Camping Mas de Messier

Camping Mas de Messier
8,7

4 tips over Camping Mas de Messier

J., 27-10-2016
Fietsen en wandelen vanaf de camping in een schitterende natuur. De (schapen)kaasmakerij van Roquefort is voor liefhebbers de moeite waard. Mooie plaatsen met leuke markten in Millau, Nant, Clermont-l' Hérault en Pézenas; cirque de Navacelles, Lac de Salagou, cirque de Mourèze, Lunas. Kortom te veel bezienswaardigheden om op te noemen. Mis vooral niet de table d'hôte van Annemarie of de heerlijke pain aux céréales die de plaatselijke bakker met tips van Tom speciaal voor de campinggasten bakt.
J., 17-10-2014

1. Laat je bij aankomst niet afschrikken door de moeilijke toegankelijkheid van sommige plekken.Tom zet je caravan graag zonder moeite op de mooiste plek neer.

2. Vergeet je niet op te geven voor de table d' hôte, anders mis je iets.

3. Op aanwijzingen van Tom bakt de plaatselijk bakker een pain aux céréales die je echt moet proeven. Elke dag te bestellen bij de receptie.

4. En dan is er nog Porc, maar wie dat is zoekt u zelf maar uit.

kuipers, 10-10-2014
er is veel te doen in omgeving. bij receptie is een boek waar je alle uitjes kunt vinden.

Carla, 19-8-2014
Le caylar, een klein dorpje op 5 km van de camping; er zit een geweldige bakker, met heerlijke broodjes en taartjes. Je kunt er ook ontbijten of koffie met een gebakje eten. Le Caylar is ook erg leuk om te bezoeken, je kunt vanaf de kunstige boom midden in het dorp, de berg op lopen. Boven is een ruïne en een kerk, maar wat de klim vooral waard is, is het geweldige uitzicht. Je voelt je alsof je op het dak van de wereld staat!