Camping Le Clols

Camping Le Clols

3 reviews over Camping Le Clols in het Nederlands

Wat een prachtige plek in een schitterende omgevin

pija
21-8-2014

Camping le Clols is een eenvoudige camping waar rust, vrijheid en ontmoeten centraal zijn Daarnaast kun je zelf bepalen waaraan je mee doet, een wandeling, een BBQ een gezamelijke maaltijd, heerlijk gemaakt door de vakantiekok. Het kleine zwembad is een heerlijke verkoeling als het warm is. De grote plekken, zowel in de zon als in de schaduw geven ruim voldoende privacy. Voor ons een heerlijke plek om naar toe te gaan en dat zullen we zeker nog eens gaan doen!

Pija

Gereisd Met partner in juli 2014

Zeer relaxed

dirk
31-10-2013

Camping gelegen op ruime afstand van dorpen steden. 's Nachts doodstil, door hoogte lekker fris, dus heerlijk slapen. Prima zwembad, goede sanitaire voorzieningen (wel basic). Zelfs in hoogseizoen rustig!

Gereisd Met partner in juli 2013

Het paradijs op aarde

Henk ten Kate
5-7-2009

Een fantastisch mooie en rustige plek, voor sommigen helaas wat ver van de bewoonde wereld, maar dat is voor ons juist een pluspunt.

Gereisd Met partner in juli 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • NaturistencampingJa
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clols in St. Laurent de Cerdans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clols zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.