Camping Capfun Fleur de Camargue

Camping Capfun Fleur de Camargue
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Fleur de Camargue voor je op een rij gezet:

Capfun
Capfun

1 review over Camping Capfun Fleur de Camargue in het Nederlands

Saai, eten ranzig

n_darneviel
12-8-2011

Saaie camping, en het personeel bij de receptie is niet echt vriendelijk. Het eten uit de afhaalsnack is niet aan te raden, het is veel te duur en vooral de patat is ranzig. Op de aankomstdag moest al afgerekend worden. Het zwembad is prettig van grootte en er zijn ligbedden.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 24 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Fleur de Camargue in St. Laurent d' Aigouze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Fleur de Camargue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.