Bed & Breakfast Les Trois Comtes

FrankrijkLanguedoc - RoussillonSt. Hippolyte-du-Fort (Gard)

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Les Trois Comtes voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

3 Reviews over Les Trois Comtes

• 9Anton en Linda28-10-2019

Wauw!!

Wauw! dat is echt het woord wat opkomt wanneer de deur voor je opengaat. Allereerst al door de vrolijke gezichten van Gastheer en gastdame. De ruimtes zijn zeer smaakvol ingericht! De rust en ruimte is fantastisch. De kamer was zeer ruim en de bedden lagen heerlijk!Het ontbijt is heel erg uitgebreid! De omgeving is ook heel erg mooi. Leuke Franse dorpjes en de wandelingen zijn ook een aanrader! Het is heel erg fijn om tips te krijgen voor de omgeving!

• 9Herma13-05-2017

Gastvrijheid met een hoofdletter G

Moegefietst komen we aan. Daar zwaait de deur al open en heten Lindy en Ralph ons welkom. Het prachtige pand met 'beaucoup de caractère', de ommuurde tuin, het zwembad, de gerieflijke patio en natuurlijk de smaakvol ingerichte kamer met alle comfort. Ook voor onze vélos is er een puike plek. Het ontbijtje de volgende ochtend mag er zijn! Een aandachtspunt voor degenen die met de auto komen: parkeren doe je vlakbij, in het centrum

• 10Ine07-05-2017

Heel gezellig verblijf

Een hele gezellige en persoonlijke bed en breakfest gedreven door een jong stel Ralf en Lindy en gevestigt in een mooi hetenhuis. Ligt mooi aan de rand van de Chevennen in de Langdoc Leuk plaatsje vormt een goede uitvalbasis om de omgeving te verkennen. Het is ons zeer goed bevallen dat we er zeker nog een keer terug naar toe gaan. Van het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt omdat het een buitenbad is en het weer het niet toe liet. Zwembad ligt in een mooie tuin met ruime veranda en het is er muis stil. Merkt niet dat je midden in een doep zit. Gewoon weg Super locatie

Bed & Breakfast Les Trois Comtes info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar