Camping La Forêt

Camping La Forêt
8,4

49 reviews over Camping La Forêt in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie camping in prachtige omgeving. Vriendelijke eigenaren. Groot zwembad met heerlijke ligstoelen. Publiek van verschillende nationaliteiten zorgt voor een leuke sfeer op de camping.

Hele mooie camping met ruime plaatsen..

Jorijna
23-7-2017

Wij hebben hier 2 weken gestaan. Vriendelijke eigenaars met "hart voor de zaak" Sanitair is schoon, camping is mooi aangelegd en netjes verzorgd. De camping eigenaar weet veel van de natuur en de omgeving en verteld daar graag over. De eigenaresse bakt overheerlijke pizza's en heerlijke cheesecake. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Heerlijke plek, zo relaxed.

Marietta
22-7-2017

Na jaren elk jaar gaan we nu om het jaar. Onze zoon ( nu puber) zou het liefst elk jaar gaan, maar ja je wil ook meer van de wereld zien. Elke keer kijk ik dan toch weer uit naar het la Foret jaar. De pizza's, de rivier, het zwembad, de markt, de causses, de wandeltochten in een woord la douce france. En de vrienden door de jaren heen gemaakt. En last but not least Marc en Jenarda twee unieke mensen met hun passie: hun camping en hun gasten. Klein minpuntje je mist deze plaats al vanaf het moment dat je weer naar huis gaat.

Mooie camping, maar toch nooit meer.

Anoniem
28-8-2016

Pluspunten:

Camping ligt midden in de natuur.

Sanitair is schoon

Pitches zijn gemiddeld tot groot

Minpunten:

Onvriendelijke eigenaren

Nog geen uur op de camping of mijn man werd afgeblaft door eigenaresse, omdat hij iets vroeg. Zij dacht dat hij dat voor de tweede keer vroeg en snauwde 'Hoe vaak moet ik u dit nog vertellen, en een hele preek over de regels van de camping volgde." Mijn man zei "ik vraag u iets voor de eerste keer". Geen response behalve een chagrijnig gezicht volgende.

De ligbedden bij het zwembad zitten vastgemaakt, waardoor je ze niet in de schaduw kunt zetten. Er staan een paar parasols, maar de bedden eronder zijn snel bezet. Veel ligbedden staan dus in de brandende zon. Elke dag zagen wij ook dat die bedden leeg zijn. Jammer als het erg warm is.

Geweldige camping

Catharina
29-6-2016

Lang geleden, zijn we hier met onze (tiener) kinderen een aantal jaren op rij geweest. Zij, net als wij, koesteren hele goede herinneringen aan deze camping. Nu als een soort "tour de nostalgi", zijn we hier weer en vinden dat de camping er alleen maar beter op is geworden. Heerlijk veel schaduw, fantastisch zwembad, geweldig schoon sanitair, lekker eten (pizza's, poulet roti, frietjes) en vooral de aardige, gastvrije en behulpzame eigenaren! Een 10!!!!

Heerlijk rustig, zeker 's avonds! Prachtige natuur, mooie wandel- en fietstochten in de omgeving. Ruime campingplaats en zalig zwembad. Lekkere pizza's, gezellig terrasje. Erg aardige en behulpzame eigenaren.

Voor ons geen minpuntjes.

Fantastische camping

Job
18-2-2016

La Forêt is zonder twijfel de prettigste camping waar wij ooit verbleven hebben. Ik kampeer al 18 jaar met mijn ouders, en we komen eigenlijk nooit meer dan twee keer op dezelfde camping, maar voor La Forêt maken we altijd een uitzondering. Al bijna 10 jaar staan we er de laatste week van de vakantie, ongeacht waar we de rest van de vakantie doorbrengen. Het geweldige zwembad, goede sanitair, ruime standplaatsen en de ontzettend vriendelijke eigenaren (die we na al die jaren als een soort vrienden zijn gaan beschouwen) trekken ons ieder jaar weer naar Saint-Jean du Gard. Al met al echt een topcamping!

fraai gelegen

Peter
19-9-2015

Mooi gelegen en schone camping, veel schaduwrijke plaatsen, prachtige omgeving. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en doen hun best de camping netjes te houden. Er zijn regels op de camping en je wordt er op aangesproken als je je er niet aan houdt. De laatste 1,2 km van de weg naar de camping is mooi en smal. In het begin leuk maar 'even' naar St Jean du Gard is het niet (al duurt het maar 10 min). Wij waren met 3 kinderen van 2, 7 en 11 jaar. Prima camping voor hun, genoeg vriendjes al denken we dat voor de oudste volgend jaar meer vertier nodig is. Een trapveldje werd gemist.

Wat een heerlijke camping!

Eric en Xenia
27-8-2015

Wij komen al 6 jaar op deze mooie en leuke camping en nog steeds willen onze kinderen (nu 9 en 11 jaar) volgend jaar weer terug. Het zwembad is heerlijk en de rivier is op loopafstand (10 minuten wandelen). Er is geen animatie, maar de kinderen vermaken zich prima met elkaar en hun eigen spel. Je kunt op de camping ’s ochtends brood halen en ze hebben heerlijke pizza’s of friet.

De plekken zijn zeer ruim en groot en er is genoeg schaduw op de camping. Het sanitair is schoon. De eigenaren Marc en Jenarda zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Terecht dat deze camping door de Anwb is benoemd als “charme camping”. Er is voldoende te bezichtigen in de omgeving, leuke kleine dorpen en marktjes, maar ook grote steden als Nîmes en Montpellier.

top camping!

Jan
26-8-2015

Heerlijke rustige camping. Mooie grote plekken. De beheerders zijn prima. Er is een mooi zwembad en wat toestellen waar de kinderen op kunnen spelen. Om de camping te bereiken moet je wel een smal weggetje af. Er zijn weinig tot geen gekke dingen op de camping als animatie wat ons juist erg aanspreekt. Treintje, bamboebos, vezenobres en cornice des cevennes zijn leuke dingen om te doen. Al met al een rustige top camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Forêt in St. Jean-du-Gard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Forêt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.