Camping Isis en Cevennesstersterster

Tonen op kaart

28 reviews over Camping Isis en Cevennes

• 4Olivier03-08-2019

Teleurstellend

Teleurstellend. De weg langs de camping is erg rumoerig. Bijna dag en nacht raast er verkeer over. Verder zijn de sanitaire voorzieningen onder de maat. Bijv geen warm water om mee af te wassen. Na 3 dagen vertrokken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7hendrik frederik kamperman01-07-2019

heerlijk genieten

gescheidenis lekker rustig leuke rit naar de middellandse zee

• 7Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2018

• 6Anke-Steven22-08-2016

Middelmatige score

We hadden heel veel verwachtingen van deze camping, omdat hij heel mooi leek op de website. De camping heeft ook wel veel te bieden. De kinderen vonden het er heel leuk, met de rivier en voetbalveldje en andere leuke plekjes op de camping. Persoonlijk vond ik de camping nogal rumoerig (veel lawaai 's avonds), heel vuil sanitair en je hoort 's nachts de weg ernaast. Het zwembad vond ik ook niet echt proper. Het restaurantje was wel heel leuk. Vandaar een matige score.

• 2Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6Anoniem16-08-2016

Alles kan en mag, wel vieze wc's

Redelijk grote camping met veel schaduw en internationaal publiek. Paar plekken direct aan de rivier zijn geweldig. Wel ook dichtbij de weg, waar behoorlijk hard gereden wordt (oa met knetterende motoren), en wat geluidoverlast van jongeren 's nachts. Losse sfeer op de camping erg prettig, maar de vieze toiletten en douches zijn een groot minpunt. Zeker voor de prijs die ze vragen voor een kampeerplek.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Familie Van der Linden07-08-2012

Camping Isis: een heerlijke plek!!

Goed beschaduwd terrein waar kinderen in alle veiligheid op avontuur kunnen gaan. Sfeer van vrijheid, gemoedelijkheid, met aandacht en tolerantie voor kinderen. Losse en wat artistieke sfeer, met humor en liefde voor natuur en mens. Zwembad met plonsbad. Leuke rivier om te pootjebaden, te dobberen, dammen te bouwen, vissen, zwemmen, of gewoon te zitten lezen met de voeten in het water. Authentieke oude hoeve als centraal gebouw, waar groot en klein zich thuis voelt. Gezellig terras waar je op alle uren van de dag kan neerstrijken. Prachtige natuur in de omgeving, schilderachtige dorpjes en zuiderse marktjes. De zee op een uurtje rijden. Supervriendelijk en dienstvaardig personeel. De laatste drie jaren huren wij een mobilhome; alle comfort is er aanwezig, alles is er schoon. Als je van een vrije, losse sfeer houdt, een levensgenieter bent, kan loslaten en een beetje filosoof bent, dan z

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Frans Bouwman01-02-2011

super leuk

Ik kom al jaren op Isis. Het is een gezellige camping. Er is 's avonds altijd wat te doen. en voor de kinderen worden er activiteiten georganiseerd. Niet in het Nederlands, maar ze doen er zeker iets aan. Het sanitair is niet schoon. Maar het is gewoon de charme van een franse camping. De plekken voor de caravans zijn groot en omgeven door bomen. Kortom het is een leuke echte Franse camping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 5Jolanda Prinsen29-08-2010

Tegenvaller...

Wij hadden deze camping op doorreis van een folder gehaald en de camping leek ons perfect. Bij aankomst troffen we een zwembad, waarbij het babybadje al lang niet meer schoongemaakt was en de plastic stoelen zonder poten langs het zwembad lagen. Het sanitair zag er niet uit. Er was blijkbaar wel een nieuw gebouwtje aan de voorzijde maar aan de achterzijde van de camping, waar wij dan hadden willen staan (veel ruimte en rustig) stond een oud gebouw. Spraken een man die er al 30 jaar kwam.... Camping ligt aan de doorgaande weg. Wij zijn doorgereden op zoek naar een andere camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7Lisanne18-08-2009

Rustige, schaduwrijke camping

Een mooie camping met veel bomen en daardoor ook veel schaduw. Dat is in de zomer ook wel nodig met temperaturen van zo'n 30 graden. In het riviertje bij de camping kun je ook heerlijk afkoelen. Wij hadden gelukkig een hele rustige plaats, vlakbij het zwembad en het cafe was het wel wat rumoeriger. Het sanitair is verouderd, maar volgens een Belgische dame die hier elk jaar komt wordt dit deze winter vernieuwd. Het restaurant is zeker geen aanrader, maar in de buurt zijn genoeg leuke restaurantjes. De ligging is perfect, je bent zo in Nimes of in Montpeiller. Ook zitten er veel kanoverhuurders in de buurt, een kanotocht hier is echt een aanrader!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2009

• 7miegertje15-08-2009

prima vertoeven

De camping ligt lekker in het bos, aan mooi riviertje. Kinderen genoeg om vriendjes te maken. Sanitair mag wel eens vernieuwd worden, is geen overbodige luxe. In de buurt is vanalles om te bekijken en te doen. Een aanrader........

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 7Virgil27-07-2009

Gemoedelijke kleinschalige camping

Charmante, gemoedelijke en kleinschalige camping in een natuurpark; de Cevennes. De sfeer op de camping is ontspannen te noemen met voornamelijk Nederlanders, Belgen en Fransen. Je kunt hier echt tot rust komen. De camping ligt aan een riviertje waar je kunt zwemmen en vissen.

In de omgeving is veel te zien en te doen. Binnen anderhalf uur rijden ben je in de historische stad Nimes, of lig je aan het strand onder Montpellier. Een kanotochtje is de perfecte manier om de mooie bergrijke omgeving vanaf het water te verkennen.

In het stadje Ganges, op een kwartier rijden van de camping, vind je een grote supermarkt. Vlakbij de camping hebben wij heerlijk gegeten bij 'Le piano du roc'.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2009

0 tips over Camping Isis en Cevennes

5 vragen over Camping Isis en Cevennes

• mvg, 02-02-2017

watertemperatuur

is de rivier koud of lekker behaaglijk

• Marco, 26-07-2015

huisjes

hoe zijn de houten huisjes schoon of versleten

• Marco, 26-07-2015

rivierwater temperatuur

is het water in de rivier koud en koel het s avonds af

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig