Camping Mas de Messier

73 reviews over Camping Mas de Messier in het Nederlands

Geweldige gezinsvakantie

Hans van der Willik
12-9-2018

Wat een geweldige camping. Onze plek "het einde" had een wat kleiner recht gedeelte waar de vouwwagen paste. Verder is de plek een schuin stuk. Wel zeer veel privacy en altijd zon en schaduw. Ton en Annemarie zijn behulpzaam en hebben altijd wel leuke tips. Onze kinderen hadden plek "de snoek". Die plek is ook groot en een stukje rechter. De toegang is wat krap maar met een vouwwagen en forse wagen toch geen probleem. Het borreluurtje op het gezellige terras is gezellig en de drankjes zeer goedkoop.En voor 3 euro kun je een fles gekoelde Rose mee naar je tent nemen. Het zwembad is heerlijk en in juli en augustus echt niet fris. Het sanitair is keurig en er hangt wc papier. Er is een klein speeltuintje. De plekken bovenaan zijn wel erg zonnig en dat zou ons niet trekken. Boodschappen kun je doen in Lodeve en iets zuidelijker licht het Lac du Salagou. Echt een aanrader. Wij waren heel erg tevreden over deze camping en de beheerders.

Heerlijke, gemoedelijke, rustige camping !

Heidi 😚
6-9-2018

Een geweldig fijne camping

Ideaal voor wie van rust houdt.

Mooie ruime plaatsen met prachtig uitzicht. Gezellige loungeplek op het terras waar het goed vertoeven is. Top sanitair.

Vriendelijke camping-eigenaars die echt ales doen om het hun gasten naar de zin te maken.

Deelnane aan de tables d'hotes is zeer zeker een aanrader!!!

Super

Het einde
5-9-2018

Heerlijke rustige camping. Je hoort alleen maar natuur geluiden. Ruime plekken met veel privacy. Sanitair is brandschoon. Wat ons aangenaam verrast heeft is dat er standaard wc papier en zeep bij het toilet aanwezig is. 'S ochtends lekker vers brood van de bakker en een heerlijk eitje van eigen kipjes. Je komt hier heerlijk tot rust. We staan op "het einde" maar het is ook helemaal het einde.

Niet voor herhaling vatbaar

Priscilla Van Hintum
2-9-2018

Camping was niet wat we ervan verwacht hadden. Plekken waren niet vlak,veel keien. Daardoor niet geschikt voor tenten. Ik zou als ik de eigenaar was, deze plekken vlak trekken. Op sommige plekken veel wind.Weinig waterpunten en stroompunten, waardoor je een erg lange kabel nodig hebt. 50 m heb je op sommige plekken wel nodig. Daarnaast kun je de douches niet handmatig instellen,staan erg koud afgesteld. Zwembad ook erg koud,warmer dan 18 gr wordt het niet. Wifi stelt niks voor. Alleen bij het zwembad heb je bereik. Daarnaast zijn de MB's afgeknepen. Veel pagina's openen niet. Waaronder netflix.

Gezellig, schoon, gastvrij, attent

Fam.Dijkstra
26-8-2018

Camping plus ontvangst was in één woord fantastisch

FANTASTISCH, ZOALS EEN KAMPEER VAKANTIE HOORT

Michel en Erika
22-8-2018

Wanneer je van ongerepte natuur, voortreffelijke ruime plaatsen, kraakhelder sanitair, heerlijke table d^hotes, onwiis lieve eigenaren, gezellige onverplichte borrels, ruim en verkoelend zwembad, goede broodservice en verse eieren houdt ben je op mas de messier op het goede adres. Tom en Annemarie, dank nogmaals voor alles, lieve groetjes M + E

Gezellige, heel nette rustige camping

Suzy Breugelmans
18-8-2018

Heel gezellige rustige camping. Net sanitair.

De aperitief bij Anne-Marie en Tom is heel gezellig en het buffet op dinsdag was super lekker.

Bij aankomst kan je een quiche met slaatje,brood en een lekkere fles wijn reserveren en dat is zeker een aanrader.

Qua ligging, prachtige natuur maar je moet even rijden voor stadjes te kunnen bezoeken. Deze zijn dan zeker de moeite waard om te bezoeken.

Brood kan je aan het onthaal bestellen en de cereal noir broodjes zijn heel lekker.

Super camping als je van rust en gezelligheid houdt.

Fam Willekens
13-8-2018

Camping is prachtig gelegen vlakbij allerlei bezienswaardigheden. Leuke dorpjes in de buurt, marktjes en ook de zee is makkelijk bereikbaar. Mooie grote kampeerplaatsen met elk hun eigen charme. Mooi zwembad om is lekker te verfrissen. De aperitief altijd heel gezellig als je een keer een praatje wil doen met de mede kampeerders. Het eten dat geserveerd wordt op de buffet avonden is heel lekker, net als het we zijn er eindelijk taartje dat je kan bestellen op de dag van aankomst. Tom en Annemarie zijn mensen die hun camping met hart en ziel uitbaten dat voel je als gast meteen. Nog even vermelden dat de toegang tot de camping wel goed te doen is met een caravan!!

Mooie bosrijke camping met vriendelijk personeel

Mireille Nieuwenhuis
6-8-2018

De camping is prachtig opgezet. Je kunt op de standplaats parkeren en er zijn overal leuke schattige bospaadjes tussendoor.

De eigenaren zijn ook echt fantastisch. Ons luchtbed was lek en we kregen twee luchtbedden te leen waardoor we de dag erna rustig naar de winkel konden en niet op de grond hebben hoeven slapen!

Een plek om terug te komen!!

Marianne
5-8-2018

Geweldige gezellige gemoedelijke camping. Tom en Annemarie zijn heel gastvrij en behulpzaam!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mas de Messier in St. Felix de L'Heras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mas de Messier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.