Camping Capfun Fleur de Camargue

• 9.5Staat v/h sanitair
  • 9.3Eetgelegenheden

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Fleur de Camargue voor je op een rij gezet:

65 reviews over Camping Capfun Fleur de Camargue

• 5john karst16-09-2016

leuk, maar nooit meer

Bij aankomst kregen we een (grotere) caravan aangeboden dan dat wij geboekt hadden ( nr 155 ) Het grote terras aan de caravan keek uit op de achterkant van onze buurman ( afstand 50 cm).met gevolg dat wij zo tegen het wc raam van hun aankeken en de afvoer van de airco (warme lucht) bij ons op het terras geblazen werd. Trouwens alle caravans staan hooguit 1 meter van elkaar af. Het zwembad was goed, er waren alleen tuinstoelen, geen ligbedden en geen parasols . Schaduw moest komen van 3 kleine boompjes. Ook de prijzen voor het eten waren aan de hoge kant( 4 euro voor kleine portie frites, 7 voor grote portie).

• 7Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

• 8Etienne05-10-2011

Wij gaan er zeker weer naar toe!!!

Drie weken in september 2011, hebben we op de camping verbleven. Er was véél schaduw, wat nodig was, gezien de nog hoge temperaturen. Aan de receptie waren ze zéér vriendelijk, zeker als je een woordje frans kent. Aan de bar die, wel niet zo vaak open was, gezien de lagere bezetting, waren ze eveneens gedienstig en vriendelijk. Het is een zéér rustige camping, waar het nog echt camperen is!! Op een kwartier met de wagen sta je in Aigues-Mortes en op een half uurtje in Ste-Maries de la Mer. In de buurt, 2 km, in St-Laurent d'Aigouze is er een nieuwe superU. Je kan er fietsen, er zijn verschillende fietspaden in de buurt. Ook sta je op een ogenblik in Le Grau de Roi. Alle genoemde stadjes zijn een aanrader. Alsook de gehele kustlijn met zijn vele badplaatsten.

• 7Staat v/h sanitair

2 tips over Camping Capfun Fleur de Camargue

• Etienne, 05-10-2011

Ste-Maries de la Mer, Aigues-Mortes, St-Laurent d'Aigouze, Le Grau du Roi, Maguelone, Sète, enz...

• Rianca, 21-08-2012

Aiges-Mortes is het eerst volgende plaatsje. Oud stadje met (historisch) ommuurd centrum. Erg leuk om 's avonds heen te gaan (ook met de kids). De meeste winkels zijn dan nog open en de temperatuur erg prettig. Supermarkten zijn voldoende aanwezig (in Aiges-Mortes of St. Laurent d'Agouze) en deze zijn ook op zondagochtend open.

0 vragen over Camping Capfun Fleur de Camargue

• Aantal campingplaatsen50 tot 200