Camping Mas de Messier

8,7

65 reviews over Camping Mas de Messier in het Nederlands

Fam Willekens
13-8-2018

Camping is prachtig gelegen vlakbij allerlei bezienswaardigheden. Leuke dorpjes in de buurt, marktjes en ook de zee is makkelijk bereikbaar. Mooie grote kampeerplaatsen met elk hun eigen charme. Mooi zwembad om is lekker te verfrissen. De aperitief altijd heel gezellig als je een keer een praatje wil doen met de mede kampeerders. Het eten dat geserveerd wordt op de buffet avonden is heel lekker, net als het we zijn er eindelijk taartje dat je kan bestellen op de dag van aankomst. Tom en Annemarie zijn mensen die hun camping met hart en ziel uitbaten dat voel je als gast meteen. Nog even vermelden dat de toegang tot de camping wel goed te doen is met een caravan!!

Mooie bosrijke camping met vriendelijk personeel

Mireille Nieuwenhuis
6-8-2018

De camping is prachtig opgezet. Je kunt op de standplaats parkeren en er zijn overal leuke schattige bospaadjes tussendoor.

De eigenaren zijn ook echt fantastisch. Ons luchtbed was lek en we kregen twee luchtbedden te leen waardoor we de dag erna rustig naar de winkel konden en niet op de grond hebben hoeven slapen!

Een plek om terug te komen!!

Marianne
5-8-2018

Geweldige gezellige gemoedelijke camping. Tom en Annemarie zijn heel gastvrij en behulpzaam!

Magnifieke camping

Annelies
26-7-2018

Geweldig mooie natuurcamping met prachtige plekken met veel privacy.

Erg mooi en schoon sanitair en een leuk zwembad.

Heel aardige eigenaren die ook nog eens lekker kunnen koken!

En de omgeving is magnifiek!

Zeker een aanrader!

Bert en Jolanda
25-5-2018

Heerlijke rustige camping.

Plaatsen met veel privacy en de Nederlandse eigenaren zijn super vriendelijk en gastvrij.

Het sanitair is top.

Ook het zwembad ziet er mooi uit.

Een paar keer per week kan je op de camping mee eten. Brood is er iedere morgen om half negen.

Fijne vakantie

Lia en Han
23-10-2017

De camping ligt in een schitterend gebied aan de rand van het centraal massief. Het is een kleine camping met op verschillende plekken een mooi uitzicht over de omgeving. Je kunt er heerlijk wandelen en met de auto leuke stadjes bezoeken. Heb je zin wat verder te rijden, dan ga je de stadjes bij de Middelandse zee bekijken. Vergeet dan je zwemspullen niet en maak er gelijk een stranddag van.

Na al die activiteiten keer je dan weer terug op de Mas. Net op tijd voor de campingborrel en misschien de table d'hôte. Annemarie kookt de sterren van de hemel.

Voor ons was het niet de eerste keer dat we hier waren, maar zeker niet de laatste keer. Of in de gîte of met de caravan, we komen graag terug om te genieten van de Mas de Messier en de gastvrijheid van Tom en Annemarie!

Voor ons, niet voor herhaling.

Zonneveld
20-10-2017

Een zeer nette en verzorgde camping, zeer goed sanitair en een mooi zwembad, voor de kinderen weinig te doen, eerder een camping voor de rust, helaas vonden wij de vriendelijkheid, behulpzaamheid en gezelligheid van de eigenaren matig!

Prachtige camping en omgeving

Van Rijsbergen
14-9-2017

Echt een camping voor rustzoekers met de mogelijkheid om savonds mee te eten. Wij vonden de plekken met veel privacy heerlijk en de omgeving is perfect voor het maken van wandelingen. Een hele gastvrije ontvangst door de eigenaren!

Snap de lovende revieuws niet

Henk @ L
9-9-2017

Ingang is een fuik met muren. Als je graag schade wilt aan je camper of caravan is deze camping zeer aan te bevelen.

Meters hoge heggen en zeer smalLe paden met verraderlijke muurtjes. Je krijgt bij aankomst een plattegrond van deze doolhof camping. We konden uit enkeLe plekken kiezen die lekker schuin waren of vol keien en kuilen. Als je van je partner af wil, moet je haar of hem een duik in het zwembad laten nemen. Grote kans op een hart stilstand. Stervens koud. De groente in het winkeltje? Helaas niet dus. Al met al een erg benauwde enge camping met dito sfeer. Waar vind je nog een camping reglement? (SVR) Gauw volgende ochtend weg. Sanitair was wel o.k. Over eten enz geen oordeel.

Omgeving niet om over naar huis te schrijven met rode inkt.

Heerlijke camping om tot rust te komen

Thomassen
19-8-2017

Voor de 2de keer 1 week deze camping geboekt, heerlijke week gehad, alles klopt gewoon op deze camping voor ons!

Borreltijd om 1700 uur is gezellig, dit jaar het buffetje mogen proeven (heerlijk!) en plekje Eiffelland had veel privacy.

Ook voor onze zoon (15) waren er dit jaar genoeg vriendjes om mee te chillen. Omgeving is erg mooi, markt Lodeve een aanrader. Eigenaren erg vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mas de Messier in St. Felix de L'Heras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mas de Messier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mas de Messier scoort een 8.67 uit 10 op basis van 65 reviews.