Hotel La Corniche des Cevennes

Kleine hotelsWeer vandaag32°17°

We hebben een aantal aanbieders voor La Corniche des Cevennes voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Corniche des Cevennes in het Nederlands

Gezellig hotelletje

Gaëtan
7-1-2014

Gezellig hotel net buiten St-Jean-Du-Gard. Hond toegelaten

Gereisd Met partner in januari 1988

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Overige servicesKrant

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Corniche des Cevennes in St. Jean-du-Gard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Corniche des Cevennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.