Camping Capfun Fleur de Camargue

FrankrijkLanguedoc - RoussillonSt. Laurent d' Aigouze

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Capfun Fleur de Camargue voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 63 reviews
+38/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 63 reviews
  • 6.9Eetgelegenheden
  • 7.7Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

65 Reviews over Capfun Fleur de Camargue

• 10Rouet05-06-2018

petit camping calme

petit camping calme personnel efficace et sympathique piscines bien chauffées, tres agreables

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8.19-09-2016

Het is een kleine rustige camping n september. Voor ons ideaal gelegen om elke dag op bezoek te gaan bij mijn broer in La Grande Motte. Ook is het maar 15/20 minuten rijden naar het strand. Langs het kanaal fietsen leuk. Prachtige natuur met vogels. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Aiques Mortes. Ik vond de manier waarop de reservering tot stand kwam, wat onduidelijk. Geen bevestiging, wel bevestiging van betaling en dat was het.

• 5john karst16-09-2016

leuk, maar nooit meer

Bij aankomst kregen we een (grotere) caravan aangeboden dan dat wij geboekt hadden ( nr 155 ) Het grote terras aan de caravan keek uit op de achterkant van onze buurman ( afstand 50 cm).met gevolg dat wij zo tegen het wc raam van hun aankeken en de afvoer van de airco (warme lucht) bij ons op het terras geblazen werd. Trouwens alle caravans staan hooguit 1 meter van elkaar af. Het zwembad was goed, er waren alleen tuinstoelen, geen ligbedden en geen parasols . Schaduw moest komen van 3 kleine boompjes. Ook de prijzen voor het eten waren aan de hoge kant( 4 euro voor kleine portie frites, 7 voor grote portie).

• 2Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8.15-09-2016

Een gezellige camping met vriendelijk personeel waar je je geen moment hoeft te vervelen. Ook de omgeving is erg mooi en er zijn genoeg bezienswaardigheden in de buurt. Voor de Nederlandse kinderen is het bijna niet te doen om bij de animatie aan te sluiten. Dit omdat alles in het frans is en er geen engels of nederlands wordt gesproken. Ook het engels bij de receptie en de bar is niet goed. Het geluid van de animatie in de avond is heel erg hard...te hard!

• 10.29-08-2016

Zeer goed

• fantastische zwemaden en glijbanen in verhouding tot de grootte van de camping: echt een 10+
    • kleine en overzichtelijke camping waardoor je kleine kinderen vanaf een jaar of 6 rustig alleen op de camping kan los laten lopen
    • fantastich mooie omgeving met heel leuk dorpjes in de buurt . - horren (tegen de muggen) en blinderende gordijnen voor ramen van de caravans
    • prijs van de fiets verhuur verlagen (EUR 50 per week is echt te veel)
    • echte lakens en slopen aanbieden ipv papier
    • verder was alles top!!!
  • 7Jeanine Jacotot21-09-2015

Camping calme et agréable

Nous avons passé un bon séjour dans un mobillhom bien aménagé. Ce camping est situé près de bien des endroits à visiter donc peu de route à faire pour trouver du dépaysement...et la mer. Bon rapport qualité prix.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Vandoorslaert Eric15-09-2015

camping calme

endroit bien situé pour les personnes recherchant une ambiance tranquille ,en dehors de la haute saison..

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 5delcher31-08-2015

Bruyant

Mobil home très beau et neuf, très agréable et confortable .Cependant quand vous demander à la réservation à être placer le + loin possible de toutes animations ou autre et qu'à l'arrivée vous êtes placer le plus près de tout.😱je vous laisse imaginer la déception !700€ fin août .Ils on bien un gentil sourire de compassion, mais ça s'arrête là! Aucun geste commercial pour le dedomagement ils n'onpas fait d'effort pour me replacer loin. Et pour parler du bruit; prenez votre dose de Doliprane car la playlist est la même du matin au soir😁😡et la piscine, espace de jeux, ou placette du soir, musique a fond a saturation! Équipe du bar très sympas , la technique aussi et très réactive .la piscine et les plages me semble très petite pour le nombre de loc.le nombre de sièges n'est pas très adapté au nombres de personnes présents sur les plages. Les jeux sont adapté aux enfants à partir de 4ans. Je revient sans aucun problème séjourner en Camargue mais dans aucun France loc. c'est sur!

• 4Eetgelegenheden
  • 9Cindy Raaijmakers18-08-2015

Super vakantie gehad

Kleine camping met voldoende animatie. Wel alles in het Frans. Leuk zwembad erbij. Caravan was prima. Niet veel last van muggen gehad. Veel te doen in de omgeving. Kortom, voor herhaling vatbaar.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Familie uit Voorschoten08-08-2015

Heel leuke vakantie gehad!

Heel erg leuke camping met veel animatie voor kinderen, vriendelijk en behulpzaam personeel en een mooi zwembad. Onze stacaravan was mooi en voorzien van alle gemakken. Zelfs een vaatwasser! Onze dochters (4 en 8) hebben echt de tijd van hun leven gehad met de pop Carabouille en de mini disco. De omgeving is mooi en er is veel te doen zoals paardrijden. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en kunnen deze camping iedereen aanraden.

• 6Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar