Bed and Breakfast Les Trois Comtes

2 reviews over Bed and Breakfast Les Trois Comtes in het Nederlands

Gastvrijheid met een hoofdletter G

Herma
13-5-2017

Moegefietst komen we aan. Daar zwaait de deur al open en heten Lindy en Ralph ons welkom. Het prachtige pand met 'beaucoup de caractère', de ommuurde tuin, het zwembad, de gerieflijke patio en natuurlijk de smaakvol ingerichte kamer met alle comfort. Ook voor onze vélos is er een puike plek.

Het ontbijtje de volgende ochtend mag er zijn!

Een aandachtspunt voor degenen die met de auto komen: parkeren doe je vlakbij, in het centrum

Heel gezellig verblijf

Ine
7-5-2017

Een hele gezellige en persoonlijke bed en breakfest gedreven door een jong stel Ralf en Lindy en gevestigt in een mooi hetenhuis.

Ligt mooi aan de rand van de Chevennen in de Langdoc

Leuk plaatsje vormt een goede uitvalbasis om de omgeving te verkennen.

Het is ons zeer goed bevallen dat we er zeker nog een keer terug naar toe gaan.

Van het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt omdat het een buitenbad is en het weer het niet toe liet.

Zwembad ligt in een mooie tuin met ruime veranda en het is er muis stil. Merkt niet dat je midden in een doep zit.

Gewoon weg Super locatie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Trois Comtes in St. Hippolyte-du-Fort (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Trois Comtes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.