Vakantiehuis Les Jardins de Neptune

2.6Ligging

Vakantiehuis Info

• Animatieprogramma
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins de Neptune voor je op een rij gezet:

19 reviews over Vakantiehuis Les Jardins de Neptune in het Nederlands

• 2018
    7Marc22-05-2018

klein voor 6 man, geen tuinmeubilair, alles aanwezig om te koken, afstand naar strand en haven is lichtjes onderschat

6Prijs/kwaliteit

Anders

• Oude reviews

8mtr-bkr27-09-2014

prima vakantie

Huisje ok. Park klein opgezet. Inrichting verschillend per huis maar in orde. Plastic terrasspelen allen kapot, door UV. Met z'n twee in 6 persoons is ok, met 6 zou het een uitdaging worden. Bedden goed. Zwembad goed. Park rustig maar dit door lage bezetting denk ik. Hierdoor ook geen last van buren ervaren, dit waren in ons geval ouderen. Gemis airco geen probleem. Weer goed voor september, 20°+ . Supermarkt en bakker zéér dichtbij (Casino Express en de boulanger op minder dan 5 minuten lopen). Strand iets verder dan verwacht. Wel bewaakt, maar tot 20 september ( einde seizoen). Tussen golfbrekers loopt de zee langzaam af. Vanaf half september wordt het duidelijk rustiger, ook strandtenten gaan dicht. In het dorp was een leuk feest met spel en muziek.

6Kindvriendelijk
    6Inrichting
    8Zwembad
    7Hoeveelheid ruimte

Met vrienden

• 6Joke14-10-2012

Inderdaad dit nooit meer

accommodatie te klein en erg gehorig.Een park wat allemaal op elkaar staat en veel overlast heeft van vakantievierende jeugd. Dit tot in de kleine uurtjes en een a sociaal gedrag is t.o.v de overige gasten in het park..

6Inrichting
    8Prijs/kwaliteit
    5Hoeveelheid ruimte

• 7Bob03-10-2012

Redelijk goed

We verbleven met 2 personen in een huisje van 6 en hadden net genoeg plaats. De huisjes zijn mooi gerenoveerd maar de indeling blijft ouderwets en binnen is het heel somber. Het terras (zonder comfortabele zetels) biedt weinig privacy. Het gevolg is dat je daar behoorlijk kan gestoord worden door eventuele luidruchtige buren. Er is geen afgesloten parkeerterrein voor de auto's, maar je vindt wel plaats buiten het domein. De ligging is goed, winkels en strand zijn wel vlakbij.

7Inrichting
    6Hoeveelheid ruimte

• 7Niels06-08-2012

Heerlijke vakantie gehad in dit park!!

Eind juli hebben we 2 weken op het park gezeten. Het park is een tijd terug gerenoveerd en dit is zeer goed gelukt! Complete huisjes en keurig onderhouden park! Park is geheel autovrij, dit is wel prettig als je met kleine kinderen bent. Auto kun je parkeren langs de kant van het park en via diverse toegangspoorten sta je nooit te ver van je huisje af (tenzij de parkeerplaatsen vol zijn, wat nog wel eens voorkwam). Helaas moet er voor "luxe" wel extra betaald worden, wat naar mijn mening niet geheel in verhouding is. Bijv een oven voor €40,- per week of tv voor €45. De electra moet ook bij vertrek apart afgerekend worden. Wifi is beschikbaar voor €20 per week, maar de kwaliteit en snelheid is bedroevend :-(

Park is voornamelijk gericht op de Franse bezoekers die ook in de ruime meerderheid zijn. Alle activiteiten zijn Franstalig, ook voor de kids.

Bij de receptie was er een Nederlands sprekende medewerkster, en verder spraken ze goed Engels.

Ligging strand/centrum is perfect!

7Inrichting

Met jonge kinderen

• 8Julia16-05-2011

We hebben genoten ! !!!

Prima appartement : goed gelegen, rustig en alle konfort !

De woning is volledig gemeubileerd met een heerlijk ruim terras, onlangs gerenoveerd en zeer schoon ! het is echt een leuk en geriefelijk vakantiewoning dat zich ideaal bevindt! wij hebben hier echt van genoten! Bedankt voor alles! We komen zeker nog een keer terug!

9Prijs/kwaliteit

• 8Gerrit15-05-2011

Wat een metamorfose

Wij komen al jaren voor vakantie in Zuid-Frankrijk en verblijven regelmatig op dit park. Onze vakantie tijdens het verblijf op dit park was geweldig, dankzij de mooi gerenoveerde huisjes. Alles nieuw. Goede bedden. Standaard modern uitgeruste keukenhoek met ruime koelkast en magnetron. Het park is rustig gelegen en op korte loopafstand van het strand en de haven. Kortom, het ziet het heel verzorgd uit. Komen zeker terug.

9Prijs/kwaliteit
    7Ligging

• 8Hazewinkel14-05-2011

wat eem metamorfose

Wij komen al jaren voor vakantie in Zuid-Frankrijk en verblijven regelmatig op dit park. Onze vakantie tijdens ons verblijf op het park was fantastisch, dankzij de mooi gerestaureerde huisjes. Alles nieuw. Goede bedden. Standaard modern uitgeruste keukenhoek met ruime koelkast. Het park is rustig gelegen en ligt op korte loopafstand van de Middellandse Zee. Kortom het ziet er mooi en verzorgd uit. Wij komen hier zeker terug. Jet en Gerrit

8Prijs/kwaliteit
    7Hoeveelheid ruimte
    7Ligging

• 9verhouven13-05-2011

Ontzettend mooie huisjes

We zijn momenteel in het park mooie gerenoveerde huisjes, wat een verschil met 2010 !!! Alles is nieuw en heel confortabel. lekker dichtbij het strand en het weer is fantastisch !

9Kindvriendelijk
    10Inrichting
    10Prijs/kwaliteit
    9Hoeveelheid ruimte
    10Ligging

Met oudere kinderen

• 7Daniël Wierpand04-08-2010

nooit meer

Is goed voor mensen uit een drukke stad. Alles veel te kort op elkaar gepakt. Interieur viel wel mee, maar de muren kwamen na een tijd op mij af

5Prijs/kwaliteit
    3Hoeveelheid ruimte
    4Ligging

Met oudere kinderen

2 tips over Vakantiehuis Les Jardins de Neptune

• Joke, 14-10-2012

St Cyprien Plage is erg mooi met een mooie boulevard ,een gezellig havenkwartier en een super gezellige wekelijkse markt!

• mtr-bkr, 27-09-2014

Gorges de Carança (1,5 uur met auto richting Andorra), de Orgies de l'ile sur Tet (uur met de auto), Collioure (haven, strand en kasteel), kustweg tussen Banyuls sur Mer en Cerbère.

0 vragen over Vakantiehuis Les Jardins de Neptune

Vakantiehuis info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand250 m
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen