Appartement Village de Vacances Ravel

4 reviews over Appartement Village de Vacances Ravel in het Nederlands

Heerlijk rustig

Geertje
13-10-2015

Het was een hele fijne vakantie die we op dit parkje hebben doorgebracht. De appartementen zijn ruim genoeg en alhoewel niet nieuw, toch prima uitgerust. Het park ligt heerlijk beschut en wat hoger op de heuvel, dus rust alom. Ook worden er allerlei activiteiten georganiseerd, maar door onze baby hebben we alleen aan het boogschieten meegedaan. Maar dat was heel leuk! Er is heel veel te doen in de omgeving. Wij zijn ruim twee weken geweest en hebben ons goed vermaakt. Je kunt vooral ook heel veel heel mooi wandelen!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2015

Rustige plek voor vakantie in de natuur!

veronique en lode
31-7-2014

Onze vakantie in Les Gîtes de Ravel was super! Michel en Claude zijn vriendelijke eigenaars die er alles aan doen om het iedereen naar hun zin te maken. Het domein ligt midden in de bossen, er worden genoeg activiteit en gepland maar je bent absoluut niet verplicht om die mee te doen. Maar het geeft wel een leuke sfeer.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verblijf voor alle leeftijden

Chris De Waele
23-7-2014

Zijn er ondertussen meer dan 10 maal geweest, vroeger met kleine kinderen, ooit eens met de gehele familie (huur van 4 gites) en de laatste keren alleen met de echtgenote en de fietsen, we hadden daar steeds een echt schitterend tijd. Gelegen in een bosrijk gebied, dicht bij 2 aangename riviertjes en ideaal als uitvalsbasis voor bv Nimes, Avignon, ... Het park wordt beheerd door de familie Michel Soumade - Laune, zij organiseren dagelijks activiteiten voor jong en oud. In het bijzonder gaan kinderen van 12 - 18 j zich daar fantastisch amuseren. En als de kinderen zich amuseren, dan volgen uiteraard de ouders. Prima kwaliteit/prijs verhouding, ca 4 km gelegen uit het centrum van St Jean du Gard waar verder 'alles' te verkrijgen is. De bakker komt evenwel 's morgens (juli-aug) ter plaatse in het park. Een aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2014

Aanrader voor avontuurlijke mensen

Dick van Essen
23-7-2013

Wij komen al jaren met enige regelmaat in dit kleinschalige vakantiepark. De gites zijn eenvoudig maar van alle gemakken voorzien. Er wordt veel georganiseerd door de beide eigenaren. Michel spreekt ook nog eens goed Engels, dus men kan zich gemakkelijk verstaanbaar maken. De Cevennen zijn ruig maar zeer toegankelijk. Door de ligging op een heuvel is het park minder geschikt voor ouderen. St. Jean du Gard en Anduze zijn leuke stadjes om bv. de markt te bezoeken. Door de ligging zit je ook zo in steden als Ales, Nimes, Uzes en Montpellier.

Gereisd Met partner in juni 2013

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Village de Vacances Ravel in St. Jean-du-Gard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Village de Vacances Ravel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.