Géén boekingskosten

Les Libellules

FrankrijkLanguedoc - RoussillonSt. Gély-Cornillon (Gard)
5.5VoldoendeScore uit 83 reviews

Meer camping info

83 Reviews over Les Libellules

• 5Dorothé Prins17-08-2022

Leuk voor één keer

Fraai gelegen camping aan een riviertje waar je heerlijk kunt zwemmen. Als je op het terras eet zit je tussen gasten die er al 30 jaar komen, waar je niet tussen komt. Deze camping was twee keer zo duur als de andere campings waar we deze periode stonden in het voorseizoen. Verveloos sanitair dat 40 jaar oud is. Leuk voor één keer

• 1Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 9Marja vd Jagt13-09-2020

Grandioos

We hebben 'n super vakantie gehad op deze kleinschalige camping met mooie plaatsen tussen bomen. Veel privacy en alle ruimte. Het privé strandje aan de cèze is heerlijk om te luieren en te zwemmen. Het sanitair was schoon en netjes. Hoewel wij meestal bij de caravan blijven eten hebben we hier regelmatig gegeten op het gezellige pleintje onder grote oude bomen. De door Stéfan gemaakte pizza's waren heerlijk en op de avond vóór ons vertrek werd speciaal voor ons de frituur aangezet. Top! Wij hebben mede dankzij Sandra en Stefan 'n hele fijne vakantie gehad.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Fam Eversen15-08-2020

Ontzettend leuke gezinscamping!! De kinderen kunnen heerlijk met elkaar op de camping spelen, en zwemmen in de mooie rivier. Wij zaten in een Sunny tent, deze is super mooi en ruim!! Eigenaren zijn vriendelijk en aardig. Echt een aanrader!!!!

• 8Eetgelegenheden
  • 10Anita De Jonge28-06-2020

Adembenemend

Grote plekken op een kleine camping. Prachtige locatie aan de Cèze met groot kiezel privé strand. Ontzettend gezellige en behulpzame eigenaren. 1 a 2 keer in de week heerlijk zelfgemaakte pizza's gemaakt door Stéfan. Ontzettend veel te zien in de omgeving, mooie dorpjes, leuke markten, lavendelvelden en kanoën. Het sanitair is verouderd maar ontzettend schoon en dat vind ik het belangrijkst. Wij gaan normaal gesproken niet 2 keer naar dezelfde camping maar daar gaat nu verandering in komen!

• 9Eetgelegenheden
  • 5Barry23-04-2020

Geweldige omgeving, alleen met weinig mensen leuk.

Wij verbleven in een tent (type Lavendin). Buiten op een overdekte veranda. Ruime plek ook. Het slaapgedeelte was ook goed. Koken was ook prima. Dat is wat betreft de plek en accommodatie. Ook was het heerlijk vertoeven aan de rivier. Dit is echt een groot pluspunt. Het water is er zeer aangenaam. Er komen canoërs voorbij. Deze mogen niet aanmeren op het privé plek van de camping. Nee, echt als je voor je rust bij het water wilt zitten is dit echt fantastisch.
    Wel is het overigens zo dat je vanaf de weg naar de camping wel even onderweg bent en midden door het bos rijdt. Met een caravan is dit niet ideaal.
    Wat wij een minpunt vonden, was dat er na 5 dagen, pal naast ons een stel met een tentje met een klein kind (4 jaar ongeveer) kwam. Dit terwijl de camping 80 % leeg stond. Dit heeft onze rust wel ernstig verstoord. Dit was smet op vakantie. Ook eigenaresse verteld >reactie wuifde dit weg. Zijn 2 dgn. eerder vertrokken.

• 2Eetgelegenheden
  • 9Maas01-03-2020

Heerlijk gekampeerd

Wij hebben heerlijk gekampeerd, een ruime plaats pal aan de rivier met schitterend uitzicht. Het strandje en zwemmen in de rivier maakt dat je een zwembad helemaal niet mist. Onze kinderen gaan al lang niet meer mee, maar die hadden zich hier vroeger ook prima vermaakt, zo zonder animatie maar met alle ruimte. Wij waren er in september, geen idee hoe het in het hoogseizoen is? De camping ligt vrij afgelegen, daar moet je van houden. Maar wel met mooie oude steden als Orange in de buurt. Over het sanitair kunnen wij weinig zeggen, ivm beperkte mobiliteit kregen wij gelijk een sleutel van het afgesloten sanitairgedeelte voor mensen met een beperking. Dus ons eigen toilet, douche en wastafel, elk nadeel heeft zijn voordeel. Super aardige campingeigenaren voor wie geen moeite te veel was.

• 6Michel31-08-2019

Leuke camping aan mooie rustige rivier!

Mooie camping aan een mooie rustige rivier. Super aardige camping eigenaren. Plekken waren speels en ruim. Sanitair was armoedig en te weinig. De bril was altijd warm zeg maar. 🤪 Echt schoon was het ook niet, maar het was zo oud, dat kan je ook niet schoon meer houden. Super veel te doen in de omgeving. Veel leuke en mooie plaatsjes. Ook echt Cornillon aan doen! Op de camping zelf is niets te doen.

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Evelien22-08-2019

prachtige vakantie

Een hele mooie en fijn camping met ruime en mooie plaatsen. Je hebt twee sanitair gebouwen en eentje ervan is wat verouderd maar het was er altijd schoon en netjes. En niet onbelangrijk altijd toiletpapier aanwezig! De eigenaars houden goed rekening met de plaats indeling wat voor een kampeermiddel je hebt, je jonge kinderen of wat oudere kinderen hebt of een hond. Heel erg prettig. De rivier is echt schitterend en je mist een zwembad helemaal niet. Wij hebben de bevers gezien bij schemer, echt heel bijzonder. De camping is ook erg hond vriendelijk en als je verder op het strandje gaat liggen dan kan de hond los zwemmen in de rivier. Onze hond had ook een "camping"vriendinnetje. Wij hebben ons er uitstekend vermaakt en de eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!!

• 9Will en Monique19-08-2019

GEWELDIG!

Wat een heerlijk rustige camping! Sandra en Stéfan maken alles waar wat er op de website vermeld staat. Mooie ruime plekken gelegen aan het prachtige riviertje de Céze. Wij hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad. Prima en schoon sanitair met altijd voldoende toiletpapier. Elke dag verse broodjes te bestellen en in het hoogseizoen tweemaal per week frietjes en heerlijke pizza's. Fijne sfeer. In de buurt prachtige dorpjes; Cornillon, La Roque sur Céze, Goudargues. De bevers hebben we helaas nog niet gezien maar dat gaat zeker de volgende keer gebeuren. Sandra en Stéfan; bedankt voor een heerlijke vakantie, we kunnen er weer een jaartje tegenaan. We hopen van harte jullie volgend jaar weer te bezoeken.

• 8Eetgelegenheden
  • 5Eric06-08-2019

Mooi, maar slecht sanitair

Prachtige camping, klein & kneuterig op een goede manier. Zwemmen in de rivier is geweldig. Alleen was het sanitair erbarmelijk. Vier toiletten voor 50 staanplaatsen, dat werkt natuurlijk niet. De ruimtes waren érg smerig.

• 1Staat v/h sanitair

Camping Les Libellules info