten van zowel natuur als cultuur in deze regio die zo totaal anders is dan we normaal in Nederland gewend zijn.

Kortom het is een fantastische vakantieweek geworden waaraan we nog regelmatig met veel plezier en genegenheid terugdenken

Wat een heerlijk oord! Geweldige plek, geweldige geweldig

Rik, Margriet en Meike
9-3-2008

Wat een heerlijk oord! Geweldige plek, geweldige ontvangst, geweldig eten, geweldig appartement, werkelijk alles was alles geweldig. Letterlijk alles inclusief: de ijsjes in de vriezer mag je zelf pakken, de frisdrank bij het zwembad, de heerlijke bubbeltjes wijn voor het eten, bijpassende wijn bij het 4-gangen diner, het hield niet op! Er is een leuke speeltuin voor de kinderen en bij slecht weer een kast vol vermaak! Leuke uitstapjes, samen paddestoelen zoeken en die terug vinden in een heerlijke lunch, samen naar de markt in Ceret, samen eten en genieten! We hebben in ieder geval genoten! Niet in de minste plaats door de niet ophoudende gastvrijheid en het idee in de watten gelegd te worden. De culinaire kwaliteiten van Janine zijn onovertroffen, het zelfde geldt voor de gastvrijheid en het werkelijke plezier dat hij er in heeft van Boudewijn. Voor rolstoelers ook een fantastische plek. Alles is toegankelijk en het appartement (met eigen zonneterrras) en de badkamer heerlijk ruim.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Logeren als god in Frankrijk in St. Laurent de Cerdans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Logeren als god in Frankrijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Logeren als god in Frankrijk scoort een 9.07 uit 10 op basis van 24 reviews.