Camping La Vallée

109 reviews over Camping La Vallée

• 2018
    8Renze Haitsma24-08-2018

Vacance 8/8-16/8

Fijne vakantie op de La Vallee. Zoals gewoonlijk met zeer schoon sanitair en vriendelijke mensen.

Gereisd in augustus 2018

• Oude reviews

9Johanna14-09-2017

Heerlijke camping

Ruime plaatsen en bijzonder vriendelijke mensen die de camping beheren. Dicht bij de kust

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 8Janine09-08-2017

Leuke camping op een ideale locatie

Prima camping, niet zo groot. Prima sanitair, prima eten, prima plekken, zwembad om af te koelen, vriendelijk personeel, niet veel Nederlanders, veel mensen die kort komen op doorreis naar Spanje en een super locatie. Vlak bij de snelweg, binnen 10 minuten in Spanje, tussen de bergen en je bent snel bij zee.

• 8Eetgelegenheden

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7Nicole02-09-2015

dorgangscamping

Goede doorgangscamping op weg naar Spanje; niet ver van de autostrade gelegen. Grote staanplaatsen die niet afgebakend zijn. Klein zwembad. Vriendelijk onthaal. Mooi en proper sanitair. Grootwarenhuis + benzine op 5 min rijden.

Gereisd met partner in april 2015

• 7zwerver1129-08-2014

Matige camping, super schoon sanitair

Wat voor veel kampeerders tegenwoordig belangrijk is biedt deze camping; super schoon sanitair, al is het afwaswater vaak te koud. De kampeerplekken zijn divers (groot/klein/zon schaduw), geef dus duidelijk aan wat je wilt. Camping is onverhard en er wordt dapper hard doorgereden, wat stofwolken veroorzaakt! Met de rivier wordt gepronkt, maar recreëren naast de camping is (nog) niet mogelijk. Dorp binnen 10 min aan te wandelen met een leuk centrum met de nodige winkeltjes (brood/vlees/supermarkt etc). Voor WIFI kun je dagelijks per device een code ophalen bij de receptie en daarmee 1 uur (aaneengesloten) internetten. Voor normaal gebruik internet betaal je vanaf 4,50 euro voor 12 uur onbeperkt. Ook kan internet per 30 min gekocht worden wat is stukjes gebruikt kan worden. Watertappunten zijn er weinig op de camping met bijzonder lage druk (10 liter can duurt rond de 10 min om te vullen)

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2014

• 6fitting21-08-2014

Prima doorreiscamping naar Spanje

Leuke camping als je van rust houdt, mooi gelegen bij rivier. Eenvoudig sanitair en eetgelegenheid, brood in dorp halen. Beetje rommelige indeling voor een Franse camping. Door ons alleen als overnachting gebruikt naar Spanje

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 7Fam. Dijkstra10-08-2012

Prima camping

Prima camping met een mooi uitzicht. Het personeel is de hele dag in touw om de camping goed draaiende te houden en de gasten van dienst te zijn. De camping is echter behoorlijk frans georienteerd, dit vonden wij wel jammer. Voor ons gevoel was camping meer voor de franse pubers dan voor de kleine kinderen. Wij hadden een plaats tegenover de bar, de muziek/geluid was erg luid. Slechts 1 keer in het restaurant gegeten, dit was prima. In het dorpje zelf is weinig te beleven. Sanitair was redelijk. Vanuit deze camping zijn vele uitstapjes mogelijk, zonder in lange files terecht te komen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Fam. van der Ree26-07-2012

Heerlijke camping, mooie omgeving

Wij hebben op deze camping gekampeerd,we kwamen op de bonnefooi en en kregen de mooiste en vooral erg grote plaats, nr. 2! De eigenaren zijn Franstalig met wat Engelssprekend. De vrouwelijke eigenaresse kan wat woorden Nederlands. Een mooie camping, vooral ook door de ligging. Het sanitair werd goed schoongemaakt, driemaal daags. Er zijn koelkasten te huur,deze worden tot in je tent gezet. Service verdiend echt een 10! Animatiteam is Franstalig, dit was voor ons wel een minpuntje. Er zou wel een nederlandstalig animatieteam lid bij mogen komen. s Avonds zijn er regelmatig in de tent activiteiten, deze gaan gepaard met muziek. Niet tot erg laat, wel vrij luid. Voor ons geen reden om volgend jaar niet naar deze camping terug te gaan! In de omgeving veel winkel/shop mogelijkheden. Argeles-sur-Mer en le Perthus zijn leuke stadjes.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Fam. Koop05-09-2010

wat een rust!

Bij het kleine plaatsje St Jean Pla de Corts ligt aan een riviertje deze camping. Het hoogseizoen was duidelijk voorbij want er waren alleen wat " grijze golf" kampeerders. Niks mis mee overigens. De vele huurcaracvans waren bijna allemaal onverhuurd. Al met al hadden we het zwembad voor ons alleen. Het sanitair was mooi en schoon. De plaats zo ruim als we wilden gezien de weinige kampeerders. We waren alleen op doorreis dus St Jean Pla de Corts niet bekeken. De omgeving is echter magistraal. De Pyreneeen zijn ook aan de Oostkant machtig mooi.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2010

1 tip over Camping La Vallée

• zwerver11, 29-08-2014 Rapporteren

Geeft duidelijk bij aankomst of reservering je wensen aan om teleurstellingen te voorkomen. In de periode dat wij er waren was er een mollenplaag waardoor stoelen etc spontaan in een gat zaken :(

0 vragen over Camping La Vallée

Camping La Vallée info