St. Jean de Vedas

We hebben een aantal aanbieders voor St. Jean de Vedas voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Jean de Vedas

Good hotel

Michael,
    6-8-2018

Goed hotel ideaal om door te reizen naar spanje waarde naar geld

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Fijn hotel met zwembad !

Manorma en Joop,
    5-8-2012

Hotel ligt op een industrieterrein vlak bij de snelwegen.

Het heeft een zwembad, lekker maar onverwarmd. Je springt dus in kraanwater, zeg maar. Op de achtergrond hoor je (niet hinderlijk) de auto's voorbij rijden.

Kamer net groot genoeg voor 2. Alles werkt goed. Fijne douche en stille airco. Ietwat gedateerd, maar alles is in orde. Ontbijt ook goed, maar ietsje aan de dure kant.

Per saldo is het hotel te duur. Wij betaalden 75 euro per nacht + 15 euro ontbijt samen. Daar heb je ook het Hilton Luxemburg voor in de zomer-maanden !!

Gereisd met partner in juli 2012

Goede plek

W. Puyk,
    21-8-2011

Het is een heel goed hotel voor de door- of terugreis naar of vanuit Spanje. Je komt vreemd aan rijden maar eenmaal binnen is er een binnenplaats waar je heerlijk kunt zwemmen, eten, drinken en relaxen. Goed gelegen.

Als ze wat meer aandacht aan de tuin zouden geven was het helemaal perfect.

Voor ons zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2011
St. Jean de Vedas scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews