Camping Capfun Fleur de Camargue

• 6.7Eetgelegenheden

Meer camping info

56 reviews over Camping Capfun Fleur de Camargue

• 8.19-09-2016

Het is een kleine rustige camping n september. Voor ons ideaal gelegen om elke dag op bezoek te gaan bij mijn broer in La Grande Motte. Ook is het maar 15/20 minuten rijden naar het strand. Langs het kanaal fietsen leuk. Prachtige natuur met vogels. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Aiques Mortes. Ik vond de manier waarop de reservering tot stand kwam, wat onduidelijk. Geen bevestiging, wel bevestiging van betaling en dat was het.

• 5john karst16-09-2016

leuk, maar nooit meer

Bij aankomst kregen we een (grotere) caravan aangeboden dan dat wij geboekt hadden ( nr 155 ) Het grote terras aan de caravan keek uit op de achterkant van onze buurman ( afstand 50 cm).met gevolg dat wij zo tegen het wc raam van hun aankeken en de afvoer van de airco (warme lucht) bij ons op het terras geblazen werd. Trouwens alle caravans staan hooguit 1 meter van elkaar af. Het zwembad was goed, er waren alleen tuinstoelen, geen ligbedden en geen parasols . Schaduw moest komen van 3 kleine boompjes. Ook de prijzen voor het eten waren aan de hoge kant( 4 euro voor kleine portie frites, 7 voor grote portie).

• 2Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2016

• 8.15-09-2016

Een gezellige camping met vriendelijk personeel waar je je geen moment hoeft te vervelen. Ook de omgeving is erg mooi en er zijn genoeg bezienswaardigheden in de buurt. Voor de Nederlandse kinderen is het bijna niet te doen om bij de animatie aan te sluiten. Dit omdat alles in het frans is en er geen engels of nederlands wordt gesproken. Ook het engels bij de receptie en de bar is niet goed. Het geluid van de animatie in de avond is heel erg hard...te hard!

• 10.29-08-2016

Zeer goed

• fantastische zwemaden en glijbanen in verhouding tot de grootte van de camping: echt een 10+
    • kleine en overzichtelijke camping waardoor je kleine kinderen vanaf een jaar of 6 rustig alleen op de camping kan los laten lopen
    • fantastich mooie omgeving met heel leuk dorpjes in de buurt . - horren (tegen de muggen) en blinderende gordijnen voor ramen van de caravans
    • prijs van de fiets verhuur verlagen (EUR 50 per week is echt te veel)
    • echte lakens en slopen aanbieden ipv papier
    • verder was alles top!!!

• 9Cindy Raaijmakers18-08-2015

Super vakantie gehad

Kleine camping met voldoende animatie. Wel alles in het Frans. Leuk zwembad erbij. Caravan was prima. Niet veel last van muggen gehad. Veel te doen in de omgeving. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Familie uit Voorschoten08-08-2015

Heel leuke vakantie gehad!

Heel erg leuke camping met veel animatie voor kinderen, vriendelijk en behulpzaam personeel en een mooi zwembad. Onze stacaravan was mooi en voorzien van alle gemakken. Zelfs een vaatwasser! Onze dochters (4 en 8) hebben echt de tijd van hun leven gehad met de pop Carabouille en de mini disco. De omgeving is mooi en er is veel te doen zoals paardrijden. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en kunnen deze camping iedereen aanraden.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7hussie02-03-2014

Simpele camping

leuke simpele camping, ligt in een moeras. Omgeving is absoluut de moeite waard. Avond wel last van muggen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 4Roel10-10-2012

Nooit meer deze reisorganisatie

Op de dag van aankomst moesten wij extra bijbetalen, omdat we bij de boeking niet zouden hebben aangegeven dat we met 4 personen kwamen. Dit is een fout op de boeking site! Ook hebben we in het boekingsformulier dat we vooraf naar de camping moesten sturen aangegeven dat we met 4 personen kwamen.

Halverwege ons verblijf mochten we ineens onze koelelementen niet meer in de vriezer leggen bij de bar. De camping kon geen alternatief bieden.

Het grote zwembad is een aantal dagen buiten gebruik geweest, omdat er een pomp kapot zou zijn. Niemand kon aangeven hoe lang het nog ging duren.

De staanplaatsen zijn alles behalve vlak. Aangegeven dat we met 1 grote en 1 kleine tent kwamen, maar de plaats was nauwelijks genoeg voor 1 grote tent. Een andere plek konden we niet krijgen. Dat is nogal zuur als je heel veel lege plaatsen ziet, en hele grote plaatsen met maar een klein tentje er op.

Het personeel spreekt amper Engels (bij de bar helemaal niet), communiceren is dus moeilijk.

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7Rianca21-08-2012

Leuke camping maar jammer van de muggen

Helaas stond er voor ons vertrek naar deze camping niets op Zoover over de muggen. Want zoals in beoordelingen van dit jaar al eerder is vermeld: wat een muggen!! Wij zijn helemaal lek gestoken. En helaas niet alleen door muggen maar ook door wespen. Op de camping is niets aan te merken. Prima zwembad met veel glijbanen, prima personeel, erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten bij het 'restaurant' was ook goed. De patat was helemaal niet vet en de porties ruim voldoende.
    Echter nogmaals: jammer van de muggen. Die hebben onze vakantie toch wel (een beetje) verpest. De omgeving heeft ook wel veel te bieden. Leuke plaatsjes dichtbij. Echter het strand is wel wat verder weg dan 9 km. Dit blijkt nl. 15 km te zijn en het is een erg toeristisch gebied dus je staat ook nog geruime tijd in de file. Trek dus maar 45 min. tot een uur uit voor de rit naar het strand. De parkeergelegenheid bij het strand is niet optimaal (en betaald).

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8alex16-08-2012

Leuke camping alleen jammer van de muggen

Bij de receptie spraken ze goed engels en waren ze redelijk behulpzaam. Het zwembad was ook leuk, alleen jammer van de muggen. Het sanitair was voor franse begrippen goed, alleen jammer van de muggen. De plekken waren redelijk, alleen jammer van de muggen. We zouden hier zo weer heen gaan als ze wat konden doen aan de muggen. we hebben voor meer dan €100,- aan antimuggen spul gekocht en werden evengoed lekgeprikt. Nooit meer, niet vanwege de camping en het personeel, maar enkel en alleen vanwegen de muggen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012