Camping Capfun Fleur de Camarguesterstersterster

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, St. Laurent d' Aigouze

9.4Fenomenaal

• 9.5Staat v/h sanitair
  • 9.3Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Fleur de Camargue voor je op een rij gezet:

Meer camping info

65 reviews over Camping Capfun Fleur de Camargue

• 8.19-09-2016

Het is een kleine rustige camping n september. Voor ons ideaal gelegen om elke dag op bezoek te gaan bij mijn broer in La Grande Motte. Ook is het maar 15/20 minuten rijden naar het strand. Langs het kanaal fietsen leuk. Prachtige natuur met vogels. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Aiques Mortes. Ik vond de manier waarop de reservering tot stand kwam, wat onduidelijk. Geen bevestiging, wel bevestiging van betaling en dat was het.

• 5john karst16-09-2016

leuk, maar nooit meer

Bij aankomst kregen we een (grotere) caravan aangeboden dan dat wij geboekt hadden ( nr 155 ) Het grote terras aan de caravan keek uit op de achterkant van onze buurman ( afstand 50 cm).met gevolg dat wij zo tegen het wc raam van hun aankeken en de afvoer van de airco (warme lucht) bij ons op het terras geblazen werd. Trouwens alle caravans staan hooguit 1 meter van elkaar af. Het zwembad was goed, er waren alleen tuinstoelen, geen ligbedden en geen parasols . Schaduw moest komen van 3 kleine boompjes. Ook de prijzen voor het eten waren aan de hoge kant( 4 euro voor kleine portie frites, 7 voor grote portie).

• 7Staat v/h sanitair
      • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

• 8.15-09-2016

Een gezellige camping met vriendelijk personeel waar je je geen moment hoeft te vervelen. Ook de omgeving is erg mooi en er zijn genoeg bezienswaardigheden in de buurt. Voor de Nederlandse kinderen is het bijna niet te doen om bij de animatie aan te sluiten. Dit omdat alles in het frans is en er geen engels of nederlands wordt gesproken. Ook het engels bij de receptie en de bar is niet goed. Het geluid van de animatie in de avond is heel erg hard...te hard!

• 10.29-08-2016

Zeer goed

• fantastische zwemaden en glijbanen in verhouding tot de grootte van de camping: echt een 10+
        • kleine en overzichtelijke camping waardoor je kleine kinderen vanaf een jaar of 6 rustig alleen op de camping kan los laten lopen
        • fantastich mooie omgeving met heel leuk dorpjes in de buurt . - horren (tegen de muggen) en blinderende gordijnen voor ramen van de caravans
        • prijs van de fiets verhuur verlagen (EUR 50 per week is echt te veel)
        • echte lakens en slopen aanbieden ipv papier
        • verder was alles top!!!

• 8Etienne05-10-2011

Wij gaan er zeker weer naar toe!!!

Drie weken in september 2011, hebben we op de camping verbleven. Er was véél schaduw, wat nodig was, gezien de nog hoge temperaturen. Aan de receptie waren ze zéér vriendelijk, zeker als je een woordje frans kent. Aan de bar die, wel niet zo vaak open was, gezien de lagere bezetting, waren ze eveneens gedienstig en vriendelijk. Het is een zéér rustige camping, waar het nog echt camperen is!! Op een kwartier met de wagen sta je in Aigues-Mortes en op een half uurtje in Ste-Maries de la Mer. In de buurt, 2 km, in St-Laurent d'Aigouze is er een nieuwe superU. Je kan er fietsen, er zijn verschillende fietspaden in de buurt. Ook sta je op een ogenblik in Le Grau de Roi. Alle genoemde stadjes zijn een aanrader. Alsook de gehele kustlijn met zijn vele badplaatsten.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2011

2 tips over Camping Capfun Fleur de Camargue

• Etienne, 05-10-2011

Ste-Maries de la Mer, Aigues-Mortes, St-Laurent d'Aigouze, Le Grau du Roi, Maguelone, Sète, enz...

• Rianca, 21-08-2012

Aiges-Mortes is het eerst volgende plaatsje. Oud stadje met (historisch) ommuurd centrum. Erg leuk om 's avonds heen te gaan (ook met de kids). De meeste winkels zijn dan nog open en de temperatuur erg prettig. Supermarkten zijn voldoende aanwezig (in Aiges-Mortes of St. Laurent d'Agouze) en deze zijn ook op zondagochtend open.

0 vragen over Camping Capfun Fleur de Camargue

• Aantal campingplaatsen50 tot 200