Camping Capfun Fleur de Camargue

• 9.5Staat v/h sanitair
  • 9.3Eetgelegenheden

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Fleur de Camargue voor je op een rij gezet:

65 reviews over Camping Capfun Fleur de Camargue

• 7silv0129-07-2012

Mooie camping, maar wij gaan beslist niet meer!!

De camping is prima, niets aan op te merken, maar de muggen waren verschrikkelijk! De eerste paar dagen viel het nog mee maar na een dag of 5 werd het steeds erger en na een week zaten we vanaf 17.00u in een snikhete tent om de muggen te vermijden. Ondanks dat we voor 3 weken geboekt hadden zijn we na 9 dagen vertrokken. De kinderen sliepen niet meer van de jeuk en huilden veel. We hebben alle verkrijgbare producten voor muggen geprobeerd, maar niets heeft geholpen.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Etienne05-10-2011

Wij gaan er zeker weer naar toe!!!

Drie weken in september 2011, hebben we op de camping verbleven. Er was véél schaduw, wat nodig was, gezien de nog hoge temperaturen. Aan de receptie waren ze zéér vriendelijk, zeker als je een woordje frans kent. Aan de bar die, wel niet zo vaak open was, gezien de lagere bezetting, waren ze eveneens gedienstig en vriendelijk. Het is een zéér rustige camping, waar het nog echt camperen is!! Op een kwartier met de wagen sta je in Aigues-Mortes en op een half uurtje in Ste-Maries de la Mer. In de buurt, 2 km, in St-Laurent d'Aigouze is er een nieuwe superU. Je kan er fietsen, er zijn verschillende fietspaden in de buurt. Ook sta je op een ogenblik in Le Grau de Roi. Alle genoemde stadjes zijn een aanrader. Alsook de gehele kustlijn met zijn vele badplaatsten.

• 7Staat v/h sanitair

• 6n_darneviel12-08-2011

Saai, eten ranzig

Saaie camping, en het personeel bij de receptie is niet echt vriendelijk. Het eten uit de afhaalsnack is niet aan te raden, het is veel te duur en vooral de patat is ranzig. Op de aankomstdag moest al afgerekend worden. Het zwembad is prettig van grootte en er zijn ligbedden.

• 5Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 7Edwin en familie10-08-2011

Leuke echt Franse camping

Leuke kleine camping. Zwembad niet heel geschikt voor allerkleinsten. Peuterbad 50cm met moeilijk te beklimmen glijbaan en koudste bad. Minibadje 40 cm vast aan grote zwembad (houd je kleine extra goed in de gaten). Leuke glijbanen en zwembad leuk voor kids +5/6. Animatie voor volwassenen elke avond (behalve weekend) met karaoke, disco, flamengo of (kansloze maar wel lachen) franse artiesten. Animatie kan soms wat luidruchtig zijn (reserveer een plaats wat verder van het restaurant). Restaurant bied basis eten en afhaal friet en pizza's. Speelplaats aardig. Leuke omgeving. Hadden hier leuke vakantie

• 8Staat v/h sanitair

• 7Edwin en familie09-08-2011

Echt Franse camping, ligging in mooie omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

2 tips over Camping Capfun Fleur de Camargue

• Etienne, 05-10-2011

Ste-Maries de la Mer, Aigues-Mortes, St-Laurent d'Aigouze, Le Grau du Roi, Maguelone, Sète, enz...

• Rianca, 21-08-2012

Aiges-Mortes is het eerst volgende plaatsje. Oud stadje met (historisch) ommuurd centrum. Erg leuk om 's avonds heen te gaan (ook met de kids). De meeste winkels zijn dan nog open en de temperatuur erg prettig. Supermarkten zijn voldoende aanwezig (in Aiges-Mortes of St. Laurent d'Agouze) en deze zijn ook op zondagochtend open.

0 vragen over Camping Capfun Fleur de Camargue

• Aantal campingplaatsen50 tot 200