Camping Capfun Fleur de Camargue

Camping Capfun Fleur de Camargue
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Fleur de Camargue voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Capfun Fleur de Camargue in het Nederlands

19-9-2016

Het is een kleine rustige camping n september. Voor ons ideaal gelegen om elke dag op bezoek te gaan bij mijn broer in La Grande Motte. Ook is het maar 15/20 minuten rijden naar het strand. Langs het kanaal fietsen leuk. Prachtige natuur met vogels. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Aiques Mortes. Ik vond de manier waarop de reservering tot stand kwam, wat onduidelijk. Geen bevestiging, wel bevestiging van betaling en dat was het.

15-9-2016

Een gezellige camping met vriendelijk personeel waar je je geen moment hoeft te vervelen. Ook de omgeving is erg mooi en er zijn genoeg bezienswaardigheden in de buurt. Voor de Nederlandse kinderen is het bijna niet te doen om bij de animatie aan te sluiten. Dit omdat alles in het frans is en er geen engels of nederlands wordt gesproken. Ook het engels bij de receptie en de bar is niet goed. Het geluid van de animatie in de avond is heel erg hard...te hard!

Zeer goed

29-8-2016
              • fantastische zwemaden en glijbanen in verhouding tot de grootte van de camping: echt een 10+
              • kleine en overzichtelijke camping waardoor je kleine kinderen vanaf een jaar of 6 rustig alleen op de camping kan los laten lopen
              • fantastich mooie omgeving met heel leuk dorpjes in de buurt . - horren (tegen de muggen) en blinderende gordijnen voor ramen van de caravans
              • prijs van de fiets verhuur verlagen (EUR 50 per week is echt te veel)
              • echte lakens en slopen aanbieden ipv papier
              • verder was alles top!!!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
              • SchaduwplaatsenAanwezig
              • MobilehomesAanwezig
              • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Fleur de Camargue in St. Laurent d' Aigouze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Fleur de Camargue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.