Camping Capfun Fleur de Camargue

• 9.5Staat v/h sanitair
  • 9.3Eetgelegenheden

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Fleur de Camargue voor je op een rij gezet:

65 reviews over Camping Capfun Fleur de Camargue

• 9Cindy Raaijmakers18-08-2015

Super vakantie gehad

Kleine camping met voldoende animatie. Wel alles in het Frans. Leuk zwembad erbij. Caravan was prima. Niet veel last van muggen gehad. Veel te doen in de omgeving. Kortom, voor herhaling vatbaar.

• 9Familie uit Voorschoten08-08-2015

Heel leuke vakantie gehad!

Heel erg leuke camping met veel animatie voor kinderen, vriendelijk en behulpzaam personeel en een mooi zwembad. Onze stacaravan was mooi en voorzien van alle gemakken. Zelfs een vaatwasser! Onze dochters (4 en 8) hebben echt de tijd van hun leven gehad met de pop Carabouille en de mini disco. De omgeving is mooi en er is veel te doen zoals paardrijden. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en kunnen deze camping iedereen aanraden.

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 7hussie02-03-2014

Simpele camping

leuke simpele camping, ligt in een moeras. Omgeving is absoluut de moeite waard. Avond wel last van muggen.

• 4Roel10-10-2012

Nooit meer deze reisorganisatie

Op de dag van aankomst moesten wij extra bijbetalen, omdat we bij de boeking niet zouden hebben aangegeven dat we met 4 personen kwamen. Dit is een fout op de boeking site! Ook hebben we in het boekingsformulier dat we vooraf naar de camping moesten sturen aangegeven dat we met 4 personen kwamen.

Halverwege ons verblijf mochten we ineens onze koelelementen niet meer in de vriezer leggen bij de bar. De camping kon geen alternatief bieden.

Het grote zwembad is een aantal dagen buiten gebruik geweest, omdat er een pomp kapot zou zijn. Niemand kon aangeven hoe lang het nog ging duren.

De staanplaatsen zijn alles behalve vlak. Aangegeven dat we met 1 grote en 1 kleine tent kwamen, maar de plaats was nauwelijks genoeg voor 1 grote tent. Een andere plek konden we niet krijgen. Dat is nogal zuur als je heel veel lege plaatsen ziet, en hele grote plaatsen met maar een klein tentje er op.

Het personeel spreekt amper Engels (bij de bar helemaal niet), communiceren is dus moeilijk.

• 3Staat v/h sanitair

• 7Rianca21-08-2012

Leuke camping maar jammer van de muggen

Helaas stond er voor ons vertrek naar deze camping niets op Zoover over de muggen. Want zoals in beoordelingen van dit jaar al eerder is vermeld: wat een muggen!! Wij zijn helemaal lek gestoken. En helaas niet alleen door muggen maar ook door wespen. Op de camping is niets aan te merken. Prima zwembad met veel glijbanen, prima personeel, erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten bij het 'restaurant' was ook goed. De patat was helemaal niet vet en de porties ruim voldoende.
    Echter nogmaals: jammer van de muggen. Die hebben onze vakantie toch wel (een beetje) verpest. De omgeving heeft ook wel veel te bieden. Leuke plaatsjes dichtbij. Echter het strand is wel wat verder weg dan 9 km. Dit blijkt nl. 15 km te zijn en het is een erg toeristisch gebied dus je staat ook nog geruime tijd in de file. Trek dus maar 45 min. tot een uur uit voor de rit naar het strand. De parkeergelegenheid bij het strand is niet optimaal (en betaald).

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8alex16-08-2012

Leuke camping alleen jammer van de muggen

Bij de receptie spraken ze goed engels en waren ze redelijk behulpzaam. Het zwembad was ook leuk, alleen jammer van de muggen. Het sanitair was voor franse begrippen goed, alleen jammer van de muggen. De plekken waren redelijk, alleen jammer van de muggen. We zouden hier zo weer heen gaan als ze wat konden doen aan de muggen. we hebben voor meer dan €100,- aan antimuggen spul gekocht en werden evengoed lekgeprikt. Nooit meer, niet vanwege de camping en het personeel, maar enkel en alleen vanwegen de muggen.

• 7Staat v/h sanitair

• 7silv0129-07-2012

Mooie camping, maar wij gaan beslist niet meer!!

De camping is prima, niets aan op te merken, maar de muggen waren verschrikkelijk! De eerste paar dagen viel het nog mee maar na een dag of 5 werd het steeds erger en na een week zaten we vanaf 17.00u in een snikhete tent om de muggen te vermijden. Ondanks dat we voor 3 weken geboekt hadden zijn we na 9 dagen vertrokken. De kinderen sliepen niet meer van de jeuk en huilden veel. We hebben alle verkrijgbare producten voor muggen geprobeerd, maar niets heeft geholpen.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Edwin en familie10-08-2011

Leuke echt Franse camping

Leuke kleine camping. Zwembad niet heel geschikt voor allerkleinsten. Peuterbad 50cm met moeilijk te beklimmen glijbaan en koudste bad. Minibadje 40 cm vast aan grote zwembad (houd je kleine extra goed in de gaten). Leuke glijbanen en zwembad leuk voor kids +5/6. Animatie voor volwassenen elke avond (behalve weekend) met karaoke, disco, flamengo of (kansloze maar wel lachen) franse artiesten. Animatie kan soms wat luidruchtig zijn (reserveer een plaats wat verder van het restaurant). Restaurant bied basis eten en afhaal friet en pizza's. Speelplaats aardig. Leuke omgeving. Hadden hier leuke vakantie

• 8Staat v/h sanitair

• 7Edwin en familie09-08-2011

Echt Franse camping, ligging in mooie omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

2 tips over Camping Capfun Fleur de Camargue

• Etienne, 05-10-2011

Ste-Maries de la Mer, Aigues-Mortes, St-Laurent d'Aigouze, Le Grau du Roi, Maguelone, Sète, enz...

• Rianca, 21-08-2012

Aiges-Mortes is het eerst volgende plaatsje. Oud stadje met (historisch) ommuurd centrum. Erg leuk om 's avonds heen te gaan (ook met de kids). De meeste winkels zijn dan nog open en de temperatuur erg prettig. Supermarkten zijn voldoende aanwezig (in Aiges-Mortes of St. Laurent d'Agouze) en deze zijn ook op zondagochtend open.

0 vragen over Camping Capfun Fleur de Camargue

• Aantal campingplaatsen50 tot 200