Camping Les Casteillets

Camping Les Casteillets

We hebben een aantal aanbieders voor Les Casteillets voor je op een rij gezet:

Eurocampings
Eurocampings

2 reviews over Camping Les Casteillets in het Nederlands

erg leuk!

fam. ter Stal
22-8-2009

Kleine, overzichtelijke camping, op een mooie plek. Wij huurden een stacaravan, deze waren nog nagenoeg nieuw en keurig. Het is een camping met overwegend fransen, maar je voelt je er erg welkom. Ondanks dat het een kleine camping is, is het animatieteam heel fanatiek (wel alles in het frans) en groot en klein doen mee. Er stroomt een prachtig riviertje bij de camping en er is een eenvoudig maar prima zwembad. Heerlijke mosselen gegeten op een van de avonden. Afstand tot de zee is ongeveer 20 minuten, prima te doen. Wij willen zeker nog een keer naar deze camping terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009
2008

wij zijn al diverse malen op deze camping geweest in het

van breugel
2-4-2008

wij zijn al diverse malen op deze camping geweest in het voorseizoen. Erg rustig gelegen op een mooi begroeid terrein wat heel goed bijgehouden word. Het sanitair is piekfijn in orde.

Gereisd Met partner in Wed Apr 02 2008 15:39:27 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Casteillets in St. Jean-Pla-de-Corts, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Casteillets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.