Camping Les Libellules

7.8Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, St. Gély-Cornillon (Gard)

7.8Goed

• 7.6Eetgelegenheden
  • 6.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

80 reviews over Camping Les Libellules

• 6Michel31-08-2019

Leuke camping aan mooie rustige rivier!

Mooie camping aan een mooie rustige rivier. Super aardige camping eigenaren. Plekken waren speels en ruim. Sanitair was armoedig en te weinig. De bril was altijd warm zeg maar. 🤪 Echt schoon was het ook niet, maar het was zo oud, dat kan je ook niet schoon meer houden. Super veel te doen in de omgeving. Veel leuke en mooie plaatsjes. Ook echt Cornillon aan doen! Op de camping zelf is niets te doen.

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 8Evelien22-08-2019

prachtige vakantie

Een hele mooie en fijn camping met ruime en mooie plaatsen. Je hebt twee sanitair gebouwen en eentje ervan is wat verouderd maar het was er altijd schoon en netjes. En niet onbelangrijk altijd toiletpapier aanwezig! De eigenaars houden goed rekening met de plaats indeling wat voor een kampeermiddel je hebt, je jonge kinderen of wat oudere kinderen hebt of een hond. Heel erg prettig. De rivier is echt schitterend en je mist een zwembad helemaal niet. Wij hebben de bevers gezien bij schemer, echt heel bijzonder. De camping is ook erg hond vriendelijk en als je verder op het strandje gaat liggen dan kan de hond los zwemmen in de rivier. Onze hond had ook een "camping"vriendinnetje. Wij hebben ons er uitstekend vermaakt en de eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!!

• 9Will en Monique19-08-2019

GEWELDIG!

Wat een heerlijk rustige camping! Sandra en Stéfan maken alles waar wat er op de website vermeld staat. Mooie ruime plekken gelegen aan het prachtige riviertje de Céze. Wij hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad. Prima en schoon sanitair met altijd voldoende toiletpapier. Elke dag verse broodjes te bestellen en in het hoogseizoen tweemaal per week frietjes en heerlijke pizza's. Fijne sfeer. In de buurt prachtige dorpjes; Cornillon, La Roque sur Céze, Goudargues. De bevers hebben we helaas nog niet gezien maar dat gaat zeker de volgende keer gebeuren. Sandra en Stéfan; bedankt voor een heerlijke vakantie, we kunnen er weer een jaartje tegenaan. We hopen van harte jullie volgend jaar weer te bezoeken.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 5Eric06-08-2019

Mooi, maar slecht sanitair

Prachtige camping, klein & kneuterig op een goede manier. Zwemmen in de rivier is geweldig. Alleen was het sanitair erbarmelijk. Vier toiletten voor 50 staanplaatsen, dat werkt natuurlijk niet. De ruimtes waren érg smerig.

• 1Staat v/h sanitair

• 9Rene en Hinke04-07-2019

Heerlijk relaxed!!! Midden in de natuur.

Zoek je een rustige, gemoedelijke en gezellige camping? Dan ben je bij Libellules aan het juiste adres. Wat een heerlijke camping midden in de natuur en aan de rivier de ceze. Een plek om volledig tot rust te komen. Overdag een temperatuur rond de 26 graden en s'nachts lekker slapen, want dan koelt het flink af. Sanitair keurig netjes en schoon. Heerlijke douches. De eigenaren Sandra en Stefan verwelkomen je vriendelijk en zijn zeer behulpzaam. En wat is er leuker dan met een groep gezellige vakantiegangers naar het WK van de Nederlandse dames te kijken. In de ochtend zijn er op bestelling verse broodjes verkrijgbaar. Uzes ligt op 35 km afstand en is een super gezellig stadje met veel leuke terrasjes en winkeltjes. Kortom ; echt een aanrader. Wij komen zeer zeker terug. Een TOP camping.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Cindy en Hans11-05-2019

Kamperen zoals kamperen bedoeld is, heerlijk!

Wat een heerlijke, ongedwongen camping met een lieve Frans/Nederlandse familie aan de Ceze. Ook onze hond was meer dan welkom en je kunt vanaf de camping prachtige wandelingen maken. Ondanks dat het laagseizoen was, konden we toch heerlijke broodjes en croissants bestellen en werden er s avonds een pizza en friet avond georganiseerd. Ook hebben we heerlijk bij het vuur gezeten, waar vind je dit nog(kan geloof ik tot max midden juni). Tip: de kloof Les Concluses, la Roque sur Ceze & de cascades, chateau saint Nabor(wijn) en st. Gervais bierbrouwerij. De markt op zaterdag in Uzes moet ook leuk zijn, maar hier zijn wij niet geweest).
    Wel moeilijk internet ontvangst, maar de Wifi(betaalt) is prima. Een heerlijk verblijf.

• 10Ron van Ginkel15-01-2019

Relaxt en zeer ontspannen camping

Na een vervelende start op een andere camping werden we op les lubellules zeer hartelijk ontvangen. Voor alles is een oplossing bij Sandra en haar gezin. De camping ligt prachtig aan de Cèze op een rustig stuk bos. Het sanitair is keurig schoon en het terrein word goed bijgehouden. Er kunnen dagelijks verse broodjes worden besteld voor het ontbijt en er worden wekelijks verse pizza's gebakken. Wij gingen weer compleet relaxed naar huis. Uiteraard komen we weer terug.

• 10Staat v/h sanitair

• 10Diane van Ginkel12-01-2019

Heerlijk ontspannen

Een fantastische relaxte camping. Hartelijke gastvrije eigenaren. Heerlijke pizza,s. Echt een aanrader voor mensen die van rust houden of jonge kinderen hebben. Voor een ontspannen vakantie moet je op les libellules zijn.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Bart en Eva06-01-2019

Fantastisch paradijsje

Wij hebben hier 2 keer gestaan en een heerlijke vakantie gehad! Het is een prachtige camping gelegen in de natuur en aan een mooie rivier waar de kinderen zich uren kunnen vermaken. Wij vinden het een paradijsje op aarde. Rustig, maar wel met veel kinderen waardoor ze altijd wel een vriendje hebben. Ruime plaatsen, gelegen tussen de bomen. Eigenaren zijn erg behulpzaam. Ze hebben geholpen met het maken van een afspraak bij de dokter, het lezen van de bijsluiter etc. Wij gaan hier zeker terug!

• 2018
    8jan ter steeg23-12-2018

Geweldig, Onvergetelijk,bosrijk.

Kleine,in bos en rivier gelegen rustige aantrekkelijke \camping,met prive strand.Leuke huisjes ,enkele tenten ja zelfs een pipo woonwagen te huur. Vissen,kanoën, springkussens, zwemmen,zonnen,en boswandelingen behoren tot de standaard. Bevers spotten kan even stroomopwaarts ook nog.Pizzeria,Wifi en leuk ontvangst plein onder prachtige boom voor een gezamenlijk drankje maken deze camping uniek. De camping ligt ca 2,3km van de openbare weg en is bereikbaar via een bosweggetje.Even kalm aan,daarna denkt u in het paradijs aangekomen te zijn.In de nabije omgeving zijn leuke bezienswaardigheden markten, restaurants en supermarkt..Bekijk de camping site en overtuig u zelf.Fijne vakantie.

• 8Staat v/h sanitair

5 tips over Camping Les Libellules

• Iris, 09-11-2012

Vanwege de vele stenen in de rivier zijn waterschoenen voor zowel ouders als kinderen een must. Ga lunchen in Goudarques. De restaurants kennen er arbeidersmenu's waarbij je voor een hele schappelijke prijs overheerlijk luncht.

• Jet, 26-03-2013

De markt op woensdag in Goudargues: klein maar gezellig. En daar Savon de Marseille kopen bij Philippe om mee te nemen naar Nederland. Naar de markt op zaterdag in Uzes, druk en toeristich maar wel leuk. Het dorpje Montclus, zeker als de lavendel bloeit.

• Nic Oosterlinck, 18-08-2012

Kijk goed naar de ligging van de plek die je kiest. Wij hebben een grote tent en dan zijn niet alle plekken even geschikt.

2 vragen over Camping Les Libellules

• anoukvanderpligt, 06-07-2015

Kun je hier in topless zonnen?

ad, 14-07-2016

ja hoor, strand is bijna leeg en ruim genoeg, anders nog ietsje verder langs rivier lopen.

• petra, 17-08-2011

zand of kiezelstrand

wie weet of het strandje op de camping zand of kiezel is??

nic Oosterlinck, 05-11-2011

Aan de rand van de rivier zijn het steentjes. Iets hoger vind je zand. De kiezels storen helemaal niet, neem een matje mee voor onder de handdoek en je ligt lekker. Het zand kleeft overal aan :-). Vergeet je waterschoenen niet!!

petra, 05-11-2011

Hoi Hoi,

bedankt voor je reactie. Het ging mij eigenlijk een beetje om mijn dochtertje van 3. Ze vind het geweldig om met een emmertje en schepje aan het strandje te spelen. Afgelopen jaar zaten we aan de ardeche en daar hebben we dat echt gemist.

Gr. Petra

• SchaduwplaatsenAanwezig